در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور آنتالیا


تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

 

آنتالیا شهری ساحلی است و بسیاری از گردشگران توجه ویژه ای به آن دارند. از نظر قیمت ها معمولا این شهر از استانبول و بعضی دیگر شهرهای ترکیه گران تر است البته هزینه ها طوری نیست که از سفر به آن صرف نظر کنید. قیمت تور آنتالیا بیشتر از هر چیزی به نرخ هتل تان بستگی دارد چون غالب افرادی که به ایت شهر سفر می کنند به دنبال جایی برای آرامش و استراحت هستند. تور آنتالیا معمولا از 3 میلیون تومان شروع می شود و بسته به هتلی که انتخاب می کنید و کیفیت خدمات افزایش می یابد. البته هزینه تور علاوه بر هزینه اتاق شامل بلیط هواپیما، گشت شهری، بیمه مسافرتی و ... نیز می شود. آنتالیا به طور کلی آب و هوایی معتدل دارد و تغییرات فصلی کمتر روی آن اثر می گذارد به همین دلیل تقریبا در تمام روزهای سال می توانید به این شهر سفر کنید.

 

تور آنتالیا ارزان

 

با وجود این که آنتالیا از بعضی شهرهای ترکیه گران تر است اما با این حال هنوز هم می تواند سفری ارزان را تدارک دید. در فصل های سردتر که به طور کلی حجم سفرها کاهش می یابد تا در طول سال تحصیلی که خانواده ها سعی می کنند بیشتر روی درس بچه ها تمرکز داشته باشند می توان تور آنتالیا را با قیمت ارزان تری پیدا کرد. در زمان هتل ها و بلیط های هواپیما تخفیف های خوبی دارند و می توان با هزینه ای کمتر سفر کرد. نکته مهم این است که کیفیت سفر کاهش نمی یابد یعنی این تخفیف ها تنها به دلیل فصل کم توریست است وگرنه همین خدمات در زمانی که گردشگران زیاد است قیمت بالاتری دارد.

 

تور آنتالیا لحظه آخری

 

سال ها است که تورهای لحظه آخری فرصت خوبی برای سفرهای ارزان هستند. این موضوع در مورد آنتالیا نیز صدق می کند البته به شرطی که همیشه برای سفر آماده باشید. چون در این نوع تورها فرصت زیادی برای آماده شدن و تدارک دیدن ندارید، شاید نهایتا یک یا دو روز. به طور کلی تور آنتالیا نیازی به ویزا ندارد و از این جهت سفر با تورهای لحظه آخری بسیار تر است.

 

تور آنتالیا

 

 

آموزش مرحله به مرحله خرید اینترنتی تور آنتالیا از سایت سلام پرواز

 

سفر به آنتالیا اگر برای بار صدم هم باشد ، با تور خیلی شیرین تر و مقرون به صرفه تر است ، شهرهای دیگر جهان را بعد از یک یا دوبار سفر کردن می شود به تنهایی و بدون رفت.

در تور تمامی هزینه های سفر از حمله هزینه ترانسفر از فرودگاه لحاظ شده و شما در تمام طول سفر نیازی به حمل کیف پول خود ندارید، چرا که تمامی هزینه هایتان از قبل حساب شده مثل همان شاهزاده که در ابتدا مثالش را زدیم.

می توانید بدون خرج کردن حتی یک لیر سفری لاکچری به سواحل بی نظیر آنتالیا را تجربه نمایید و پیشنهاد ما این است که به ما اعتماد کنید ، همین الان گوشی تلفن خود را بردارید و با متخصصان و مشاوران با تجربه ما تماس بگیرید و سفری هیجان انگیز و رویایی را برای خود و خانواده تان برنامه ریزی کنید .

 

گردشگران ایرانی برای ورود به مرزهای آنتالیا نیازی به اخذ و دریافت ویزا ندارند چرا که ترکیه از آن دسته کشورهایی است که گردشگران ایرانی خود را ملزم به دریافت ویزا و ارائه آن نمی کند و افراد تنها با خرید بلیط از آژانس های مسافرتی معتبر مانند می توانند سفر خود را آغاز کنند.

تمامی مسافران همیشه به دنبال پایین بودن قیمت سفر هستند به خصوص در زمان هایی که به شروع فروردین ماه و ایام عید نزدیک می شویم می خواهند بدانند آیا راهی برای سفر کردن آن هم به صورت ارزان تر و مقرون به صرفه تری هست و یا این که اصلا توری که مقرون به صرفه باشد هم داریم یا خیر ، که البته برای دست یابی به سفری ارزان و مقرون به صرفه تر هم راه حل ها و شیوه های بسیار گوناگونی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به خرید و یا رزرو پکیج آنتالیا در فواصل زمانی اوایل تا اواسط بهمن ماه اشاره نمود ، اما در حال حاظر باید بدانید که آژانس با یکی از خطوط هوایی ایران ایر یا سان اکسپرس به فرودگاه آنتالیا پرواز دارد که اگر بخواهیم حدود قیمت به شما عزیزان بدهیم به این صورت است که پرواز تور 6 شب و 7 روز با پرواز ایران ایر 2,520,000 تومان و تور 6 شب و 7 روز با پرواز خارجی سان اکسپرس 4,290,000 تومان هزینه برای شا در بردارد و لازم است بدانید که شما می توانید در این تور از ترانسفر فرودگاهی که از خدمات این آژانس است نیز برخوردار شوید و به راحتی به هتل انتخاب شده خود به راحتی برسید . این را هم در نظر بگیرید که قیمت ارز نا پایدار هست و قیمت ها ممکن است کاهش یا افزایش یابند.

 

با شرایط سفر به آنتالیا بیشتر آشنا شوید

 

در ماه آوریل شما می توانید تجربه ای ناب و دل انگیز از سفر به آنتالیا داشته باشید ، زیرا این ماه بیشتر طرفدار سفر را به خود اختصاص داده و در اصطلاح توریستی ترین فصل آنتالیا نیز بشمار می رود ، البته این فصل شلوغ آنتالیا تا دسامبر ادامه پیدا می کند و به جرات می توان گفت که بهترین زمان سفر به آنتالیا در ماه آوریل یعنی درست از ۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه است ، زمانی که آب و هوای این شهر ساحلی معتدل ، دلپذیر بوده و جمعیت توریست ها هنوز خیلی زیاد نیست ، البته توجه داشته باشید که مسافران آنتالیا در ماه‌های آوریل تا دسامبر یعنی۱۲ فروردین ماه تا ۱۰ دی ماه نمره بالاتری را دارند و همچنین ماه‌های ژانویه تا مارس ( ۱۱ دی تا ۱۱ فروردین ) ، به علت سرمای آب و هوا و ایجاد مشکل برای بازدید از جاذبه‌ ها و سواحل زیبای این شهر ساحلی ، فصل خلوت گردشگری آنتالیا به‌ شمار می‌ آیند که می توانید تور ارزان آنتالیا را در متنوع ترین حالات خود تجربه کنید .

همچنین اگر بخواهیم به بیانی دیگر هم بهترین زمان سفر به آنتالیا را به شما بگوییم البته بر اساس آب و هوا می توان گفت که : بین ۲۶ فوریه تا دهم ژوئن ( ۷ اسفند تا ۲۰ خرداد ) و ۲۴ سپتامبر تا ‍۱۶ دسامبر ( ۲ مهر تا ۲۵ آذر ) هم می تواند در لیست ماه های گردشگری این شهر قرار بگیرند و توجه داشته باشید که دمای میانگین در این شهر بسیار متغیر بوده ، آب و هوا با در نظر گرفتن رطوبت به جز چند هفته بسیار گرم در تابستان با شانس پایین بارش باران ، در آنتالیا بسیار دلپذیر و عالی می باشد و این شهر در مقایسه با مقاصد گردشگری جهانی در خصوص آب و هوای مناسب خود ، توانسته نمره ۷۱ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد .

در ضمن اگر شما علاقه مندان به دنبال آب و هوایی گرم در بازدید از شهر ساحلی آنتالیا هستید ، باید بدانید که ماه‌ های آگوست ، جولای و سپس سپتامبر گرمترین ماه‌ های سال محسوب می شوند که مناسب آفتاب گرفتن برای شما عاشقان آفتاب است و همچنین گرمترین زمان سال تقریبا در میانه ماه تا آخر ماه آگوست با دمای ۳۴‎٫۶ درجه سانتیگراد و حداقل دمای ۲۸٫۱ درجه سانتیگراد در شب می باشد .

 

پرواز های آنتالیا


پروازبه دو صورت انجام می شود:

پرواز های ایرانی مثل: ایران ایر ، ماهان و ... که در یکی از فرودگاه های اسپارتا و یا دنیزلی توقف دارند و تا آنتالیا چند ساعت فاصله دارد .

پرواز های ترکی مثل ترکیش ، سان اکسپرس و ... که به صورت مستقیم انجام می شوند و در فرودگاه اصلی آنتالیا بر زمین می نشینند و به همین دلیل گران تر از پرواز های ایرانی هستند .

 

فرودگاه آنتالیا


تورهای آنتالیا به 3 فرودگاه پرواز دارد که اولین و بهترین آن ها , فرودگاه اصلی است که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و فقط پروازهای ترکیه ای به فرودگاه آنتالیا پرواز می کنند ، دومین فرودگاه ، اسپارتا است که تا مرکز شهر آنتالیا 3 ساعت و 30 دقیقه فاصله دارد و مسافران با اتوبوس های به هتل هایشان منتقل می شوند ، این فرودگاه ، یک فرودگاه نظامی است و مراکز خرید یا رستوران ندارد و یکی از دلایل ارزان بودن آنتالیا از طریق این فرودگاه نیز همین است و بالاخره سومین فرودگاه ، فرودگاه دنیزلی است که تا مرکز شهر آنتالیا 4 ساعت فاصله دارد .

 

جاذبه ها و مکان های تفریحی که نباید از دستشان داد

 

از آنجاییکه آنتالیا را نگین مدیترانه نامیده اند و این شهر بزرگ ترین شهر ساحلی در سواحل دریای مدیترانه است ، می توان دریافت که این شهر جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی در خود دارد که می تواند گردشگران آنتالیا را برای روزهای متمادی در این شهر پر رمز و راز نگه دارد ، یکی از نکات جالب در مورد آنتالیا این است که طی شواهد و مدارکی ، ثابت شده که این شهر ساحلی زیبا ، قدیمی ترین شهر کشور ترکیه است و یکی از مواردی که این شهر را بیش از پیش جذاب و دیدنی کرده ترکیب جاذبه های کهن و مدرن آن با هم است.

جاذبه های دیدنی آنتالیابه گونه ای است که سلیقه‌های مختلف را پوشش می دهد و همه را راضی مگه می دارد ، یکی از مزیت ها این است که خودتان می‌توانید محل اقامت خود را در آنتالیا انتخاب کرده و برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی نواحی اطراف ، سفرهای کوتاه یک روزه برنامه‌ریزی کنید و به دیدن جاذبه‌های تاریخی متعدد این شهر بروید و مهمتر اینکه آنتالیا شهری است که حس سفر را در تمامی افراد زنده می کند و برای تمام سلیقه ها مناسی است زیرا ترکیبی از تاریخ و فرهنگ و دریا و جنگل است ، علاقمندان به طبیعت ، تاریخ و زندگی مدرن ، همه و همه می توانند با سفر به آنتالیا به اوج لذت برسند و در ادامه باباشید تا اشاره ای کوتاه به جاذبه های گردشگری آنتالیا داشته باشیم ، بدین ترتیب شما عزیزان می توانید با خیال آسوده بهترین تور را انتخاب کنید و برنامه ریزی تان را برای سفری رویایی آغاز کنید .

 

شهر قدیم آنتالیا : اگر می‌خواهید حال و هوای قدیمی آنتالیا را حس کنید ، به محله پر پیچ و خم " Kaleiçi " بروید که متعلق به دوره عثمانی بوده و برای گشت و گذاربنا شده است ، در اطراف این محله ، بوتیک ها ،‌ هتل‌ها ، مغازه های سوغاتی ، گالری‌ های هنری و رستوران‌ های زیادی قرار دارند که می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید .

 

بندر قدیمی : این بندر قدیمی که زمانی مهم‌ترین قطب اقتصادی آنتالیا بوده ، در حال حاضر یکی از توریستی‌ترین جاذبه های محبوب‌ آنتالیا به شمار می رود و در آن ، بوتیک ها ، کافه‌های زیبا ، بازار و قایق تفریحی وجود دارد که این قایق ها را می توانید اجاره کنید و به دل دریا بزنید و نشستن و نوشیدن در کافه های دنج بندر ، خرید کردن ، تماشای غروب آفتاب ، شنا کردن ، گشت و گذار و تماشای مناظر اطراف از کارهای مفرحی است که گردشگران تور آنتالیا در هنگام بازدید این بندر انجام می دهند .

 

موزه‌ باستان شناسی آنتالیا : برای اینکه از تاریخ ترکیه سردر بیاورید و به فراز و نشیب هایی که این کشور در طی قرن ها پشت سر گذاشته پی ببرید حتما سری به موزه آنتالیا بزنید و غرق در حیرت شوید .

 

دروازه‌ هادریان : این دروازه که‌ در منطقه " Kaleiçi " قرار دارد ، یکی از ورودی‌ های اصلی ‌شهر قدیم آنتالیا به شمار می آید ، دروازه‌ هادریان یکی از جالب توجه ‌ترین قسمت های دیوارهای قدیمی شهر است که از مرمر سفید ساخته شده است .

 

برج و باروی رومی : کسی نمی‌داند کاربرد اصلی برج در گذشته چه بوده ، ولی باستان‌شناسان می گویند که این برج به عنوان برج مراقبت و نگهبانی مورد استفاده قرار می‌گرفته و یک فانوس دریایی هم در این برج وجود داشته وبندر قدیمی را روشن می کرده است و لازم به ذکر است که امروزه مکان این برج ، یکی از بهترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب و مناظرحیرت انگیز بندر قدیمی محسوب می شود و د ر این مکان می توانید به آرامش عمیقی برسید که ساعت ها پایدار است ،همچنین در این مکان زیبا کافه‌های بسیار دنج و خوب وجود دارند که می توانید بعد از بازدید به آن جا بروید و دمی بیاسایید و نوشیدنی مورد علاقه تان را سفارش دهید و نوش جان کنید .

 

شهر باستانی آسپندوس: شهر باستانی آسپندوس ، یکی از دلایل مهم سفر علاقه‌مندان به تاریخ به آنتالیا است، این قسمت از آنتالیا که یک تئاتر رومی است، به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های به جا مانده از تماشاخانه‌های رومی در سراسر دنیا شناخته شده است که از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه به شمار می رود، در کمتر از دو ساعت به این مجموعه‌ تاریخی در شرق آنتالیا می رسید.

 

شهر باستانی ترمسوس: ترمسوس از آسپندوس جذاب تر است با وجود اینکه آسپندوس از شهرت بیشتری برخوردار است، ترمسوس بسیار خوب مرمت شده و دولت ترکیه از آن به خوبی محافظت می کند و یکی از دلایلی که این شهر را بیش از پیش جذاب کرده ، قرار داشتن آن در کنار تپه های ناهوار است که زیبایی خاصی را به این منطقه بخشیده است، این شهر باستانی در عرب آنتالیا و در 34 کیلومتری این شهر است.

 

شهر باستانی پرگه: این شهر نیز یک تماشاخانه‌ بزرگ و باشکوه بوده که زمانی پایتخت پامفیلیه که در دوران تسلط یونانیان و رومیان به اوج شکوفایی خود رسیده بود، محسوب می شد. این شهر باستانی نسبت به دیگر شهرهای باستانی ترکیه ، وضعیت خوبی ندارد و به خوبی مرمت نشده است و به همین دلیل، گردشگران کمتری به دیدن این شهر می روند و این یک فرصت مناسب برای عاشقان آرامش و خلوت کردن در طبیعت است، این شهر باستانی در 17 کیلومتری در شرق آنتالیا واقع شده است.

 

المپوس و چیمائرا: دهکده‌ المپوس و پدیده‌ی طبیعی چیمائرا که در ساحل زیبا در نزدیکی باقیمانده های شهر باستانی المپوس قرار دارند، یکی از زیباترین جاذبه های تاریخی و طبیعی آنتالیا هستند اگر تمام سبک بار سفر می کنید، این منطقه بسیار مناسب شماست به دلیل شب‌ های پرهیجان و محیطش که بیشتر مورد پسند جوانان است، این منطقه زیبا در 84 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا واقع شده است.

 

چشمه‌ های کارستی: این آبشارها عمری بالغ بر 2 میلیون سال دارند و امروزه تبدیل به تراس‌های تراورتنی وسیعی گشته اند و باعث ایجاد پدیده‌های زیبایی مانند پاموکاله شده اند، دراطراف آنتالیا از این نوع چشمه‌ها، آبگیرها و آبشارها به تعداد زیاد پیدا می شوند که بر اثر فرسایش و باقی ماندن رسوبات طی میلیون‌ها سال تشکیل شده‌اند، اگر می خواهید از هیاهوی شهر دور باشید به این جا بیایید.

 

غار کاراین: این غار یکی از غارهای ما قبل تاریخ، زمانی که انسان اولیه زندگی می کرده که در آن آثاری از دوران های پارینه‌ سنگی زیرین و پارینه ‌سنگی میانی کشف شده است و از این آثار می توان فهمید که این غار به زمان انسان دوران نوسنگی بر می گردد، ضمنا این منطقه که 30 دقیقه با شهر فاصله دارد، در آخر هفته بسیار شلوغ است و بهتر است که وسط هفته ازآن بازدید نمایید.

 

شهر تاریخی فاسلیز : در این شهر قدیمی، می توانید بقایای تماشاخانه، معبد، خیابان‌ های ستون‌ دار و دروازه‌های تاریخی موجود را مشاهده نمایید و یکی از دلایل زیبایی این شهر در کنار دریا قرار گرفتن آن است که باعث شده بسیار جذاب جلوه کند و در 60 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا واقع شده است.

 

دما و آب و هوای شهر آنتالیا در فصول مختلف سال به چند درجه می رسد؟


در آنتالیا 300 روز آفتابی داریم به همین دلیل به شهر آفتاب تابان شهرت دارد. میانگین دمای هوای دریا در این شهر ساحلی که آب و هوای مدیترانه ‌ای با تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های ملایم و بارانی دارد، بین 16 درجه در زمستان تا 27 درجه در تابستان می باشد. در ماه جولای که آنتالیا، گرم‌ترین ماه سال را در خود تجربه می کند و بهترین زمان به آنتالیا می باشد، میانگین دمای هوا حدود 28 درجه است. در سردترین ماه سال یعنی ژانویه میانگین دمای هوا 10 درجه است. همچنین لازم به به ذکر است در ماه دسامبر بیشترین بارش و رطوبت هوا را در این شهر می بینیم و میانگین بارش در این ماه 210 میلی‌متر می رسد.

جهت مشاهده تور آنتالیا در سایت سلام پرواز اینجا را کلیک کنید

  انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 46

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما