در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

شرایط سفر به استانبول در نوروز


تور استانبول نوروز 99

 

قطعا همه شما عزیزان میدانید که نوروز یکی از قدیمی ترین و مهمترین جشن های باستانی ایران زمین ماست و عموم ایرانیان همه ساله این روزها را در کنار خانواده شان جشن می گیرند و به دلیل تعطیلات سال نو غالبا سفرهای داخلی و خارجی در کشورمان شروع می شوند و یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر استانبول است به همین منظور ما سعی کرده ایم با شما همراه شویم تا لیستی از بهترین و با کیفیت ترین را در این بازه زمانی با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه در غالب پکیج های مسافرتی به شما مسافران عزیز ارائه کنیم و امیدواریم که بتوانیم در لذت این سفر کنار شما عزیزان، سهمی اساسی را داشته باشیم، حالا شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا در نوروز به استانبول سفر کنیم ؟ خوب شهر زیبای استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری همه ما در در سالهای اخیر بوده که تقریبا برای همگان شناخته شده است و سالهاست در این ایام بیشتر مسافران استقبال بی نظیری از آن کرده اند، اما توجه داشته باشید که پیشنهادی ویژه به تمامی کسانی که تاکنون تجربه سفر به استانبول را نداشته اند این است که امسال سفری متفاوت را با تور استانبول نوروز تجربه کنند چرا که آفرها و پکیج های فوق العاده ای برای شما خواهیم داشت؛ مهمتر اینکه مردم این شهر نیز همانند ایرانیان این عید باستانی را مهم و قابل اهمیت می دانند تا جاییکه در کنار شما به برگزاری مراسم و جشن های مهم و جذاب می پردازند.

 

آفر تور استانبول نوروز 99

 

استانبول همیشه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ایرانی ها بوده است. این شهر با جاذبه جادویی تاریخی و البته مراکز خرید متعددش دل گردشگران بسیاری را از سراسر جهان برده است و به همین دلیل، ما یکی از بهترین آفر های نوروزی خود را به استانبول اختصاص داده ایم. کارشناسان خبره ما بهترین برنامه ها را برای سفر به این مقصد زیبا تنظیم کرده اند و در اختیار شما قرار داده اند. ما مدت ها در زمینه برنامه ریزی سفر در استانبول تجربه داریم و حاصل این تجربیات را در قالب پکیج های نوروز در اختیارتان گذاشته ایم.

 

مسجد ایاصوفیه در استانبول

مسجد ایاصوفیه استانبول

 

قیمت تور استانبول نوروز 99


یکی از دلایل محبوبیت استانبول در میان مقاصد گردشگری مختلف، قیمت های مناسب و معقول این سفر است. البته همان طور که می دانید، هزینه سفر به عوامل متعددی بستگی دارد. در ایام اوج درخواست، مثل نوروز قیمت ها افزایش می یابند. طول مدت سفر و نوع ایرلاین و هتلی که انتخاب می کنید نیز در این زمینه موثر هستند. اگر سفرهای لوکس و لاکچری را می پسندید یا اگر بیشتر به هیجان اکتشاف گوشه و کنارهای یک شهر جدید علاقه دارید، در پکیج های ما می توانید سفر مناسب خود را پیدا کنید و پس از انتخاب، با کارشناسان تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

تنگه بسفر

تنگه بسفر

 

استانبول پایتخت گردشگری ترکیه است و هر آنچه از یک سفر خوب و ایده‌آل در نظرتان تجسم می کنید را یکجا برایتان به ارمغان خواهد آورد در ادامه بیشتر در مورد استانبول برایتان خواهیم گفت تا بهتر بتوانید در رابطه با خرید تور استانبول نوروز 99 تصمیم بگیرید ؛ در خصوص قیمت باید بگوییم که ممکن است با خود فکر کنید که هزینه های سفر به استانبول در زمان تعطیلات عید بسیار بیشتر از سایر زمان های دیگر از سال است، اما نباید این را هم فراموش کنید که جشنواره ها و فستیوال هایی که در عید در استانبول برگزار میشوند، قطعا برایتان تکرار شدنی خواهد بود و همچنین هتل ها و آژانس های مسافرتی خدمات ویژه ای برای مسافرانشان در این زمان ها در نظر می گیرند که این موضوع را به خوبی لمس خواهید کرد، همچنین همانطور که قطعا میدانید قیمت این نوع پکیج های مسافرتی در فصول مختلف کاملا متفاوت ارائه می شوند به طور مثال در فصل بهار قیمت با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی خود را پشت سر می گذارند، به نسبت بالاتر است و لازم به ذکر است که این قیمت ها نسبتا از 30% تا 40% افزایش خواهد یافت، اما دقت داشته باشید که منظور از نسبتا نسبت به ایام عید و نسبت به ایام پیک قبل از سال است چرا که قیمت پکیج ها در فروردین ماه و بعد از چهاردهم فروردین مجدد حدود 35 درصد نسبت به ایام عید افت خواهند کرد و در نهایت شما اگر قصد دارید در عید امسال سفر کنید حتما از ماه قبل یعنی ابتدای اسفند ماه رزرو نمایید و اینکه قصد دارید تا سفری کم هزینه به استانبول تجربه کنید؟ یکی از راه‌هایی که می‌ تواند به شما در خرید بلیط ارزان کمک کند، این بوده که زمان سفر خود را به فصل‌ های کم مسافر سال موکول نمایید.

 

تور استانبول نوروز 99

دیدنی های استانبول


توجه داشته باشید که خدمات در عید امسال ما عبارت است از : بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان، انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج و موارد دیگر که به بنا به تقاضای شما قابل ارائه خواهد بود و نکته بعدی اینکه ارزان بودن قیمت هتل استانبول، بلیط هواپیما این مقصد دلایل مختلفی دارد، از جمله فاصله کم ترکیه از ایران و عرضه تعداد زیادی هتل، پرواز در بازار که موجب رقابت و کاهش قیمت آن می شود و موضوع بعدی این است که در این شهر هتل های گوناگون و متنوعی در رده های متوسط تا لوکس وجود دارد که می توانید با توجه به دسترسی ها، تعداد ستاره ها، بودجه تعیین شده و امکاناتی که هر هتل برای میهمانان خود فراهم می کند، محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب نمایید و همچنین پرواز هم به این صورت است در حال حاضر ایرلاین های داخلی و ترکی متنوعی روزانه به این مقصد پرواز دارند که شما بنا به انتخاب خودتان می توانید یکی را برگزینید که باطبع پروازهای خارجی اعم از ترکیش و ... گرانتر برای شما تمام خواهد شد و موضوع حائز اهمیت بعدی بیمه مسافرتی شماست؛ سالانه مسافران و گردشگران بسیاری راهی استانبول میشوند و علاوه بر سفرهای تفریحی، بسیاری افراد با هدف تجارت و کسب و کار به این شهر سفر می کنند برای مجموعه ما دلیل سفر شما چندان مهم نیست، بلکه حفظ آرامش، سلامتی و راحتی شما مسافران عزیز مهم است و بیمه مسافرتی خارجی به عنوان یکی از ملزومات اصلی و حیاتی جزو خدمات ما به شماست که در واقع ضامنی برای شما در برابر حوادث و مشکلات پیش بینی نشده در طول سفر می باشد.

 

نمای استانبول در غروب

نمای استانبول در غروب

 

شاید برایتان جالب باشد بدانید که فصل بهار بهترین زمان سفر به استانبول است، در این زمان از سال، درجه حرارت شروع شده و آسمان آبی شهر به خوبی دیده میشود و بازدید کنندگان و مسافران می توانند از آفتاب بدون حرارت و رطوبت شدید شهر نهایت لذت را ببرند و نیز بهار زمان عالی برای بازدید از استانبول بوده، زیرا آب و هوای لذت بخشی دارد و تقریبا همیشه تضمین شده است و مهمتر این فصل " فصل بهار " پیک توریستی شهر هم می باشد و کلی جشن و فستیوال متنوع و جذاب برای شما بازدید کنندگان تعبیه شده و پیشنهاد ما به شما بازدید از فستیوال و نمایشگاه خیره کننده جشن گل لاله استانبول است که این جشنواره به مدت 300 سال است که انجام میگردد و اگر آب و هوا خوب و خورشید درخشان باشد بهترین فرصت برای بازدید از جزایر پرنس است و منظره ای عالی برای غروب خورشید را به شما هدیه می دهد، در جزایر پرنس از دیدگاه های منظره دریا، پیاده روی، شنا و تلاش برای ورزش های آب می توانید نهایت لذت را ببرید ، در آخر سفری لذت بخش و پر از هیجان را برای شما عزیزان آرزومندیم.

  انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 37

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما