در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

راهنمای سفر به مشهد در نوروز


تور مشهد نوروز 99

سفر به مشهد مقدس در برنامه سالانه بسیاری از ما ایرانی ها هست اما آغاز سال جدید در حرم مطهر امام رضا (ع) بسیار خوشایند خواهد بود. گذراندن لحظه تحویل سال در این حال و هوای روحانی، تجربه بی نظیری است که به تحمل شلوغی ها می ارزد. راه های سفر به مشهد بسیارند و هر فرد و خانواده ای به گونه ای این سفر را تجربه می کند. بعضی ها با خودروی شخصی سفر می کنند، بعضی قطار را ترجیح می دهند و برخی دیگر، ترجیح می دهند با هواپیما و به سرعت به مقصد برسند. در هر صورت می توانید انتخاب کنید که به صورت گروهی یا مستقل سفر کنید و هر روش، مزایای خاص خود را دارد. با این حال، برای ایام عید استفاده از تور مشهد نوروز 99 قطعا بهترین انتخاب خواهد بود.

 

تور مشهد نوروز 99

 

مشهد تقریبا در نوروز هر سال پر مسافرترین شهر ایران می شود. با این که پروازهای متعددی به سمت این شهر انجام می شود و تعداد هتل ها هم بسیار زیاد است، باز هم در نوروز مسافران با محدودیت هایی مواجه خواهند شد. به همین دلیل استفاده از خدمات موسسات متخصص در امور گردشگری بهترین گزینه خواهد بود. در این حالت، تمامی امور مربوط به رزرو بلیت رفت و برگشت و هتل را آژانس مسافرتی انجام خواهد داد و شما به راحتی می توانید منتظر رسیدن تاریخ سفر باشید. آژانس پکیجی را در اختیارتان قرار می دهد که شامل طیفی از هتل ها می شود. هتل های مشهد تنوع بسیاری دارند و انتخاب به سلیقه و بودجه خودتان بستگی دارد. اگر سفرهای لوکس را ترجیح می دهید، هتلی مثل هتل درویشی گزینه مناسبی خواهد بود و اگر لاکچری بودن هتل برای تان چندان اهمیتی ندارد، هتل های سه و چهار ستاره خوبی در این شهر می توانید پیدا کنید.

 

 


معرفی تور مشهد نوروز 99

 

 

پروازهای مستقیم مشهد نیز بسیار متنوع هستند. ایرلاین های مختلفی این پرواز را اجرا می کنند و مشا می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. مشهد اساسا شهر گرانی نیست اما در ایام عید و با ازدحام جمعیت و افزایش تقاضا، قیمت ها حتما افزایش خواهند داشت. از مسئله قیمت که بگذریم، رزرو هتل و پرواز مشهد در اسفند ماه کار سختی است. معمولا از مدت ها قبل همه بلیت ها به فروش می رسند و اتاق های هتل های خوب رزرو می شوند. این هم یک دلیل دیگر برای استفاده از خدمات موسسات متخصص است. آن ها از قبل قراردادهایی با شرکت های هواپیمایی و هتل می بندند تا ظرفیت خالی برای شان در نظر گرفته شود.

مشهد به تابستان های گرم و زمستان های سرد معروف است. با این حال، در نوروز و آغاز بهار هوای معتدلی را می توانید تجربه کنید که برای قدم زدن در صحن های زیبای حرم امام رضا (ع) و خواندن نماز جماعت در فضای باز عالی است.

 

 

دیدنی های مشهد در نوروز 99

حرم امام رضا (ع) مهمترین جاذبه مشهد است که عاشقان را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند اما مردم در سفر نوروزی، علاوه بر زیارت حرم، به تفریح و گردش هم می پردازند. اگر به صورت گروهی سفر می کنید احتمالا برنامه های گردش شهری برای تان در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت نیز همیشه می توانید در گردش های یک روزه هتل ها ثبت نام کنید. در ادامه با بعضی از دیدنی های مشهد آشنا می شویم.

 

 

بناها و آرامگاه های تاریخی

 

سرزمین خراسان یکی از قدیمی ترین بخش های ایران است و در گوشه و کنار آن، آثار این تمدن باستانی را می توان مشاهده کرد. مشهد نیز پر از آثار تاریخی مشهور است که به عنوان بهترین نمونه، می توان به آرامگاه فردوسی اشاره کرد. جایی که زیارتگاه همه عاشقان ایران و ادب فارسی است و ساختمان و باغ چشم نوازی هم دارد. باغ موزه نادری هم یکی دیگر از مکان های دیدنی در مشهد است که تماشای مجسمه مشهور آن از نزدیک، لطف خاصی دارد.

 

 

طبیعت تماشایی

 

در خود شهر و اطراف مشهد، جلوه های زیبایی از طبیعت وجود دارد که از چشم بسیاری از ما دور مانده اند. کوه ها، غارها، دریاچه ها و باغ های زیبای مشهد را نمی توان در تور مشهد نوروز 99 به صورت کامل دید. با این حال، اگر می خواهید در یک روز هم از طبیعت زیبا لذت ببرید و هم از امکانات تفریحی و رفاهی استفاده کنید، مجموعه چالیدره می تواند انتخاب مناسبی باشد. سد این دره از طریق یک رودخانه تغذیه می شود و منظره بسیار زیبایی پدید آورده است. می توانید با تله کابین از روی دره عبور کنید و به سمت دیگر سد بروید. در این منطقه کافه ها و رستوران ها و امکانات تفریحی متعددی وجود دارد که منظره زیبا را تکمیل می کنند.

 

 

اسپا، استخر و پارک آبی

 

بزرگترین پارک های آب ایران در مشهد وجود دارند. می توانید به یکی از آن ها سر بزنید و از تفریحات هیجان انگیز آن ها لذت ببرید. همچنین اسپاها و سالن های ماساژ متعددی وجود دارند که به مسافران خدمات می دهند. ممکن است در هتل تان یک استخر و اسپا وجود داشته باشد. در غیر این صورت نیز، سالن های شیک و تمیزی خارج از هتل هستند که می توانید به آن ها مراجعه کنید.

 

  انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 76

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما