در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

بار سفر را برای مسافرت نوروزی به آنتالیا ببندید


تور آنتالیا
آنتالیا ساحلی است که در کناره دریای مدیترانه راستا مکشوف و به همین خاطر در وسط گردشگران داخلی و بیگانه به محبوبیت رسید. در آنتالیا هتل‌های گوناگونی ساخته‌اند که به‌راستی می‌توان گفت در دنیا بی‌نظیر هستند و خدمات فوق‌العاده‌ای را به توریست‌ها ارائه می‌دهند.
حالا در چند سال گذشته آنتالیا به عنوان یکتا از مقاصد لوکس تفریحی ساحلی ترکیه شناخته شده است. اگر تور آنتالیا را خریداری کرده و رهسپار این دیار شوید، بزرگترین خط ساحلی مدیترانه با بهترین امکانات ورزش های آبی در شهر آنتالیا منتظر شما خواهد بود. ناگفته نماند که بخشی از آنتالیا بناهای تاریخی متعددی دارد و می‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ و معماری نیز جالب باشد. مسجد یولی مناره، موزه آنتالیا و دروازه هادرین تنها دسته کوچکی از تاریخ در آنتالیا را به شما نمایش می دهند. می توانید بها تور آنتالیا را از لیست بالا برگزیدن کنید الی سفری جذاب و پر از هیجان خود را آغاز نمائید. اگر علاقه مند به سفر به آنتالیا هستید! اگر در این اندیشه هستید که تور آنتالیا برگزیدن مناسبی برایتان هست یا خیر!؟ با ما به اتفََاق شوید الی هر آنچه در آنتالیا انتظارتان را می‌کشد معرفی کنیم. در ضمن بد نیست بدانید در رابطه با این که لارا بهتر است یا کمر نیز گفتگو شده است.

 

دیدنی های آنتالیا
سفر به آنتالیا به افرادی پیشنهاد می‌شود که به طبیعت و گشت و گذار در سواحل علاقه‌مند هستند. اگر به هدف گذراندن تعطیلات یا بعید شدن از دغدغه‌های یومیه و یا حتی سپری کردن ماه عسل در ترکیه، منظور سفر به آنتالیا را دارید، گزینش مناسبی کرده‌اید.
بی‌تردید افرادی که تور آنتالیا نوروز 99 را برگزیدن می‌کنند، سفرشان پر خواهد بود از قدم زدن روی شن‌های نرم کناره و به کارگیری امکانات و تفریحات آبی. لازم است ذکر نماییم که هرچه از مرکز شهر آنتالیا بعید شوید، طبیعت بکرتری را خواهید یافت و جلوه‌ی دیگری از آنتالیا را می‌بینید، بخشی که به شما پروانه می‌دهد در میان جنگل‌ها بگردید و یا در رودخانه شنا کنید.
با تمامی این توصیفات معروفترین دیدنی‌های آنتالیاعبارتند از: آبشار دودن، دروازه هادریان، دیرینکده آنتالیا، مسجد یولیمینار، آبشار کورشونلو، پارک کارالیئوقلو، برج هادریان، آکواریوم آنتالیا، غار کارائین، کپرو کانیون، موزه آتاترک، مسجد مراد پاشای آنتالیا، تله کابین تونک تپه، مسجد تکلی محمد پاشا، شهربازی اکتور، باغ وحش آنتالیا، سند لند (سرزمین شن‌ها)، دلفیناریوم آکسو، مسجد اسکله، پارک اورامان، دیرینکده انگیزه ها بازی آنتالیا، پارک دوکوما، حمام صفای آنتالیا، شهربازی زیپ زیپ، بنای سه در و...

 


پارک آبی های آنتالیا
بسیاری از هتل‌های موجود در آنتالیا حائز پارک آبی هستند اما با این حال چند پارک آبی هم در این شهر هستی دارد لغایت گردشگرانی که هتل آنها حائز پارک آبی نیست و یا بومیان آنتالیا بتوانند از آنها بهره‌گیری کنند. در حال آماده پارک آبی های آنتالیا از این دست هستند: پارک آبی آکوالند، پارک اکتور، پارک آبی دولوسو، پارک آبی لند آف لجندز (متعلق به هتل لندز آف لجندز است اما گردشگران دستور استفاده از آن را دارند).

 

خرید در آنتالیا
از آنجایی که مملکت ترکیه فرآوری و عرضه‌کننده‌ی کالاهای بسیاری می‌باشد، در بیشتر شهرهای آن امکان خرید کالاهای گوناگون با قیمت مقرون به صرفه وجود دارد. بسیاری از افرادی که به ترکیه می‌روند، میل دارند که پوشاک خریداری کنند؛ اگر شما هم برادر دارید که از آنتالیا پوشاک بخرید باید بگوییم که چند مرکز خرید در آنتالیا وجود دارند که از نظر تنوع کالا و امکانات، دست کمی از استانبول ندارند. رهنمود می‌کنیم که اگر صرفه‌جویی در هزینه برای شما دارای اهمیت است، از مراکز خریدی که تقریبا به هتل‌ها هستند، خرید نکنید.
بهترین مراکز خرید آنتالیا عبارتند از: مرکز خرید میگروس آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی آنتالیا، مرکز خرید مارک آنتالیا، مرکز خرید آنتالیا مال، مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا و...

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 66

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما