در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور ترکیه


تور ترکیه

تور ترکیه هیجانی متفاوت سفر به جمهوری ترکیه

 

ترکیه کشوری است که با جمعیت 73 میلیون نفر که در غرب قاره آسیا قرار گرفته است و ضمنا جنوب شرقی آن در قاره اروپا می باشد و خریداران تور ترکیه توجه داشته باشید پایتخت این کشور آنکارا و واحد پولی آنها لیر است. اکثر مردم ترکیه مسلمان هستند این کشور به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم بندی شده است و جالب است بدانید که این سرزمین توسط تنگه های بسفر و دارداتل و دریای مرمره از قاره اروپا جدا می شود و قابل توجه شما گردشگران اینکه شهرهای توریستی ترکیه شهرهای مهم گردشگری و دیدنی در این کشور محسوب می شود و تمامی گردشگران که با تور ترکیه در این کشور مسافرت می کنند امکان این را دارند که در طول مدت سفر خود در ترکیه مدت 3 ماه در این کشور ( شهرها ) اقامت داشته، باشند و همچنین در نظر داشته باشید این کشور حدودا یک ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد. ما ارزان ترین هتل و بلیط برای سفر به این کشور را آنلاین به فروش می رسانیم. می توانید با خرید تور ترکیه سفری رویایی برای خود تدارک ببینید و با خیال راحت به گشت و گذار در این کشور زیبا بپردازید.

  

قیمت تور ترکیه


قیمت تور با توجه موارد متعددی مشخص می شود. در مورد ترکیه مهم است که کدام شهر را انتخاب می کنید. قیمت ها در مورد هر شهر با دیگری متفاوت است و هر کدام شرایط خاص خود را دارند. از این گذشته، مسئله هتل و پرواز را هم باید در نظر بگیرید. بستگی دارد که کدام سبک از سفر را ترجیح می دهید. آیا از جمله افرادی هستید که هتل های لوکس و لاکچری را می پسندند؟ در این صورت در پکیج ها هتل های 5 ستاره را انتخاب خواهید کرد و طبیعتا هزینه بیشتری باید بپردازید. اما اگر جزو افردی باشید که ترجیح می دهند بیشتر به گشت و گذار در مقصد بپردازند و یک اقامت گاه تمیز و راحت برای شان کافی است، هتل های میان رده را انتخاب می کنید که هزینه کمتری دارند. در مورد پرواز هم همین حق انتخاب وجود دارد.

 

تور ترکیه ارزان


همان طور که گفتیم، فاکتورهای متعددی در زمینه قیمت دخیل هستند و یکی از مهمترین ها، شهری است که انتخاب می کنید. بعد مسافت، هزینه هتل ها در شهر مقصد و بسیاری عوامل دیگر، مشخص می کنند که هزینه نهایی تور چقدر خواهد بود. اگر می خواهید یک تور ارزان داشته باشید، بهتر است شهرهایی را انتخاب کنید که فاصله کمتری با ایران دارند. همچنین با توجه به جزئیات پکیج ها می توانید بودجه خود را مدیریت کنید. یک هتل میان رده خوب و یک ایرلاین داخلی را انتخاب کنید تا بتوانید هزینه های سفر را کاهش دهید.

 

تور ترکیه لحظه آخری


منظور از تور لحظه آخری توری است که با قیمت کمتری تمام می شود. گاهی اوقات، آژانس ها بنا به دلایل مختلف آفرهای ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهند. مثلا در دوره ای خاص، قیمت ها را کمتر و شرایط خرید تور را آسان تر می کنند. علت این امر ممکن است تکمیل نشدن ظرفیت پروازهای چارتر باشد یا نزدیک بودن زمان سفر یا هر چیز دیگر. در هر صورت مهم است که حواس تان را جمع کنید و دائم به وب سایت ما سر بزنید تا از این پیشنهادهای وسوسه انگیز بی نصیب نمانید!

 

تور ترکیه

 

3 نکته برای سفر به ترکیه که بهتر است بدانید

 

1- کمی زبان ترکی بلد باشید

در خارج از شهرهای بزرگ ، بسیاری از مردم در ترکیه انگلیسی صحبت نمی کنند. اما خبر خوب این که یادگیری ترکی دشوار نیست - حروف شبیه به الفبای رومی هستند و کلمات به صورت هجی گفته می شوند.

یاد گرفتن کمی زبان ترکی، تا حدود زیادی سفرتان را آسان تر خواهد کرد. وقتی روز اول برای خرید شامپو رفتم ، از چند کلمه ترکی استفاده کردم و مغازه دار مرا به قهوه ترک دعوت کرد. وقتی از کلماتی استفاده کنیم که مردم می شناسند، آن ها بخشنده و صبورتر می شوند. گاهی از من می خواهند که به آنها کلمات انگلیسی را آموزش دهم. این نوع مبادله می تواند کار شما را تا حد زیادی پیش ببرد.

 

2. تعادل را در خوردن رعایت نمایید

غذاهای بسیار خوبی در ترکیه برای گوشت خواران و گیاهخواران وجود دارد (تأکید بر "خیلی"). نکته اصلی بقای مواد غذایی در ترکیه این است که فقط یک قاشق غذاخوری را از هر بشقاب جدا کنید.

چند روز اول که در ازمیر بودیم ، مشغول خوردن غذاهای ترکیه‌ای عظیم بودیم - البته بعد از این کار که دیگر متوقف نشود ، از اشتها گرفته تا دسر تا چای است. ما پر شده بودیم ، بلکه نمی خواهیم بی ادب باشیم. چند روز در سفر ما دوست من گفت: "من از غذا می ترسم ، لطفا اجازه ندهید که آنها دوره بعدی را بیاورند." بعداً ، فهمیدیم که دوستان ترکیه ای ما سعی می کنند تا حد ممکن مهمان نواز باشند.

البته وعده های غذایی ترکیه‌ای در منطقه متفاوت است ، اما یادتان باشد که اشتهای خود را ارزیابی کرده و از قبل برنامه ریزی کنید تا بتوانید از ماجراجویی آشپزی لذت ببرید. و به یاد داشته باشید که غذاهای خیابانی و بخش های کوچکی مانند نان های شیرین و شیرین را می توانید برای یک لیر خریداری کنید و به همان اندازه پر از یک وعده غذایی پنج دوره ای باشید!

 

3. لباس شیک و با احترام بپوشید

تجهیزات کوله پشتی را در خانه بگذارید — زنان در ترکیه لباس بسیار شیک دارند. طیف گسترده ای از لباس نیز وجود دارد: در حالی که برخی از خانمها روسری می پوشند و بدن خود را می پوشانند، برخی دیگر دامن های کوتاه و پاشنه بلند دارند.

پس چطور باید لباس بپوشید؟ کفش پاشنه بلند و لباس های حرفه ای به طور کلی قابل قبول است ، و اگر می خواهید با هم ترکیب شوید ، باید سبک خاص خود را نیز ایجاد کنید. و حتما روسری یا شال بخرید (من ترجیح می دهم آنهایی که از الگوهای لاله ای Iznik استفاده می کنند ، زیرا آنها مفید هستند و می توانید آنها را به خانه بیاورید) در صورت پیدا کردن خود در یک منطقه محافظه کار ، مانند حومه شهر ، یا اگر دعوت شده باشید به یک مسجد ، جایی که شما باید موهای خود را بپوشانید.

سفارت ترکیه در تهران:

سفارت ترکیه در خیابان فردوسی، پلاک ۳۳۷ قرار دارد. از طریق شماره تلفن ۰۲۱۳۵۹۵۱۱۰۰ و نمابر :۳۳۱۱۷۹۲۸ می توانید با این سفارتخانه در تماس باشید و سوالات خود را در زمینه مراحل دریافت انواع ویزا ترکیه مطرح کنید.

 

برای آشنایی بیشتر با جزییات تور ترکیه میوانید به وب سایت سلام پرواز سر بزنید

  انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 43

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما