در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور تایلند


تور تایلند

قیمت تور تایلند

عوامل متعددی بر قیمت تور تایلند تاثیر می گذارند و قیمت ها را با توجه به فاکتورهای متعددی می توان پیش بینی کرد. یکی از مسائل مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن سفر می کنید. برای مثال هزینه سفر به تایلند در فصل های بارانی و زمانی که متقاضی سفر کمتر است، کاهش می یابد و در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال های مهم، قیمت ها بیشتر خواهند شد. تعداد شهرهایی که از آن ها بازدید می کنید هم روی قیمت ها موثر است. معمولا تورهای ترکیبی گران تر هستند. با توجه به همه این موارد، در حال حاضر قیمت تور تایلند بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می کنید بازه ای در حدود 6 تا 9 میلیون تومان را در بر می گیرد.

تور تایلند ارزان


اگر می خواهید سفر کم هزینه تری داشته باشید، باید به چند نکته دقت کنید: اول این که فصل هایی را انتخاب کنید که تعداد گردشگران کمتر است. وضعیت آب و هوای تایلند در این مورد نقش موثری ایفا می کند. روزهای اوج گرما و رطوبت یا زمان باران های موسمی استوایی، فصل کم گردشگر محسوب می شود. زمان هایی مثل تعطیلات سال نوی میلادی یا نوروز خودمان، تعداد متقاضیان سفر و به تبع آن، قیمت ها افزایش می یابد. نکته مهم دیگر این است که دور تورهای ترکیبی را خط بکشید. وقتی قرار باشد از چند شهر بازدید کنید، هزینه ها بیشتر می شوند. مسئله بعدی مدت زمان اقامت است. در صورت امکان، پکیج هایی را انتخاب کنید که شامل تعداد روزهای کمتری می شوند.

 

تور تایلند لحظه آخری


منظور از تور لحظه آخری همان تور ارزان است. برای پیدا کردن این گونه تورها باید تا نزدیک شدن به زمان حرکت صبر کنید. آژانس هایی که پروازها را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران تکمیل نشده باشد، پرواز را با قیمت کمتری ارائه می دهند. البته این در صورتی است که تمامی موارد لازم، مانند ویزا، آماده باشد. به صورت کلی، اگر زیاد سخت نمی گیرید و همیشه آماده سفر هستید، حواس تان به آفرهایی که آژانس های هواپیمایی در روزهای نزدیک پرواز یا فصول کم گردشگر ارائه می دهند، باشد و از فرصت ها استفاده کنید.

جالب است بدانید کشور تایلندکه مساحت آن معادل 513.120 کیلومتر مربع دارد و همسایه‌ های آن در شمال و شمال شرق لائوس، در شرق کامبوج ، در جنوب مالزی و در غرب و شمال میانمار می باشند ، امروزه یکی از برترین های گردشگری دنیا محسوب می شود که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر است و این کشور ضمن خوش آمد گویی از شما مسافران دنیایی از زیبایی ها را در سفر به این سرزمین پیش رویتان قرار می دهد مثلا از درختان کائوچو گرفته تا سواحل های شنی سفید ، درختان نخل ، پارک های ملی رستوران های ، مورد این کشور ، جاذبه های گردشگری آن و همچنین فرهنگ و سنت مردم داشته باشید چرا که در بعضی مواقع دچار مشکل می شوید برای مثال شما برای رفتن به معابد طلایی می بایستی لباس پوشیده و مناسب به تن داشته باشید و گرنه امکان ورود به شما نمی دهند و مهمتر در صورت داشتن دانش نسبت به این کشور ، چه به تنهایی بخواهید به تایلند سفر کنید می توانید سفرتان را بر پایه لذت و تجربه های جدید بچینید و سعی داشته باشید در روزهای اقامتتان تجربه های پربارتری داشته باشید ، راز موفقیت شما در مسافرت به تایلند چه تفریحی باشد چه برای تجارت ویژه اعم از ساخت و ساز و ... مهم نیست ولی قطعا در سفر به دنبال تجربیاتی زیبا مثل قدم زدن در شن های دریا و جزیره ها ، دیدن آسمان صاف ، خوردن غذا های خیابانی، دیدن مکان ها جدید ، رفتن به کلاب های منحصر به فرد ، دریاچه و جنگل های بکر و ... هستید که همه را یکجا می توانید لمس نمایید.

تایلند کشوری است که شما برای هر روزتان می توانید برنامه طبیعت گردی خاص و شادی داشته باشید و از آنجاییکه که این سرزمین مهد ماساژ و خال کوبی در جهان شناخته می شود بیشتر گردشگران به همین دلایل راهی شهر می شوند و جالب است به دلیل مسیر و راه با طبیعت سبز و بکری که دارد اغلب گردشگران با قطار و یا با حمل دریایی هم به این کشور سفر می کنند و موضوع بعدی شب زنده داری های این کشور است که از محله های معروف آن می توان به خیابان واکینگ یا واکینگ استریت پاتایا اشاره نمود که کلی فروشگاه ، مرکز خرید و ایستگاه های غذایی دارد که در برخی از فیلم های مختلف هالیوودی هم از آن استفاده شده است .

 

تور تایلند
باید ها و نباید های سفر به تایلند

 

در این قسمت ، برخی از مواردی که لازم است در سفر به تایلند بدانید را بر می شماریم و پیشاپیش سفر بسیار خوشی را برای شما عزیزان آرزو می کنیم .

 

مراقب سگ های ولگرد در تایلند باشید

شاید باورتان نشود ، درحدود 300 هزار سگ ولگرد در خیابان های پایتخت سرگردان هستند با اینکه افراد دوستدار حقوق حیوانات در کل جهان و همچنین در تایلند با دادن غذا و آب به مراقبت از این سگ ها می پردازند ولی با این حال هنوز تعداد سگ های ولگرد بی شمار است .

در هنگام خرید چانه بزنید

یکی از سرگرمی های در تایلند خرید و فروش محصولات است زیرا مردم تایلند مهربان و خوش برخورد و تقریبا همیشه خندان هستند و می توانید از فروشنده ها و تجار تایلندی با چانه زدن ، تخفیف های خوب و واقعی بگیرید و پول بسیاری را خرج نکنید ، بعضی بازارهای شبانه روزی در تایلند وجود دارند که " بازار چاتوچاک " ار آن هاست و می توانید در این بازار یا بازارهای روی آب ، حتی جنستان را بفروشید و و اغلب مسافران برای صرف صبحانه صبح ها به اینجا می آیند چون کلی دکه های غذاخوری در اینجا موجود است .

حواستان به حشرات موذی باشد

اخبار مهمی که باید قبل از سفر به تایلند به شما در فصل تابستان بدهیم این است که در تمامی کشورهای استوایی به دلیل شرایط آب و هوایی و گرما و رطوبت زیاد ، حشره های گوناگون ، بسیارند و باید مراقب نیش آن ها باشید چون در صورت گزیده شدن تا چند روز جای نیش قرمز می شود و به خارش می افتد و ممکن است سفرتان را کمی تلخ کند ، بنابراین برای جلوگیری از گزیده شدت بوسیله حشره های تایلندی ، حتما حشره کش به همراه داشته باشید .

با میمون ها خودمانی نشوید

میمون ها با اینکه حیوانات باهوش و با مزه ای هستند که عاشق موز هستند و برای اینکه به شما نزدیک شوند نقشه ها می کشند و جالبه شاید فکر کنید که این حیوانات باهوش در باغ وحش ها هستند ولی باید بگیم که خیر ! در ضمن آنها در خانه هایشان که غارها و معابد مهمی مثل معبد اژدها است اقامت دارند ، ولی خنده دار است که کافی است کمی به آن ها رو دهید تا از سر و کولتان بالا روند و در این کشور حکم پادشاه جنگل های بکر آسیایی تایلند هم دارند به شکلی با اهمیت هستند که بیمارستان خصوصی دارند ، در ضمن یکی از نکات مهم در سفر به تایلند ، غذا ندادن به این حیوانات است زیرا بد عادت می شوند و برای یافتن غذا کیسه های زباله را پره می کنند و شهر را به کثافت می کشند ، همچنین حواستان باشد که میمون ذاتا دزد است پس هنگام نزدیک شدن به آن ها مراقب کیف پولتان باشید ، فقط عاشق بازی ها هستند که اغلب در جنگل های سبز زندگی می کنند .

به رانندگان تاکسی در تایلند اعتماد نکنید

از هر چیزی که خوشتان آمد یا به هر کجایی که خودتان دوست دارید بروید ، چون اگر چیزی به نظر خیلی خوب باشد ، احتمال اینکه که درست باشد ، وجود دارد ، ولی اگر یک راننده تاکسی از مکانی خیلی تعریف کرد و سعی در متقاعد کردن شما برای تغییر مسیر به آن مکان داشت به راحتی اعتماد نکنید ، زیرا رانندگان تاکسی با یک سری اماکن قرارداد دارند و در صورت بردن مشتری برای آن ها ، پورسانت می گیرند و مهم است بدانید که همیشه پول نقد همراهتان باشد ، من پیشنهاد می کنم که یک دوچرخه و یا از ماشین ها که اجاره کنید و خودتان را غرق طبیعت زیبای این سرزمین کنید و با خیال راحت همه جا را بچرخید البته ماشین ها هم گزینه خوبی هستند برای اجاره کردن البته که قیمت ها هم در نظر بگیرید .

این مواردی که در بالا برای شما گفتیم احتمالا در وبلاگ ها دیده باشید ولی باز ما مجدد به آن ها اشاره کردیم در تمامی شهرهای تایلند صادق است و رعایت این نکات می تواند سفر بهتر و امن تر و جذاب تری را با تصاویر مثبت برای شما به همراه داشته باشد ، البته اگر با چشم باز سفر خود انتخاب کنید ، نیازی به دانستن این نکات نیست زیرا ما قدم به قدم با تور لیدرهای با تجربه خود شما را همراهی می کنیم .

آدرس سفارت تایلند در تهران :

میدان بهارستان ، خیابان ابن سینا ، روبروی بیمارستان طرفه ، کوچه‌ استقلال ، پلاک 4

شماره تلفن‌ های سفارت تایلند 77531433 و 77537708 می باشند و شما می توانید همچنین با ایمیل info@thaiembassy-tehran.org مکاتبه نمایید و سوالات مربوط به نحوه دریافت ویزا را می‌ توانید با تماس با شماره‌ های داخلی بخش ویزا که 107 ، 109 و 120 می باشند ، بپرسید .

جهت مشاهده لیست قیمت تور تایلند میتوانید سایت سلام پرواز را مشاهده نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 32

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما