در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور مارماریس


تور مارماریس

قیمت تور مارماریس

 

سفر به مارماریس یکی از زیباترین جزیره های ترکیه قطعا از بهترین لحظاتی است که هر گردشگری می تواند تجربه کند. هزینه سفر با تور مارماریس معمولا از 5 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به هتل، بلیط هواپیما و سایر امکانات تغییر پیدا خواهد کرد. اگر می خواهید سفر ارزان تری داشته باشید می توانید هتل هایی با ستاره های پایین تر را انتخاب کنید. مورد دیگر هتل هایی هستند که به صورت شبانه روزی بوفه و رستوران باز دارند که طبیعتا هزینه بیشتری دارند؛ به همین دلیل بهتر است تنها هتل را با صبحانه رزرو کنید و وعده های غذایی خود را در شهر میل کنید. به این شکل هم انتخاب های بیشتری دارید و هم این که رستوران های معمول در سطح شهر هزینه های کمتری دارند البته این به معنای بی کیفت بودن نیست چون رستوران های عالی و درجه یک در مارماریس وجود دارد. این موضوع در مورد بلیط هواپیما نیز صدق می کند، در واقع بلیط پروازهای ایرانی به مراتب ارزان تر هستند و از طرفی نوع صندلی نیز پرواز نیز در افزایش قیمت بلیط موثر است. همه این موارد دست به دست هم می دهد تا قیمت یک تور نهایی شود. نکته ای که در مورد مارماریس وجود دارد این است که به طور کل سفر به این جزیره نسبت به شهرهای دیگر مانند استانبول گران تر است.

تور مارماریس ارزان

 

مارماریس از شهرهای توریستی و جذاب ترکیه است که به دلیل آب و هوای معتدلش تقریبا در تمام طول سال مملو از گردشگر است. اغلب افرادی که می خواهند به ترکیه سفر کنند مارماریس را در بین الویت های خود قرار می دهند. پیدا کردن تور ارزان مارماریس یکی از دغدغه های اصلی گردشگران است و بسیاری منتظر فرصتی مناسب برای این سفر هستند. درست است که آب و هوای مارماریس اجازه سفر در هر فصلی را می دهد اما اغلب خانواده ها ترجیح می دهند، سفر را برای روزهای تعطیل برنامه ریزی کنند. به همین دلیل شاید بتوان در فصل امتحانات یا شروع مدارس تورهای ارزان تر پیدا کرد. به جز این موارد مدیریت شرایط سفر مانند انتخاب هتل های ارزان تر به جای بهترین هتل های مارماریس و یا صندلی های معمولی هواپیما و ... قطعا در کاهش هزینه ها موثر است.

 

تور مارماریس لحظه آخری

 

تور لحظه آخری که طرفداران زیادی دارد تنها برای کسانی مناسب است که همیشه آماده سفر باشند و پاسپورتشان اعتبار داشته باشد چون وقتی برای انجام این امور وجود دارد. اغلب تورهای لحظه آخری نهایتا یکی دو روز قبل از حرکت روی سایت ها قرار می گیرند. فلسفه به وجود آمدن تورهای لحظه آخری از آن جایی نشات می گیرد که گاهی برگزار کننده تورها تنها چند صندلی خالی دارند و نمی خواهند با صندلی خالی پرواز کنند یا در فصلی به خصوص به دلیل شرایط جوی مسافران کمتری وجود دارد. در این شرایط آژانس ها آفر ها و تخفیف های خوبی ارائه می دهند تا گردشگران را به بهانه ارزانی ترغیب به سفر کنند.

 

مارماریس و دیدنی های آن

 

جالب است بدانید که شهر مارماریس به سبب برخورداری از معدن های سنگ مرمر بسیار در خود توانسته به این نام دست پیدا کند و البته بد نیست بدانید که در واقع این نام در زمان یونانی ها رواج داشته و برگرفته از همین معدن های سنگ مرمر بوده است و البته وجود تاریخ پر فراز و نشیب و بسیار غنی این شهر علاوه بر این نام کهن توانسته جاذبه های بسیار دیدنی و مناطق گردشگری زیبا در مارماریس را به وجود آورد که از جمله این جاذبه ها می توان به دالیان ، بندرهای متعدد ماماریس ، مقبره های سنگی و صخره ای کاریان ، قلعه مارماریس ، موزه های بی شمار این شهر و خیلی از موارد دیگر اشاره کرد و البته نا گفته نماند که افراد در این شهر می توانند علاوه بر جاذبه های تاریخی و باستانی از تماشای جاذبه هایی چون ساحل ایچملر ، بندرهای متععد مارماریس ، جزیره کلئوپاترا ، کوه های مارماریس و فواره های رقصان نیز نهایت لذت را ببرند و با تجربه هر کدام از آن ها سفری به یاد ماندنی و دلنشین را برای خود و همسفرانشان به ارمغان بیاورند و در ضمن شاید خوب باشد که بدانید فرهنگ بسیار زیبا و سنت هایی باستانی و ارزشمند موجود در بین مردم بومی و محلی این شهر نیز سبب شده تا افراد علاقه مند بی شماری این شهر را برای سفرهای شیرین و دلنشین خود انتخاب کنند ، در واقع می توان گفت فرهنگ و آداب و رسوم مردم مارماریس توانسته هم پای جاذبه ها و مناطق دیدنی این شهر نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند و خود به تنهایی برای خرید تور مارماریس به یک ویژگی بسیار عالی و بی عیب و نقص و عاملی اساسی تبدیل شود .

 

تور مارماریس

 

گشت و گذار در مارماریس

 

اگر به شهر مارماریس ترکیه قدم بگذارید می توانید دو لنگرگاه اصلی و تعداد بی شماری از بندرها را در این شهر مشاهده کنید که هر کدام توانسته اند به یک خانه امن و آرام برای کشتی های تفریحی و مسافربری تبدیل شوند و البته افرادی که علاقه مند به شنا و غواصی هم هستند به هیچ عنوان بازدید از این بندرها را از دست نمی دهند و حتما در طول سفر خود بارها و بارها به آن ها سر می زنند و همچنین جالب است بدانید که همه روزه و در هر لحظه و زمانی از این بندرها کشتی های تفریحی عازم جزیره های یونانی رودس می شوند و خاطراتی بسیار به یادماندنی و خوش را برای افراد علاقه مند به وجود می آورند ، در شهر ۳۱٬۰۰۰ نفری مارماریس افراد می توانند علاوه بر جاذبه های تاریخی بی شمار سواحل بسیار زیبایی را هم مشاهده کنند سواحلی که توانسته اند برای هر فردی جذاب باشند و بهترین و با نشاط ترین تفریحات و سرگرمی ها را به وجود بیاورند و به افراد هدیه دهند .

اگر به سواحل مدیترانه ای مارماریس قدم بگذارید می توانید علاوه بر بازی و شنا در آب های زلال و پاک دریای مدیترانه از تماشای جنگل های سرسبز و بسیار خیره کننده که در نزدیکی این ساحل قرار دارند و با درختان بی شمار خود خطی سبز بین ساحل و جنگل کشیده اند نهایت لذت را ببرید و یا می توانید به سمت کوهستان ها و رشته کوه های مرتفع این شهر که درست در مجاورت این سواحل قرار دارند بروید و از یک کوه نوردی عالی وبه یادماندنی نهایت لذت را ببرید و البته وجود همه این ها و جاذبه های گردشگری بی شمار سبب شده تا مارماریس به یکی از خارق العاده ترین و پرطرفدارترین مقصدهای توریستی ترکیه تبدیل شود و محبوبیت خود را هم پای محبوبیت سایر تورهای این کشور افزایش دهد و هر ساله به یک نقطه عالی برای گردشگر و سفر تبدیل شود ، در واقع می توان گفت مارماریس همان جایی است که در هر زمان و لحظه ای می توان به آن سفر کرد و از تعطیلات خود نهایت لذت را برد چرا که در این شهر همه چیز برای یک خوشگذرانی بی وقفه آماده و مهیا است .

مارماریس همان شهر بکر و دوست داشتنی سفر است که توانسته با آب و هوایی بسیار عالی ، اقلیمی سرسبز و مطلوب و همچنین جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار فراوان برای سفر به خصوص در فصل های بهار و تابستان از سمت افراد علاقه مندان و گردشگران مختلف انتخاب شود ، این شهر با فرهنگی غنی ، تاریخی ارزشمند و کهن ، طبیعتی بکر و دست نخورده و از همه مهم تر سواحلی رویایی و آرام توانسته خود را به یکی از بهترین و مناسب ترین مکان ها برای تفریح به خصوص در کشور ترکیه تبدیل کند و البته نا گفته نماند که مارماریس اصلا شبیه به شهرهای دیگر ترکیه نیست چرا که این جا همه چیز ناب و بی همتا است و می تواند برای هر فردی جاذبه و سرگرمی خاص ارائه دهد در واقع می توان گفت در این جا همه چیز رنگ و بوی دیگری دارد و شاید به همین دلیل است که افراد علاقه مند و گردشگران بدون هیچ گونه معطلی و لحظه ای درنگ تورهای مسافرتی مارماریس را برای سفر و گذراندن تعطیلات رویایی و افسانه ای در دل آب های مدیترانه انتخاب می کنند .

ضمنا اگر به این شهر تاریخی با قدمت شش هزار ساله قدم بگذارید می توانید آثاری بسیار زیبا تر از سایر شهرهای ترکیه ببینید و یا اگر به سراغ جنگل ها و دشت های آن بروید می توانید گیاهانی را مشاهده کنید که به طور حتم در هیچ جایی دیگری مشاهده نخواهند شد و البته وجود غارهای بسیار تماشایی و زیبا در دل این جنگل ها را نمی توان در این تفاوت و تماییز مارماریس از دیگر شهرهای ترکیه نادیده گرفت در واقع این جا همه چیز رنگ و بوی متفاوت دارند و اصلا شما احساس نمی کنید که این هم همانند شهرهای دیگر ترکیه در مارماریس همه چیز برای یک خوشگذرانی بی وقفه وجود دارد پس همین الان تور مارماریس را انتخاب نمایید و خود را میهمان شهری متفاوت اما جذاب کنید ، به طور قطع بهترین و دوست داشتنی ترین قسمت سفر به هر شهر ساحلی چون مارماریس تفریحات آبی و قدم زدن بر روی شن های طلایی و سحر آمیز سواحل خواهد بود و خوشبختانه نیز مارماریس توانسته از ساحلی وصف نشدنی و دریایی شگفت انگیز برخوردار شود ، در این جا تا دلیتان بخواهد می توانید از تفریحات و سرگرمی های آبی مهیج و جذاب لذت ببرید و همچنین با تجربه تفریحاتی چون شنا ، غواصی در بین ماهیان دریای مدیترانه ، موج سواری ، قایق‌سواری و یا کشتی سواری بر روی آب های زلال و شفاف دریای اژه و مدیترانه غرق در شور و نشاطی خاص و بی پایان شوید و البته نا گفته نماند که علاوه بر تفریحات آبی افراد علاقه مند می توانند از تفریحاتی چون جیپ سافاری و چتر بازی هم نهایت لذت را ببرند و یک سفر بسیار شیرین و به یادماندنی را برای خود و همسفرانشان به ارمعان بیاورند.

 

پروازهای فرودگاه مارماریس


همان طور که گفته شد مارماریس در بخش جنوب غربی کشور ترکیه قرار گرفته و توانسته دو فرودگاه بسیار مجهز و عالی را در خود جای دهد که البته افراد می توانند با خطوط هوایی بسیار متفاوتی به این دو فرودگاه منتقل شوند و همچنین بد نیست بدانید که فرودگاه دالامان این شهر در فاصله 100 کیلومتری و فرودگاه میلاس بودروم در فاصله 150 کیلومتری از شهر قرار گرفته که البته جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که تمامی تورهای مارماریس سلام پرواز دارای ترانسفرهای فرودگاهی رایگان می باشند و البته نا گفته نماند که افراد علاقه مند به تور مارماریس می توانند از دو نوع پرواز داخلی چون ایران ایر و یا ماهان و همچنین پروازهای خارجی چون ترکیش سفر خود را آغاز کنند .

 

موقعیت جغرافیایی شهر مارماریس در نقشه جغرافیایی

 

اگر بخواهیم به صورت دقیتر بگوییم که شهر مارماریس از لحاظ جغرافیایی کجاست ؟ بدانید که این شهر جذاب و دیدنی درست بین سواحل اژه و مدیترانه ای قرار گرفته است و این شهر به‌ دلیل قرارگیری میان رشته‌ کوه‌ های کنار دریا به شهرت و محبوبیت خاصی رسیده است و مساحت شهر مارماریس در ترکیه 878 کیلومتر مربع است و جمعیت ساکن حاضر در آن طبق آمار سرشماری که در سال 2012 میلادی انجام شده حدود 34047 نفر بوده است و اینکه نام " مارماریس " از کلمه " مرمر» " گرفته شده‌ است و مهمتر اینکه دلیل این نام‌گذاری ، وجود تعداد بسیار زیادی سنگ مرمر در منطقهٔ مارماریس می باشد .


شرایط آب و هوایی مارماریس در فصول مختلف سال


ماماریس یکی از شهرهای ساحلی قرار گرفته در مجاورت دریای مدیترانه است و از این رو نیز می توان آن را جز شهرهایی به حساب آورد که توانسته از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار شود و از این رو نیز می توان آب و هوای این شهر را گرم اما معتدل معرفی کرد که البته با تغییر شرایط رطوبتی و همچنین تغییرات زمانی نیز می توان شاهد تغییرات آب و هوایی در آن بود که به طور مثال با نزدیک شدن به فصل های زمستانی می توان در این شهر انتظار بارش های مکرر برف و باران را داشت و یا با سر رسیدن تابستان می توان شاهد گرما و حضور آفتاب ملایم اما همیشگی در آسمان بود و همچنین شاید خوب باشد که بدانید آب و هوای مدیترانه ای با فصل های تابستانی گرم و مرطوب و همچنین فصل های زمستانی بارانی و خنک شناخته می شود و البته می توان گفت همین ویژگی است که سبب شده تا مارماریس به یک شهر همیشه مناسب و مطلوب برای سفر تبدیل شود .

 

 

 

هتل های معروف مارماریس


بهترین زمان سفر به مارماریس
قرار گیری مارماریس در کنار دریای مدیترانه سبب شده تا این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای باشد و درست به همین دلیل نیز می توان انتظار داشت که در این شهر می توان شاهد فصل های تابستانی گرم و مرطوب و فصل های زمستانی ملایم با بارش های مدارم بود و البته نا گفته نماند که این آب و هوا سبب شده تا مارماریس در بیشتر روزهای سال دارای هوای گرم ولی آفتابی باشد و از این رو نیز می توان بهترین زمان سفر به این شهر ساحلی زیبا و تماشایی را در بین فصل های بهار و پاییز معرفی نمود چرا که مارماریس در این فصل دارای آب و هوای مطبوعی است و خبری از گرمای تابستان و سرما و بارش های مکرر زمستانی نیست ولی اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر این شهر را برای خرید انتخاب کرده اید بد نیست بدانید که بهترین زمان سفر به مارماریس در زمان عید و نو شدن سال ، عید قربان و همچنین عید فطر خواهد بود چرا که در این زمان ها تخفیف های بسیاری با کالاها و محصولات مختلف همراه می شوند .

جهت مشاوره و خرید تور مارماریس می توانید به سایت سلام پرواز مراجعه کنید

  انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 40

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما