در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور آنکارا


تور آنکارا

تور آنکارا، سرزمین بادهای وحشی

 

سفر به آنکارا در میان ایرانیان ، نسبت به دیگر شهر ها ارزان تر است ولیآنکارا که پایتخت کشور ترکیه می باشد، زیبایی های منحصر به فردی دارد که باعث جذب توریست های زیادی از سراسر دنیا به این منطقه شده است. آنکارا شهری است که در آن مدرنیته و سنت با هم ترکیب شده اند و در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و این خود یکی از جذابیت های این شهر است. ترکیه که در مرز آسیا و اروپا قرار دارد ، یک کشور آسیایی اروپایی است که البته در سال های اخیر دولت این کشور در تلاش بوده تا عضویت اتحادیه اروپا را از آن خود کند و از لحاظ موقعیت جغرافیایی ، ترکیه به گونه ای است که محل ارتباطات بین دو قاره اروپا و آسیا است و با کشورهای بسیاری هم مرز می باشد و آنکارا که پایتخت سیاسی این کشور است ، دومین شهر بزرگ آن می باشد واز نظر جغرافیایی ، ما بین 4 کوه و 3 رودخانه واقع شده است ، جالب است بدانید که تور آنکارا مرکز فرهنگ و بازرگانی ترکیه است و دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد .

 

قیمت تور آنکارا


ما همه چیز را در راستای رفاه حال مشتریان در نظر می گیریم و از این رو، تلاش می کنیم بهترین خدمات را با کمترین قیمت ارائه دهیم. نگران قیمت تور آنکارا نباشید. به پکیج های سفر مراجعه کنید و فهرست پروازها و هتل ها را مشاهده کنید. هزینه سفر با پروازهای خارجی بیشتر و با شرکت های هواپیمایی داخلی کمتر است. با انتخاب هتل و پرواز مناسب می توانید بودجه خود را مدیریت کنید. پس از انتخاب، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و باقی مسائل را به ما بسپارید تا سفری با خاطرات خوش برای تان رقم بزنیم. در حال حاضر قیمت تور آنکارا از حدود سه میلیون تومان آغاز می شود.

 

تور آنکارا ارزان


آنکارا و به صورت کلی ترکیه، مقصد چندان گرانی محسوب نمی شود. فاصله لیر ترکیه تا ریال ایران چندان زیاد نیست، این کشور در همسایگی ما قرار دارد و بنابراین پرواز چندان طولانی نیست. و نیازی هم به تهیه ویزا و پرداخت هزینه برای آن نیست و داشتن یک پاسپورت معتبر کفایت می کند. همه این دلایل باعث می شوند بتوانید تور آنکارا ارزان پیدا کنید. در نظر داشته باشید که پایتخت ترکیه، هتل ها و اقامت گاه های متنوعی دارد و با انتخاب هتل های میان رده هزینه های سفر کمتر می شود.

 

تور آنکارا لحظه آخری


برای کسانی که اهل سفر هستند و همیشه آمادگی رها کردن کارها و راهی شدن را دارند، تورهای لحظه آخری انتخاب بسیار مناسبی هستند که قیمت کمتری هم دارند. به ویژه در مورد مقصد هایی مثل آنکارا که نیازی به اخذ ویزا ندارند، به راحتی می توانید در روزهای نزدیک به سفر تورهایی با قیمت کمتر پیدا کنید. کافی است حواس تان به آفر های آژانس های هواپیمایی باشد و مدام پکیج ها را چک کنید.

آنکارا از جمله شهر های قدیمی ترکیه به شمار می آید که در طول تاریخ اتفاقات خوب و بد زیادی را به جان خریده و بارها به دست حکومت های مختلف افتاده و دوباره آزاد گشته است به همین دلیل است که فرهنگ مردم آن دارای رنگ و بوی ایرانی ، رومی ، سلجوقی و عثمانی است و جالب است بدانید که تاریخ آنکارا به " هیتی های " هزاره دوم پیش از میلاد بر می گردد .

 

 

تور آنکارا

 

آنکارا یکی از چهار شهر بزرگ کشور ترکیه و پایتخت سیاسی این کشور می باشد که با وجود این که سالانه گردشگر زیادی وارد این شهر می شود از جمله شهرهای ارزان ترکیه است و می توان با هزینه کم سفری خوب و با کیفیت را در این شهر تاریخی سیاسی تجربه کرد ، جالب است بدانید که این شهر بزرگ و زیبا ، مقر سازمان ملل در ترکیه است و سالانه میلیون ها نفر توریست و غیر توریست برای امور مختلف اداری و سیاحتی راهی این شهر می شوند و چه خوب است که بتوان ارزان تر از معمول به این شهر زیبا سفر کرد ، خبر خوب این که تور ارزان آنکارا این امکان را برای شهروندان ایرانی عزیز فراهم آورده تا بتوانند با کم ترین هزینه ، سفری خوب و موفق به این شهر داشته باشند ، لازم به ذکر است که متخصصین ما برای وقت سفارت شما در خدمتگزاری آماده اند.

تجربه نشان داده که سفر کردن با تور به خصوص اگر برای اولین بار باشد ، از لحاظ کیفیت ، امنیت و کاهش هزینه ها خیلی بهتر است ، اگر اولین سفرتان به آنکارا را می خواهید تجربه کنید ، این تجربه می تواند با تور آنکارا بسیار شیرین تر شود ، زیرا در سفر با تور آنکارا علاوه بر خدماتی که آژانسبه شما عزیزان ارائه می دهد ، شرایطی را ایجاد می کند تا بتوانید در کم ترین زمان و با حداقل هزینه از بهترین جاذبه های گردشگری آنکارا بازدید نمایید و لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از تورهای مسافرتی خارجی و داخلی ، رزرو تورهای مسافرتی ، قیمت تورها ، تورهای ارزان و لحظه آخری و رزرو و خرید بلیط هواپیما ، به سایت مراجعه نمایید و در آن جا به پاسخ تمامی سئوال های خود دست یابید.

 

سفارت آمریکا در آنکارا


سفارت آمریکا در آنکارا را می توان یکی از پرکارترین و بزرگترین سفارت های آمریکا نام برد و به نوعی این سفارت را میتوان سفارت مادر در منطقه خواند و جالب است بدانید که بزرگی و تعداد بالای کارمند و افسر از ویژگی های اصلی آن است و قطعا می دانید که اولین گام در روند صدور ویزا تعیین وقت مصاحبه با سفارت مورد نظر است که تمامی مراحل کاری شما را انجام می دهند و نکته مهم این است که بدانید قوانین کشورهای مختلف در ارتباط با شیوه دریافت مبلغ ویزا ، قابل یا غیرقابل استرداد بودن هزینه ها و تغییر وقت سفارت متفاوت می باشد .

آژانس مسافرتی جزو مجریانی است که دارای مجوز رسمی از وزارت امور خارجه در گرفتن وقت سفارت آمریکا و پیکاپ ویزا بوده و نیز مجموعه ما می تواند کارهای وقت سفارت آمریکا شما را از ابتدایی ترین مرحله که باز کردن اکانت در سایت سفارت تا پر کردن و سابمیت فرم DS-160 ، واریز وجه سفارت از طریق کارت های بانکی بین المللی ، تکمیل اطلاعات و مراحل اکانت ، اطلاع رسانی و گرفتن وقت های موجود ، کار کردن روی وقت های کنسلی ، واریز وجه سویس فی و … را براحتی برای شما انجام دهد .

 

هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا


با اینکه کشور ترکیه جزو کشورهای توریستی شناخته شده ، اما گاهی اوقات انتخاب تور آنکارا می تواند تنها جنبه گردشگری نداشته باشد و همانطور که شاید بدانید سفارت آمریکا در شهر زیبای آنکارا قرار دارد و کسانی که قصد اخذ ویزا آمریکا را دارند ؛ می توانند کارهای مربوط به ویزای خود را به آژانس بسپارند و در ادامه اشخاصی که وقت سفارت آمریکا در آنکارا دارند شاید دارند به این فکر می کنند که از میان هتل های آنکارا ، هتلی را انتخاب نمایند که به سفارت آمریکا کمی نزدیک باشد که در وقت و سایر هزینه ها صرفه جویی کنند ، البته هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا از لحاظ ستاره و هزینه کلی با هم متفاوتند که نزدیکترین هاش به سفارت : هتل سونو (Sonno Hotel) و Best western Otel2000 و Rixos Grand Ankara و Class Otel و Ankara Royal و Elit Palas و ... می باشد که خوشبختانه این هتل ها تا سفارت کمتر از 5 دقیقه پیاده روی دارند و دقت کنید که هزینه های این هتل ها بسته به فصل متفاوت می باشد .

 

انگشت نگاری سفارت آمریکا


لازم به ذکر است که خیلی تفاوتی نمی کند که به کدام مرکز VAC مراجعه کنید و اگر در کشور خاصی می خواهید انگشت نگاری سفارت را انجام دهید حتما قبل از سفر تلفنی از وضعیت نوبت دهی و خدمات رسانی آنها بدست آورید و توجه داشته باشید که هزینه انگشت نگاری سفارت شما با فرم سفارت دریافت شده و روز انگشت نگاری سفارت آمریکا هزینه ای از شما نمی گیرد و فقط پاسپورت و مدارک انگشت نگاری سفارت را از سایت سفارت پرینت گرفته و همراه داشته باشید و ضمنا انگشت نگاری سفارت در آنکارا فعلا نیازی به دریافت وقت ندارد و در آخر بدانید که جهت انجام مراحل انگشت نگاری و عکس می بایست پرونده خود را ارسال کنید سپس با وقت قبلی به یکی از مراکز VAC-Visa application center در آنکارا مراجعه کرده و بعد از آن منتظر جواب ویزای خود طی ماه بعد بمانید و اینکه سفارت آمریکا به صورت مستقیم هیچ گونه خدماتی به متقاضیان نخواهد داد و تمام مراحل اخذ ویزا در VAC انجام می شود .


سفارت کانادا در آنکارا


حائز اهمیت است که بدانید اگر شخصی بخواهد برای گرفتن وقت سفارت کانادا از آنکارا به شیوه آنلاین عمل کند ؛ لازم است که به پایگاه الکترونیکی صدور ویزای کانادا مراجعه نماید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد نماید ؛ سپس همان فرم های application form و family information را به صورت آنلاین پر کرده و مجدد بفرستد ، البته اطلاع داشته باشید که این فرم ها را برای تمام همراهان خود به صورت جداگانه تکمیل نمایید و بعد از ارسال این فرم ها، شخص باید هزینه صدور ویزا و هزینه انگشت نگاری را هم به صورت آنلاین پرداخت کند تا از طرف کارگزاری تاییدیه ای مبنی بر رزرو وقت سفارت کانادا از آنکارا دریافت نماید و خوشبختانه تمامی این مراحل را برای شما انجام می دهد و در ادامه بعد از دریافت تاییدیه ، شخص باید حداکثر تا یک ماه بعد به کارگزاری وک واقع در آنکارا مراجعه کرده و مرحله انگشت نگاری را پشت سر بگذارد .

 

انگشت نگاری سفارت کانادا


انگشت نگاری در سفارت کانادا برای متقاضیان ویزای توریستی ، تحصیلی ، سرمایه گذاری و کاری کانادا کاملا الزامی می باشد و در اصل انگشت نگاری یا به اصطلاح " وک " درست در دفاتر سفارت کانادا انجام می گردد و برای گذراندن این پروسه مهم و الزامی نیازی به مراجعه به سفارت نبوده ، چراکه بعد از دسامبر 2013 میلادی ، تمامی متقاضیان ایرانی و اتباع سایر کشور ها تا 30 روز بعد از درخواست ویزای کانادا باید برای انگشت نگاری به یکی از دفاتر اعلام شده از سوی سفارت کانادا مراجعه نمایند و افراد با سن بیشتر از 18 سال و کمتر از 80 سال باید پروسه انگشت نگاری را انجام دهند .

 

هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا


سفارت امریکا در شهر آنکارا در مرکز این شهر و در بلوار آتاتورک آنکارا قرار دارد و شما اگر علاقمند هستید تا هتلی در نزدیکی این سفارتخانه را برای خود رزرو کنید تا بتوانید برای انجام کارهای مربوط به ویزا و یا گرین کارت خود دسترسی راحت تری به سفارت داشته باشید در اینجا ما 2 هتل را میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم : " هتل بست آنکارا " که این هتل 4 ستاره در مرکز شهر در منطقه کاو اکلیدر قرار گرفته و به سفارت امریکا در آنکارا بسیار نزدیک بوده و شما با اقامت در این هتل به سفارت دسترسی راحتی خواهید داشت و دومین هتل پیشنهادی ما " هتل آنکارا پلازا " است که یکی دیگر از هتل های 4 ستاره ای است که در نزدیکی سفارت امریکا در شهر آنکارا بوده و این هتل علاوه بر نزدیک بودن به سفارت دارای امکانات مناسبی نیز بوده که در زمان اقامت در این هتل می توانید استفاده کنید .

 

سفارت انگلیس در آنکارا


توجه داشته باشید که کارگزار سفارت انگلیس در آنکارا " شرکت Tele Performance " می باشد که امکان گرفتن نوبت از 7 روز آینده به بعد را به مسافران عزیز ارائه می کند و اولین نکته ای که قبل از هر موضوعی در رابطه با وقت سفارت انگلیس در آنکارا باید به آن توجه زیادی بکنید امکان گرفتن وقت فوری سفارت انگلیس در آنکارا می باشد و بدانید که شما متقاضیانی که برای دریافت ویزای انگلیس اقدام می کنید ؛ می توانند در آنکارا در بازه یک هفته ای امیدوار به اخذ وقت مصاحبه باشید و همین موضوع باعث شده که دریافت وقت سفارت انگلیس در آنکارا یکی از گزینه های محبوب برای هر ایرانی به شمار برود و تنها مشکلی که برای دریافت وقت سفارت انگلیس در آنکارا هست این بوده که متقاضیانی که برای دریافت ویزا اقدام کرده اند ؛ باید حداقل مدت زمان سه روز و دو شب را در آنکارا اقامت داشته باشند پس بهتر است در طول این مدت در آنکارا اقامت داشته باشید که در ادامه چند هتل را به شما معرفی می کنیم که برای مراحل کاری و همچنین به محل انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک مورد نیاز ویزای انگلیس نزدیک باشید و نکته دیگری که باید به آن توجه کنید ، این موضوع است که برای پاسخگویی سریع تر این سفارت خانه از سرویس priority استفاده نمایید و استفاده از این سرویس باعث شده که سفارت خانه سریع تر به درخواست شما برای اخذ ویزای انگلیس پاسخ می دهد و این بازه بین یک تا دو هفته زمان می برد و البته تمامی مراحل کاریتان را می توانید به ما بسپارید تا خیالتان از این باره راحت شود .

 

انگشت نگاری سفارت انگلیس


مهم است اطلاع داشته باشید که مراحل بعد VAC می باشد که از شما می خواهد که برای انجام مرحله انگشت نگاری ، انگشتان دست خود را برروی سطح اسکنری که مخصوص این کار تعبیه شده بگذارید و اینکه سفارت کانادا به داشتن تصویر از هر 10 انگشت شما نیاز دارد که شما در این مرحله باید ابتدا 4 انگشت دست راست خود و بعد 4 انگشت دست چپ و در آخر دو انگشت شصت خود را هم زمان بر روی دستگاه اسکنر قرار داده و در آخر توجه داشته باشید که انگشتان خود را کاملا صاف بر روی دستگاه اسکنر قرار بدهید و نکاتی که باید در هنگام انگشت نگاری با دقت رعایت نمایید به ترتیب زیر است :

1 - برای گرفتن وقت انگشت نگاری و دریافت ویزا به هیچ عنوان مدارک خود را پست نکنید .

2 - بعد از ارائه مدارک برای ویزا در اولین فرصت حداکثر 30 روز کاری ، انگشت نگاری را انجام بدهید و اینکه شما این امکان را دارید که با مراجعه به شرکت ایران آنکارا و توسط آژانس ما در اولین فرصت وقت لازم را دریافت کنید .

3 - می بایستی تمامی افراد در یک پرونده ، همزمان انگشت نگاری را انجام بدهند .

4 - اگر بر روی دست یا صورتتان خالکوبی و یا رنگ دارید باید صبر کنید تا برطرف شود و بعد برای مرحله انگشت نگاری اقدام کنید .

 

هتل های نزدیک سفارت انگلیس در آنکارا


" هتل ماریا آنکارا " یکی از هتل های نزدیک سفارت در آنکارا می باشد که اکثر مسافران انتخابش می کنند و هتل 4 ستاره ماریا به دلیل قیمت بسیار مناسب در اغلب پکیج های تور آنکارا نیز بسیار دیده می شود ، این هتل نسبت به هتل 4 ستاره میدی کمی قدیمی تر است و امکانات کمتری را داراست ؛ اما این هتل نیز تا سفارت های کانادا و انگلیس تنها 10 دقیقه فاصله زمانی دارد و قیمت ارزان تری نیز در مقایسه با هتل میدی آنکارا دارد به همین دلیل یکی از هتل های مورد ترجیح مسافرینی می باشد که با تور آنکارا همسفر شده اند و دومین هتل پیشنهادی ما " هتل شرایتون آنکارا " است که بدانید هتل شرایتون آنکارا نیز جزو هتل های نزدیک سفارت انگلیس در آنکارا معروف شده است و با اقامت در این هتل دسترسی بسیار راحتی به سفارت انگلیس دارید و با تاکسی حدود 5 دقیقه و پیاده حدود 20 دقیقه بین این هتل و سفارتخانه ها فاصله بوده و نیز اطراف این هتل نیز مراکز خریدی قرار گرفته اند که در صورت تمایل می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و خریدها و تهیه سوغاتی هایتان را در آنها انجام دهید و در ادامه این هتل از سیستم استاندارد هتل های شرایتون و امکانات عمومی بسیار مناسبی برخوردار می باشد .

 

پیکاپ سفارت چیست ؟


در واقع پروسه ارسال پاسپورت به سفارت و الصاق ویزا در پاسپورت ، پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا نامیده می شود و ضمنا بعد از روز مصاحبه و انگشت نگاری ، سفارت از طریق ایمیل تصمیم نهایی خود را در مورد ویزا شما متقاضی عزیز اعلام می کند و در صورت موافقت با ویزا مسافر، باید متقاضی در اسرع وقت تعیین شده ، پاسپورت خود را می بایستی جهت الصاق ویزا به سفارت ارسال کند و نیز درج ویزا به حضور شخص نیازی نیست و متقاضی می تواند نماینده ای از طرف خود برای تحویل پاسپورت به سفارت معرفی کند و در صورت عدم موافقت سفارت با ویزای متقاضی ، فرد باید دلیل رد درخواست را رفع نماید و مجددا برای اخذ ویزای آمریکا ، کانادا و یا انگلیس خود اقدام نماید .

 

هزینه های اقامت در شهر آنکارا

 

برای سفر به آنکارا نگران بودجه خود نباشید ، زیرا هزینه ها در این شهر به گونه ای است که تمام اقشار جامعه می توانند به آن سفر کنند و این به دلیل وجود تعدد هتل های خوب و متنوع می باشد که هر فردی ببا هر بودجه ای می تواند در این شهر اقامت گزیند.

هزینه غذا

از آن جایی که فرهنگ غذایی مردم ترکیه تقریبا شبیه به ایرانی ها است ، پس برای تهیه غذا در آنکارا به مشکلی بر نمی خورید ، ترک ها نیز مانند ایرانی ها از دوستداران گوشت و کباب هستند و به همین دلیل اغلب غذاهای این شهر ترکیبی از گوشت است که از جمله این غذاهای گوشتی می توان به اسکندر کباب ، دونر کباب ، ساچ کباب و کوفته اشاره کرد و برای آن که بتوانید هزینه های سفر را کاهش دهید ، تا جایی که ممکن است از سوپرمارکت ها خرید کنید و در صورت امکان خودتان غذا درست کنید و از آن جایی که آب کمی در این شهر گران است ، اگر یک قمقمه آب به همراه داشته باشید ، خیلی خوب است .

در این قسمت برای اطلاع شما عزیزان هزینه های خورد و خوراک در آنکارا را بر می شمریم :

1 - یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت 20 لیر برایتان آب می خورد.

2 - یک وعده غذای دونفره در یک رستوان متوسط باید 70 لیر می شود.

3 - اگر غذاهای فست فود دوست دارید می توانید با رفتن به رستوران هایی مانند مک دونالد هزینه را کاهش دهید ، قیمت بک منوی مک دونالد 15 لیر است.

4 - قیمت آب معدنی 1 لیر و یک فنجان قهوه 8 لیر برایتان آب می خورد.

 

هزینه های حمل و نقل در آنکارا

 

اتوبوس : اتوبوس های آنکارا بر دو نوع اند یک سری از آن ها که اتوبوس های اگو هستند و دولتی ، به رنگ سفید و آبی هستند و بلیت آن ها را که الکترونیکی هستند ، می توانید از مراکز فروش بلیط اگو تهیه نمایید و اتوبوس های دیگر این شهر سفید رنگ هستند و هزینه آن را با پول نقد یا بلیط که در حدود 2.75 لیر می شود ، می توانید بپردازید.

مترو : برای سرعت و نماندن در ترافیک خیابان های آنکارا از مترو استفاده کنید ، شما می توانید هزینه مترو را که از طریق کارت الکترونیکی است ، از باجه مربوطه در ایستگاه مترو تهیه نمایید ، قیمت حداقل میزان شارژ در کارت حدود 1.65 لیتراست.

تاکسی : در همه جای آنکارا تاکسی های زرد را به راحتی می توانید تشخییص دهید و همیشه در دسترس هستند و کرایه تاکسی در آنکارا با تاکسی متر محاسبه می شود که هزینه ورودی آن 2.20 لیتر می باشد و جالب است بدانید که هزینه تاکسی در شب و روز برای تاکسی های این شهر یکی است.

 

جشنواره هایی که در آنکارا برگزار می شود

 

یکی از دلایلی که آنکارا پر از گردشگر می شود ، فستیوال هایی است که در ماه های مختلف سال در آن برگزار می گردد که برخی از آن ها اشاره می کنیم :

موسیقی آنکارا : این فستیوال به مدت 3 هفته در ماه آوریل برگزار می گردد و مربوط به برنامه های موسیقی کلاسیک است .

آنکی راک : این جشنواره در ماه ژوئن به مدت 3 روز می باشد .

جاروی پرنده : این یکی از خاص ترین جشنواره های آنکارا است که مربوط به زنان است و در ماه مه ل برگزارمی شود .

 

آب و هوای شهر آنکارا در کشور ترکیه

 

آنکارا در تمامی طول سال پر از گردشگر است و آب و هوای آن در اکثر مواقع ابری و بارانی است ولی تابستان های بسیار گرم دارد و کمی هم آلوده است ، در زمستان هوای آنکارا بسیار سرد و سوزناک است و در فصل های بهار و پاییز هوای این شهر معتدل و خوب است و اگر تور آنکارا را برای سفر خود انتخاب کرده اید بهتر است که از شهریور تا آخر مهر به این شهر بروید چون در این زمان هوا خوب است نه گرم است و نه سرد ولی در اوایل تیر ماه نیز می توانید بروید ، از آن جایی که آب و هوای آنکارا شبیه تهران است مشکلی نخواهید داشت .

جهت مشاهده تور آنکارا می توانید وارد سایت سلام پرواز شوید.

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما