در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور خارجی


تور خارجی

تورهای خارجی سلام پرواز را بهتر بشناسید

 

سفر به یک کشور جدید، سفر به دنیایی جدید محسوب می شود و انتخاب یک تور خارجی مناسب، بهترین راه برای تجربه این دنیای تازه است. بی جهت نیست که از گذشته چهره های بزرگ فرهنگ ما تا این حد روی اهمیت سفر تاکید کرده اند. گشت و گذار در یک محیط متفاوت، حشر و نشر با آدم هایی که فضای فکری متفاوتی دارند و دیدن سبک زندگی های دیگر، علاوه بر این که مفرح و لذت بخش است، می تواند تا حدود زیادی به عمیق تر شدن بینش ما کمک کند. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم جهان تان را گسترش بدهید و به ماجراجویی در سرزمین های دیگر بروید!

  

یکی از بهترین و پرطرفدار ترین تورهایی که توانسته اند تا به حال افراد بی شماری را تبدیل به طرفداران و دلباختگان خود کنند تورهای خارجی نام دارند ولی از آن جا که افراد مختلف با ورود به آژانس های متفاوت مسافرتی می توانند با تورهای خارجی گوناگونی روبرو شوند امروزه انتخاب در بین مسیرهای تورهای خارجی به سخت ترین کار ممکن تبدیل شده است و از این رو نیز ما با شمار قابل توجهی از مسیرها و مقصدها روبرو هستیم اما به طور قطع جالب ترین و هیجان انگیز ترین تورهای خارجی را می توانید در آژانس محبوب و دوست داشتنی سلام پرواز مشاهده کنید ، در واقع با ورود به صفحه آژانس مسافرتی سلام پرواز و انتخاب گزینه تورهای خارجی از بالای منو می توانید طیف بسیار وسیعی از مسیرهای خارجی که تمامی مقصدهای پرطرفدار در سرتاسر جهان را شامل می شود را مشاهده کنید و در نهایت با فراغ بال از میان آن ها یکی را انتخاب نمایید .

 

 

چگونه بهترین تور خارجی را انتخاب کنیم؟

 

قبل از پاسخ به این سوال، بیایید ابتدا بررسی کنیم که چرا باید با تور سفر کرد. چرا وقتی می توانیم خودمان شخصا برای رفتن به یک کشور دیگر اقدام کنیم باید کارها را به یک آژانس مسافرتی بسپاریم؟

 

لیست تور های خارجی :

 

 

در همه سفرها، وقتی کار را به یک متخصص بسپارید هماهنگی ها بهتر انجام می شود. کسی که بهترین هتل ها را می شناسد و با آن ها در تعامل است؛ با شرکت های هواپیمایی در تماس است و همیشه می تواند بلیت را با قیمت مناسب تهیه کند؛ در مورد مقصد اطلاعات کافی دارد و برای بازدید از جاذبه ها راهنما در اختیارتان می گذارد و هزار و یک مزین دیگر. در مورد سفرهای خارجی، ارزش این خدمات چند برابر می شود. محیط کاملا جدید و نا آشنا است و شما به قوانین نوشته و نانوشته آن تسلط ندارید. حتی ممکن است مشکل زبان هم داشته باشید. به ویژه اگر برای اولین بار به آن کشور سفر می کنید. با توجه به همه این ها، بهتر است هماهنگی ها را به کارشناسان متخصص ما بسپارید که سال ها تجربه برگزاری تور در کشورهای مختلف را داریم.

 

تور خارجی

ما علاوه بر خدمات رزرو بلیت و هتل، مسائل مربوط به ویزا را نیز حل می کنیم. قوانین و مقررات در این زمینه می تواند بسیار پیچیده باشد و شما را سردرگم کند. در این حالت کافی است مدارک لازم را ارائه کنید و باقی امور را به حرفه ای ها بسپارید. از این گذشته، بسیاری اوقات دریافت ویزای گروهی و در قالب تور راحت تر از درخواست های انفرادی قبول می شود.

علاوه بر این موارد، ما خدمات دیگری را نیز در تورها خارجی خود ارائه می دهیم. این خدمات شامل ترانسفر فرودگاهی، گردش شهری، لیدر فارسی زبان و از همه مهمتر، بیمه مسافرتی می شود.

 

محبوب ترین تورهای خارجی

 

با توجه به اوضاع سیاسی و مسائل مربوط به ویزا، نمی توانیم به هر کشوری که دل مان خواست سفر کنیم و می توان گفت انتخاب ها محدود هستند. به همین دلیل چند کشور در بین ایرانی ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اولین گزینه همیشه ترکیه است. کشوری که برای سفر به آن نیازی به تهیه ویزا نداریم و می توانیم 90 روز از سال را در آن حضور داشته باشیم. ترکیه کشوری است که تمرکز زیادی روی جذب گردشگر دارد و البته اقلیم طبیعی و آثار باستانی آن برای همه جذاب است. ترکیه همه سلیقه ها را پوشش می دهد. طرفداران مراکز خرید معمولا وان و استانبول را انتخاب می کنند و آن هایی که به شهرهای ساحلی علاقه دارند، عاشق آنتالیا، مارماریس و کوش آداسی می شوند. طرفداران آثار باستانی و تفریحات خاص به کاپادوکیا می روند. آلانیا، ترابزون و دیدیم را هم نباید فراموش کرد. در حقیقت فهرست شهرهای دیدنی ترکیه بسیار طولانی است و می توانید همه آن ها را در صفحه مربوطه مشاهده کنید.

گزینه بعدی معمولا دبی است. یکی از لوکس ترین شهرهای جهان که همه جور تفریحات عجیب و غریب را در آن می توانید تجربه کنید. از پیست اسکی مصنوعی و سافاری در دل کویر گرفته تا هیجان انگیزترین پارک های آبی. فاصله دبی با ایران کوتاه است و همین مسئله باعث می شود تعداد گردشگران ایرانی در آن زیاد باشد. البته بالا رفتن نرخ درهم امارات این وضعیت را تا حدودی تغییر داده است اما هنوز هم دبی مقصد ایده آل بسیاری ایرانی ها محسوب می شود.

تایلند و مالزی هم کشورهایی با طبیعت استوایی هستند که تورهای آن ها طرفداران بسیاری دارد. اگر به سواحل بکر و جنگل های انبوه علاقه دارید این کشورها گزینه بسیار مناسبی برای تان محسوب می شوند. البته هر کدام ویژگی های خاص خود را نیز دارند. در تور تایلند می توانید تفریحات مجردی بیشتری را تجربه کنید و در مالزی ترکیبی از سه فرهنگ کهن آسیایی را مشاهده خواهید کرد. هر دوی این کشورها تاریخی بسیار طولانی دارند و معابد و نیایشگاه های اسرار آمیز بسیاری را می توان در آن ها دید.

کشورهای ناحیه قفقاز هم که جای خود را دارند. این منطقه زمانی جزو خاک ایران بوده است و هنوز هم احساس نزدیکی بسیاری با مردم آن ها داریم. کشورهایی مثل آذربایجان، گرجستان و ارمنستان که جاذبه ها و دیدنی های بسیاری دارند و به دلیل نزدیکی مسافت، سفر به آن ها چندان گران محسوب نمی شود. البته دامنه انتخاب ها به این مواردی که گفتیم محدود نمی شود. روسیه با آن معماری بی نظیر و جاذبه های فرهنگی، چین با تاریخ کهن، سریلانکا با طبیعت بی نظیر، عمان با سواحل زیبا، بلغارستان که ارزان ترین کشور اروپایی است و ... هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و سفر رویایی عده ای از افراد محسوب می شوند.

تورهای خارجی ارزان سلام پرواز تنها به مسیرهای محبوب و دوست داشتنی با پایین ترین تعرفه آسیایی ختم نمی شوند و از این رو شما عزیزان و علاقه مندان به سفر با ورود به صفحه تورهای خارجی سلام پرواز می توانید از انواع و اقسام تورهای خارجی آسیایی و تورهای خارجی اروپایی بهره ببرید که البته از میان تمامی بدانید که تورهایی اروپایی که خود به چندین دسته تقسیم می شوند و کشورها و سرزمین های بسیاری را نیز در برمی گیرند هم در طی این چند سال اخیر توانسته اند به یکی از تورهای عالی برای سفر به خصوص برای افراد علاقه مند به جهانگردی تبدیل شوند و نظر افراد بسیاری را به خود جلب کنند .

 

جالب است بدانید که افراد علاقه مند به سفر می توانند با ورود به سایت آژانس سلام پرواز علاوه بر تورهای خارجی از و مسیرهای محبوب داخلی از این قسم نیز بهره مند شوند و این امر در واقع به این سبب است که افراد بتوانند با فراغ بال و خیالی آسوده دست به انتخاب بزنند و سلام پرواز را به عنوان یک همسفر همیشگی چه برای سفرهای هیجان انگیز داخلی و چه برای سفرهای به یادماندنی خارجی انتخاب کنند و همچنین نا گفته نماند که افراد با ورود به صفحه تورهای خارجی سلام پرواز می توانند علاوه بر مسیرهای مختلف و گوناگون که البته تعداد آن ها هم کم نیست می توانند از تورهای خاص و ویژه دیگری نیز بهره مند شوند و البته شاید خوب باشد بدانید که زمان اختصاص داده شده به تورهای خارجی نیز مانند مسیرهای آن بسیار متفاوت می باشد که البته از میان زمان مختص تورها می توانید تور 3 شب و 4 روز و یا تور 7 شب و 8 روز که در تاریخ های بسیار مختلفی برپا می شوند را مشاهده نمایید و همچنین در صورت تمایل نیز می توانید زمان بیشتری از این تورها و امکانات و خدمات همراه با آن ها بهره ببرید و سفری طولانی تر را تجربه کنید و البته باید بدانید که وجود این هم مسیرهای مختلف و تورهای گوناگون در زمان های متفاوت تنها برای این است که بتوانید در هر لحظه ای و زمانی از زندگیتان سلام پرواز را در کنار خود احساس کنید و بدانید که این آژانس در هر مرحله ای می تواند همانند یک دوست قدیمی سفری لذت بخش و سراسر لذت را به شما عزیزان هدیه دهد و از این طریق کمی تغییر و جذابیت را در روند زندگی شما ایجاد کند و در نهایت زندگی شما را سرشار از انرژی و هیجان نماید .

 

همان طور که گفته شد در آژانس سلام پرواز برای تورهای خارجی مسیرهای بسیار خاص و ویژه ای در نظر گرفته شده است که از این طریق افراد به هیچ عنوان در انتخاب دچار مشکل می شوند و با یک اشاره می توانند به هر گوشه ای از این جهان با بهترین و بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن سفر کنند و همچنین اگر به صفحه تورهای خارجی مراجعه کنید می توانید پکیج های بسیار مختلف تورها را مشاهده کنید که شهرهای مختلف این سرزمین را در خود جای داده است ، تور محبوب و پرطرفدار نمود

 

در ضمن بد نیست بدانید که می توانید تور کشورهایی مختلف اعم از کشورهای اروپایی و یا آسیایی حتی آسیای جنوب شرقی را نیز مشاهده کنید و بعد هم می توانید به سراغ بسته تورهای ویژه و خاص بروید که توانسته در دل خود تور نمایشگاهی و تور نمایشگاه گوانجو چین جای دهد را مشاهده نمایید و بعد هم نگاهی به پکیج اروپا که با انتخاب آن با تورهای فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا ، تور ترکیبی اروپا و سوئیس روبرو می شوید بی اندازید و البته این جا پایان کار صفحه تورهای خارجی سلام پرواز نیست چرا که شما عزیزان می توانید بسته تورها را هم مشاهده کنید و در ضمن باید بدانید که این بسته توانسته تورها تمامی مسیرها حتی تا صربستان را در خود جای دهد ، به طور قطع با ورود به این صفحه دست خالی بر نخواهید گشت چرا که در این جا هر آنچه که برای یک سفر بی نظیر و منحصر به فرد که نیاز باشد گنجانده شده است و به نظر می رسد تنها کافی خود را به آژانس مسافرتی سلام پرواز بسپارید و از میان تورهای مختلف این آژانس که البته تعداد بسیار قابل توجهی دارند و از نظر هزینه و شرایط برگزاری نیز بسیار متفاوت می باشند یکی را انتخاب کنید و از این زمان به بعد تنها کوله بار خود را برای تجربه سفرهای هیجان انگیز و به یادماندنی آماده کنید .

 

پروازهایی که برای مسیرهای اختصاص داده شده به تورهای خارجی در نظر گرفته شده اند به دو دسته پروازهای داخلی و پروازهای خارجی تقسیم می شوند و از این رو نیز افراد می توانند با توجه به بودجه اختصاص داده شده به سفر خود یکی از این دسته از پروازها را انتخاب کنند که به طبع انتخاب پروازهای داخلی که با ایرلاین های بسیار مختلفی چون ماهان ، ایران ایر و معراج انجام می شود می تواند به میزان بسیار قابل توجهی هزینه سفر را کاهش دهد و سفری مقرون به صرفه و کم هزینه تر را به شما عزیزان هدیه نماید و البته نا گفته نماند که افراد علاقه مند سفر به پروازهای خارجی نیز می توانند سفر خود را با ایرلاین های خارجی مانند ترکیش ، سان اکسپرس ، اطلس گلوبال و امارات آغاز کنند که البته انتخاب این پروازها می تواند هزینه سفر را بسیار افزایش دهد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که ما تورهای خارجی را در قالب پکیج های متنوعی به شما ارائه می دهیم. تلاش مان این است که بهترین خدمات و امکانات را با مناسب ترین قیمت در اختیارتان بگذاریم و همه سلیقه ها و بودجه ها را پوشش دهیم. ما همه مقاصد و جاذبه های گردشگری آن ها را به تفصیل برای تان معرفی کرده ایم. با مطالعه آن ها می توانید مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس با بررسی پکیج های مربوطه، برنامه ریزی سفر مورد نظرتان را آغاز کنید. کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان می گذارند و هماهنگی های لازم را انجام می دهند. با خرید تور، می توانید بدون دغدغه و در کمال آرامش، منتظر رسیدن موعد سفر بمانید.

 

برای مشاهده لیست تورهای خارجی می توانید سایت سلام پرواز را مشاهده نمایید

  انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 98

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما