در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور دبی


تور دبی

قیمت تور دبی


مثل همه سفرهای دیگر، هزینه های سفر به دبی نیز تا حدود زیادی به انتخاب های شما بستگی دارد. برای هتل های لوکس و ایرلاین های خارجی، طبیعتا باید هزینه بیشتری بپردازید. همچنین هر چه مدت اقامت تان بیشتر باشد، قیمت تور دبی نیز بالاتر می روند. فاصله ایران با شهر دبی کوتاه است و به همین دلیل این سفر باید قاعدتا ارزان تر از بسیاری سفرهای دیگر باشد اما به دلیل افزایش نرخ ارز و فاصله گرفتن درهم امارات با ریال ایران، تفریحات دبی برای تان گران تمام خواهد شد. در حال حاضر، قیمت تور دبی با پرواز ایران ایر، بازه ای در حدود 3 تا 8 میلیون تومان را در بر می گیرد.

 

تور دبی ارزان


راهکارهایی برای کمتر کردن هزینه سفر وجود دارد. اولین مسئله انتخاب فصل مناسب است. اگر می توانید گرما و شرجی بیش از حد هوا را تحمل کنید، در تابستان به دبی بروید که قیمت ها کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین بهتر است تورهایی را انتخاب کنید که تعداد روزهای اقامت شان کمتر باشد. در این صورت هزینه کمتری خواهید پرداخت. انتخاب هتل هم یک عامل موثر دیگر در هزینه تمام شده سفر است. از تجملات چشم بپوشید و هتل های ارزان و میان رده را انتخاب کنید تا قیمت تور کمتر شود.

 

تور دبی لحظه آخری

 

بسیاری از آژانس های هواپیمایی پروازها را چارتر می کنند. در این صورت، زمانی که ظرفیت مسافران به حد نصاب نرسد و همه صندلی ها پر نشوند، آفر هایی برای جذب مسافر ارائه می دهند. البته این در صورتی است که مشکلی از بابت تهیه ویزا و سفر ناگهانی نداشته باشید. در فصول کم گردشگر هم می توانید این آفر ها را رصد کنید. زمانی آب و هوای دبی داغ و شرجی است و تعداد مسافران کمتر می شود، آژانس های هواپمایی قیمت ها را پایین می آورند تا بتوانند مسافران بیشتری جذب کنند. البته در نظر داشته باشید که در این صورت، به دلیل گرمای هوا، بیشتر روز را در فضاهای سربسته خواهید ماند و ممکن است نتوانید زمان زیادی در ساحل دوام بیاورید.

جالب است بدانید که با توجه به قیمت سفر برای یک آمریکایی یا اروپایی ممکن است بهترین گزینه باشد البته جدا از مسافت آن اما برای یک ایرانی کمی گران محسوب می شود ، ولی با تمام این توصیفات می بینیم و می دانید که هنوز هم از لحاظ الویت بندی برای ایرانی ها رتبه اول را دارد و یکی از دلایل عمده این موضوع ، نزدیکی این شهر زیبا به ایران می باشد چرا که این نزدیکی باعث می شود که سفر با ایرلاین خارجی هم برای مسافران ایرانی مقرون به صرفه تر باشد و مهمتر اینکه هموطنان عزیز با توجه به بودجه خود می توانند از میان متنوع ترین تورهای این آژانس معتبر پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید بنابراین می بینیم که هر شخصی با هر بودجه ای می تواند به آن سفر کند و از آنجاییکه رفت و آمد مکرر گردشگران باعث معروف شدنش شده است می توانید با اقامت در این شهر شگفت انگیز نهایت لذت را ببرید چرا که هدف ما ارائه با کیفیت ترین و معقول ترین تورهای مسافرتی به این شهر مدرن و دیدنی است ، برای راحتی در انتخاب تور می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای ما بهره بگیرید .

 

 

همان طور که بر همگان آشکار است ، دبی شهری مدرن و مورد علاقه افراد لاکچری باز است که در همسایگی ما ایران قرار گرفته ولی با تمام این توصیفات سفر ارزان به این شهر فوق پیشرفته امکان پذیر است و شما می توانید با پرواز ماهان بسیار ارزان تر از حتی پروازهای ایرانی به این شهر بروید ، البته باید بدانید که با پرواز با این ایرلاین در شهر شارجه فرود می آیید و سپس ترانسفر می شوید که اگر هزینه سفر برایتان مهم است ، ارزشش را دارد ، همچنین به دلیل داشتن آب و هوا قاره ای و شرجی ، خرید ارزان تر این تور در بعضی ماه های سال امکان پذیر است حتی با خطوط هوایی ایرانی یا عربی ، فصل تابستان یکی از زمان هایی است که می توان خیلی ارزان تر نسبت به دیگر فواصل سال سفر کرد، چون در این فصل به دلیل گرمای بیش از حد و شرجی هوا ، مسافر و توریست کمتری به آن جا سفر می کنند.

اگر قصد سفر به دبی را کرده اید حتما به تور صحرا یا سافاری بروید، شما با ورود به صحرا با چهره واقعی کویر و زندگی سنتی و بادیه نشینان مردم این سرزمین آشنا می شوید و مهمتر که فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی را به وضوح لمس خواهید کرد.

خوشبختانه در سفر در کنار شما همیشه یک راهنمای سفر یا تور لیدر وجود دارد که مشاور شما در سفر است و به تمامی سوالات شما پاسخگو است و بوسیله تور لیدرتان می توانید به راحتی از تمامی مناطق گردشگری و جاذبه های آن بدون اینکه در گیر پیدا کردن آدرس و اتلاف وقت شوید ، بازدید نمایید و مهمان این شهر عالی ، شیخ نشین و صلح جو شوید و در نهایت اگر راهی دبی شدید بدانید که بهترین و لوکس ترین هتل ها یا ریزورت ها را در این شهر می توانید به وفور ببینید که همگی دارای اتاق ها و سوئیت های بزرگ ، سیستم تهویه مطبوع ، استخرهای سرباز ، سالن رقص ، زمین فوتبال یا گلف ، باشگاه ، ورزشگاه و ... می باشند .

سفر از طریق رزرو اینترنتی تور در پایین آوردن هزینه های شما بسیار موثر است زیرا تمام هزینه از جمله هزینه های ایاب و ذهاب و گشت و گذار در پکیج تور لحاظ شده و فقط اگر بخواهید تفریحی اضافه بر آیتم های سفر را داشته باشید باید هزینه بیشتری کنید، مهمتر اینکه در سفرهای بعدی که با جاذبه های گردشگری مثل : باغ وحش، آکواریوم ، مرکز اسکی پر از یخ، فروش گاه ها ، پارک آبی ها ، جزایر و آبگرم و ... بیشتر آشنا شدید می توانید به تنهایی نیز سفر کنید .

 

گردشگران عزیز باید به این نکته توجه داشته باشید که برای سفر ، اعتبار پاسپورت باید 7 ماه باشد و این موضوع باید توسط خود مسافر چک شود و در صورت لزوم پاسپورت تمدید گردد ، در غیر این صورت این مجموعه مسئولیتی در قبال ممنوعیت خروج مسافر ندارد و اینکه برای ورود به این کشور باید ویزا گردشگری دبی داشته باشید که هم خودتان می توانید به سفارت امارات در تهران مراجعه کنید یا تمامی مسئولیت این کار را به کارکنان ما بسپارید .

پروازهای دبی معمولا به صورت چارتر و غیر قابل استرداد صادر می شود پس لطفا در انتخاب نوع تور و زمان آن دقت کافی داشته باشید و نکته قابل ذکر دیگر این است که با توجه به قوانین سازمان گردشگری استفاده از هتل در دبی شامل مالیات می باشند که در پکیج لحاظ نمی شود و مسافر در هنگام پذیرش هتل باید به صورت جداگانه آن را پرداخت نماید.

 

جاذبه های گردشگری دبی بسیار متنوع هستند. از جمله آن ها می توان به پارک های آبی های متنوعی مثل پارک آبی وایلد وادی ، آتلانتیس و ... ، آب نما، برج خلیفه، برج العرب ، سواحل جمیرا ، اینترنت سیتی ، مارینا آتلانتیس ، رستوران های لوکس و مراکز خرید و جذاب ، پالم جمیرا و ... اشاره کرد، این شهر همچنین بناهای تاریخی و موزه های بی نظیری دارد که سلیقه علاقه مندان به تاریخ را نیز پوشش می دهد از جمله این بناها مسجد بزرگ، بستکیه ، شهر قدیمی و یا مسجد جمیرا هستند که می توانید از آن ها نیز بازدید کنید و بیش از پیش به جذابیت پنهان این شهر پی ببرید و سبک جدیدی از زندگی شرقی را از نزدیک دیده و همچنین حتما از روستا و بارگیرها ، بندرگاه های این شهر هم دیدن نمایید و لازم به ذکر است که در سفرتان به این شهر بازار طلا را از دست ندهید چرا که چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند زیرا همه طلا های اینجا 24 عیار بوده و طلا هایی که در این بازار مشاهده می کنید بسیار پر زرق و برق و سنگین می باشد و ارزش خرید کردن را دارد و شما جاذبه ای جدید را به خود هدیه می دهید .

علاوه بر جاذبه های مدرن و تاریخی ذکر شده در بالا ، با توجه به اینکه دمای هوای در اکثر ماه های سال بالاست و دارای آب و هوای گرم و شرجی است ، این شهر بسیار زیبا دارای سواحل فوق العاده بی بدیلی است که شما را یاد هاوایی می اندازد و شما را جذب می کند که در دریا بروید و همچنین جان می دهد برای شنا کردن و آفتاب گرفتن و دمی آرام گرفتن زیر خورشید تابان در ساحل خلیج فارس عزیز با نسیمی که از سمت مرزی آشنا می وزد که از مهمترین سواحل شنی آن می توان به : ساحل جمیرا ، ساحل کایت و ساحل برج العرب اشاره نمود که شما با دوچرخه و هم راه رفتن کنار این ساحل ها می توانید به تفریح بپردازید .

از آنجایی که این شهر پایتخت خرید در خاورمیانه است ، یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت های سفر ، بازدید از مراکز خرید دبی است ، زیرا این مراکز کاملا مناسب خانواده ها و بچه ها است ، زیرا مکان هایی در این مراکز وجود دارند که مخصوص سرگرم کردن کودکان هستند و بدین ترتیب والدین عزیز می توانند با خیال آسوده به گشت و گذار و خرید در این بازارها بپردازند که مهمترین مراکز خرید: مال، ابن البطوطه و ... نام دارد و شما براحتی می توانید با سوار شدن به مترو به این مراکز برسید ، البته توجه داشته باشید که در روز تعطیل ساعات کاری تغییری نداشته باشند و در نهایت تعطیلات تفریحی متفاوتی را در این جاذبه ها تجربه کنید .

 

آب و هوای دبی

از آن جایی که آب و هوای دبی همیشه گرم و شرجی است ، بهترین زمان برای سفر از نوامبر تا مارس ، است ، زمستان بهترین فصل سفر است ، زیرا هوا در این فصل بسیار مطبوع است و ناگفته نماند ، هزینه های سفر نیز بالاتر است و اگر می‌خواهید سفری کم‌ هزینه داشته باشید ، تابستان را انتخاب نمایید ، البته اگر با رطوبت بالا مشکلی ندارید .

 

حمل و نقل عمومی در دبی


رفت و آمد با مترو که یک وسیله‌ حمل و نقل عمومی مناسب برای گشت و گذار مسافران در شهر محسوب می شود که بلیط‌ های تک سفره آن 4 تا 5.8 درهم هستند و قیمت بلیط‌ ها با مسافت طی شده محاسبه می شود ، همچنین بلیط‌ های یک روزه هم وجود دارند که هزینه آن ها 20 درهم می باشد ؛ لازم به ذکر است که نرخ تاکسی‌ نسبتا بالا است و همچنین از اپلیکیشن‌ هایی مانند Uber نیز می توانید استفاده کنید.

اگر میخواهید از قیمت تور دبی با خبر شوید میتوانید پکیج های تور دبی را همراه با هتل و پرواز های مختلف در سایت سلام پرواز مشاهده نمایید.

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 37

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما