در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

آشنایی با هند و نحوه سفر به این کشور


 

 

 در این راهنمای مسافرت با نکاتی دارای اهمیت در امر مسافرت به هند , این مرزوبوم قشنگ و مختلف , آشنا می‌شویم .

 

هند کشوری فریبنده و قشنگ است . چه بسا در صورتی هزاران توشه نیز به‌این میهن هجرت فرمایید , گشوده نیز چیزی برای متعجب کردن‌ شما داراست . هند دربین سواحل طلایی اقیانوس هند و قله‌های پوشیده از برف رشته‌کوه هیمالیا قرار گرفته است .کشوری متشکل از شگفتی‌های ارگانیک و ساخت دست انسان , دنیای رنگارنگی از طعم‌ها و عطرهای متعدد , صومعه‌های رازآلود , معبدهای شگفت‌انگیز , شهرهای به هم ریخته و مالامال داد و فریاد , امپراطوری‌های گمشده , کاخ‌های مجلل , بازارهای نا مرتب , پارک‌های ملی بکر , بناهای تاریخی حیرت‌انگیز و هزاران جاذبه‌ی دیگر که مشابه آن‌ها‌را در هیچ جای دیگر جهان پیدا نخواهید کرد .

 

هند مرزوبوم تضادها است . درین سرزمین خوشگل و وسیع , قوم‌ها و نژادهای متفاوت با فرهنگ‌ها و ادیان متعدد در کنار نیز معاش می کنند . یک ششم از جمعیت عالم در‌این مرز و بوم معاش مینمایند پس تعجبی نیست که هزاران آیین و دین متفاوت در هند وجود داشته باشد .

در هندوستان از آپارتمان‌های بلند و آسمان‌خراش‌های باشکوه تا زاغه‌ها و کلبه‌های ساده‌ی روستایی موجود است . عده‌ای در شهرهای بزرگ با شایسته ترین و به‌روزترین تجهیزات معاش می نمایند و بعضی دیگر در دورافتاده‌ترین روستاها به رمز می برند و معاش آنها بعداز گذر قرن‌ها , به‌تدریج در گیر تغییر شده‌است . یک قدمت زمان نیاز دارید تا تمام اثرها ارثیه از امپراطوری‌های باستانی و چشم‌اندازهای شگفتی ارگانیک هند را مشاهده کنید . درختان هند مضاعف متنوع است ; از جنگل‌های انبوه صاحبخانه هزاران ببر گرفته تا صحراهای یخ‌زده‌ی هیمالیا , ولی در اولی مهاجرت خویش به هند , مشاهده از مثلث طلایی هند یعنی دهلی , آگرا و جیپور را در برنامه‌ی خویش قرار دهید تا گوشه‌ای از جاذبه‌های بی‌پایان هند را بازدید فرمائید . ۳۲ اثر ثبت شده در به جا مانده جهانی یونسکو درین مملکت جالب و بزرگ , چشم به راه حضور گردشگران است .

 

 

در‌صورتی‌که که علاقه‌مند به سفر به هند میباشید , ما فهرست جامعی از جاهای جذاب هند را به تفکیک هر شهر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی بتوانید اطلاعاتی مثل نشانی و . . . را بدست آورید .

 

داده ها اضطراری اختلاف ساعت با تهران

هند در منطقه‌‌ی وقتی UTC/GMT +5 : 30 واقع شده‌است و ساعت قانونی آن ۲ ساعت از تهران جلوتر است . لهجه قانونی لهجه قانونی هندوستان , گویش هندی است که ۴۰ درصد از جمعیت این مرز و بوم , به‌این گویش سخن مینمایند . گویش انگلیسی نیز در بخش اعظمی از موقعیت‌های قانونی مورد به کار گیری قرار می گیرد . علاوه بر اینها , ۲۲ لهجه منطقه‌ای قانونی بوسیله قانون اساسی ایران این مرز و بوم شناسایی شده‌است . از بین این زبان‌ها می‌توان بنگالی و پنجابی را اسم پیروزی . مسلمان‌ها این مرز و بوم بیشتر به گویش اردو سخن میکنند .

واحد پول واحد پول این مرزو بوم , روپیه است که با کد ایزوی ( INR ) شناخته میگردد . هر روپیه‌ی هند متساوی ۵۸ تومان است .

برق شهری برق شهری در هند ۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز است . دوشاخه و پریزها در هند از دسته C , D و M است که تصویر آن‌ها‌را درپی بازدید می کنید : شایسته ترین زمان برای مهاجرت به هند از آنجایی که هند مملکت پهناوری است و تنوع آب‌و‌هوایی دارااست , شایسته ترین زمان برای مهاجرت به آن , با دقت به منطقه‌ای که قصد مهاجرت دارید , گوناگون است . هیمالیای غربی :

شایسته ترین زمان برای مهاجرت به سرینگر , از مارس تا اکتبر است . از جولای تا آگوست , هوا سرد و در فصل‌زمستان مرطوب است . شیملا در طول بالاتری جای‌دارد براین اساس در فصل‌زمستان سردتر است . بعضا از بخش ها نظیر گلمرگ , مانالی و پهلگام غالبا از دسامبر تا مارس , تحت چند فوت برف قرار دارا هستند . لداخ , صحرایی مرتفع و دارنده آب‌و‌هوای دوچندان سردی است . مسیرهای کوهستانی این ناحیه از جولای تا اکتبر قابل دسترسی است . دشت‌های شمالی : شهرهایی مانند دهلی تازه , بنارس , لاکنو و پاتنا , تغییرات دوچندان آب‌و‌هوایی را تجربه می‌نمایند . این شهرها به طور معمول از آوریل تا میانه ژوئن , گرم می‌باشند و در فصل زمستان در بین نوامبر تا فوریه دوچندان سرد و در زمستان‌ها سوزان می‌باشند . تابستان‌های این بخش ها گرم است و فصل بارندگی از ژوئن تا سپتامبر ادامه داراست . بخش‌های مرکزی : ایالت Madhya Pradesh گرمای هوای کمتری در فصل‌تابستان تجربه مینماید ولی فصل بارانی یعنی دربین جولای تا سپتامبر , بارندگی در‌این حیطه دوچندان است . زمستان‌ها , در شب دمای هوا کاهش پیدا می کند .

 

غرب هند : از نوامبر تا فوریه شایسته ترین آب‌و‌هوا درین بخش حاکم است . اما شب‌ها هوا سرد می شود . تابستان‌ها هوا زیاد گرم است و بارندگی‌های شدید در میان وسط ژوئن تا وسط سپتامبر ادامه دارااست . شرق هند : آب‌و‌هوا در ایالت‌هایی زیرا Orissa که سیل‌خیز است , از اکتبر تا فوریه خنک‌تر است . از مارس تا مه گرم و سوزان است و از ژوئن تا اکتبر , باران‌های شدید موسمی می‌بارد . جنوب غربی : شایسته ترین آب‌و‌هوای این بخش را از نوامبر تا مارس تجربه خواهید کرد . بارندگی‌های موسمی میان آخرها آوریل تا جولای ادامه داراست . دمای هوا در فصل‌تابستان به متعددی بخش ها شمالی هند نیست البته رطوبت متعددی موجود است . در بخش ها ساحلی , باد‌ملایم خنکی می‌وزد . جنوب شرقی : بارندگی در بین اکتبر و دسامبر ادامه داراست و در تمام ارتفاع سال میزان رطوبت و دمای هوا بالا است . در زمستان‌ها , تپه‌ها و بخش ها مرتفع , سرد می گردند . شمال شرقی : از مارس تا ژوئن و از سپتامبر تا نوامبر , خشک‌ترین و مطبوع‌ترین زمان سال است . در بقیه‌ی روزها سال , بارندگی‌های شدیدی موجود است .

 

به صورت جدا تماشای جاذبه های تاریخی و مکان های تفریحی در مسافرت به عبارتی چیزی است که کلیه ما به آن عشق و رغبت داریم و صرفا روش برای دست یابی به آن خرید تور هند خواهد بود چرا‌که که‌این مملکت قشنگ و بی سابقه توانسته با جاذبه های بی شمار خویش به یک مقصد خوب و دوست داستنی بین گردشگران تبدیل شود و از این رو سالانه اشخاص عشق مند بخش اعظمی را در سمت خویش بکشاند و ولی نا گفته نماند که وجود همین جاذبه های توریسم و تفریحی بی شمار سبب ساز شده تا این مرزو بوم و شهرهای متفاوت آن در هیچ وقتی از سال خالی از گردش گر و گردشگر نباشد ولی بازهم با این حال در بعضا از روز ها سال علی الخصوص هنگامی که دیگر فستیوالی برای برپایی نیست و یا این که آب و هوای مرزو بوم هند پاره ای مبتلا تغییر تحول دگرگونی شده‌است می توان تا حدودی با عدم استقبال گردشگران و مسافران فرنگی روبرو بود و این صحیح به عبارتی وقتی است که اشخاص عشق و علاقه مند به سفرهای ارزان و کم هزینه می بایست از آن فایده ببرند و با تور هند ارزان عازم این مملکت افسانه ای شوند , پس در‌حالتی که شما نیز جز آن مدل از عشق مندانی می‌باشید که در هر زمان و لحظه ای رویای هجرت به هند را در ذهن خویش رویش می دهید و یا این که دوست دارید تا برای یکبار نیز که شده از از کاخ ها , صومعه ها و معابد هندی دیدن نمائید و غرق شور و نشاط و شادی گردید سوای هیچ معطلی و لحظه ای درنگ تور هند مسیر سبز را خریداری نمایید و با یکی همین تورها یک مهاجرت کم هزینه و در عین درحال حاضر دیدنی را تجربه فرمائید و ضمنا نا گفته نماند که هند جز ان جور از کشورهایی است که ورود گردشگران اهل ایران به خویش را مشروط به اخذ و ارائه روادید کرده است پس اشخاص علافه مند به تور هند حتما می بایست پیشین از هر نوع اقدامی برای مسافرت روادید این مرز و بوم را اخذ کنند

برای مشاهده قیمت تور هند به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.masirsabz.net/web/tours/cat/37/تور-هند.html

 

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 90

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما