در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

برای نوروز آماده سفر به دبی باشید


تور دبی با گلفام سفر
تور دبی را با آژانس مسافرتی گلفام سفر تجربه کنید. گلفام سفر مجری سر راست و تخصصی تورهای دبی می باشد پرواز ها و هتل ها گارانتی بوده و ما تضمین بهترین کیفیت و قیمت تور دبی را به شما مسافران عزیز می دهیم.


خدمات تور دبی
خدمات تور دبی شامل پرواز رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهی ، تورلیدر پارسی زبان در شهر دبی ، بیمه مسافرتی ، صدور ویزا ، هتل گوناگون در دبی با خدمات و سرویس های مختلف می باشد.


زمان مناسب سفر به دبی
بهترین موعد سفر به دبی تور دبی زمستان 98، تور دبی نوروز 99، تور دبی بهار 99 می باشد.


هتل های تور دبی
گلفام سفر با گارانتی هتل های گوناگون در دبی امکان گزینش پسندیده را برای شما مسافرین عزیز فراهم نموده است. هتل های گارانتی شده 3،4،5 ستاره با خدمات و سرویس های متفاوت بنا به تقاضا مسافرین می باشد. به علت گستره زیاد شهر دبی احد از مسائل مهم در تور دبی انتخاب هتل در محل پسندیده می باشد.


پرواز تور دبی
پرواز تور دبی ایرلاین امارات، بهترین ایرلاین در سال 2016 می باشد. همگی هواپیماهای این ایرلاین هواپیما بوئینگ و ایرباس های جدید می باشد. در پرواز امارات امکان استفاده از اینترنت مجانی و کترینگ غذای گرم با انواع نوشیدنی ها را دارید. سایر پرواز های تور دبی پرواز با هواپیماهای امروزین ایرلاین ماهان و در ضمن ایرعربیا (بدون کترینگ و بار) می باشند.


چرا تور دبی
دبی پرجمعیت ترین شهر در امارات متحده عربی (UAE) با بیش از 3.1 میلیون تن جمعیت می باشد. دبی به عنوان یک شهر جهانی و قطب کسب وکار خاورمیانه نمایان شده است. همچنین قطب اصلی ترابری برای مسافران و بارها می باشد. توریسم دبی اغلب بر خرید است، اگر چه جذابیت‌های مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال ۲۰۰۷ میلادی شهر دبی هشتمین شهر پربازدید جهان بود.


قیمت تور دبی
قیمت تور دبی بر پای بست، بهترین کیفیت و خدمات بسته شده است. کیفیت و قیمت تور دبی نخستین نخستینگی آژانس می باشد.


تور دبی نوروز 99
آژانس مسافرتی مسیر سبز هر ساله تور دبی نوروز را به چهره ویژه برگزار می نماید. همواره سعی کرده ایم که بهترین خدمات را در تور دبی عید ارائه دهیم. سال جاری هم همانند هر سال تور دبی نوروز 99 را هرچه باشکوه تر برگزار خواهیم نمود. شما می توانید لیست بها تور دبی عید 99 را در سایت گلفام سفر تعقیب نمایید.

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 66

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما