در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور پوکت


تور پوکت

تور پوکت تجربه شیرین قایق سواری در کنار صخره های سنگی

 

در سال های اخیر شهر توریستی و جذاب پوکت تبدیل به یکی از محبوب ترین شهر ها در بین تمامی گردشگران از سراسر جهان شده است و یکی از دلایل این موضوع زیبایی بی حد و حصر پوکت و تنوع غذا و تفریحات در این شهر می باشد پوکت نیز یکی از زیبا ترین مناطق دنیاست، جزیره پوکت است که در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و افسانه های زیادی در دل دارد و اگر می خواهید یک تعطیلات عالی و تمام و کمال را بگذرانید تور پوکت گزینه بسیار خوبی است و اینکه در این جزیره رویایی هر آنچه برای یک ریکاوری کامل لازم است وجود دارد ، سواحل شنی زیبایی ، آبی گرم و زلال که جاذبه های زیرآبی پوکت شما را حیرت زده می کند و می توانید در این آب های آبی زنگ و شفاف به راحتی غواصی کنید .

ضمنا اگر خیلی اهل دریا و ساحل نیستید باز هم گزینه بسیار خوبی برای سفرتان است زیرا تورهایی در جزیره پوکت برگزار می شود که شما می توانید با آن ها از جنگل های سرسبز گرمسیری ، جنگل های گسترده ی نارگیل ، شالیزارها دیدن نمایید و سواری بر روی فیل ها ، موج سواری ، قایق سواری با قایق های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را به تجربیات شیرین سفر خود اضافه کنید و توجه داشته باشید که پوکت ، بهشت گمشده ای است که تنها با رفتن به آن می توانید آن را پیدا کنید و پی به زیبایی ناب این جزیره استوایی ببرید ، نگران جیبتان هستید ؟ ما برای همین موضوع در این جا هستیم و در کنار شما.

 

قیمت تور پوکت

 

پوکت از آن مقصد های پرطرفدار است که همیشه مملو از گردشگر است. این شهر زیبا می تواند سفری خاطره انگیز برایتان رقم بزند. همه چیز در این شهر مهیا است تا بهترین سفر خود را تجربه کنید. آب و هوای شهر اغلب اوقات معتدل و خوب است، طبیعت با زیبایی هرچه تمام تر خود نمایی می کند، امکانات رفاهی و تفریحی درجه یکی وجود دارد و در نهایت جاذبه های تاریخی و طبیعی سفر به این شهر را در الویت هر گردشگری قرار داده است. سفر به پوکت هم می تواند خیلی لوکس و مجلل باشد و هم می تواند نرخی معقول و ارزان تر داشته باشد. حداقل قیمت این سفر برای اقامتی 7، 8 روزه و در سطح متوسط چیزی حدود 7 تا 8 میلیون تومان است که با تغییر شرایط سفر و امکانات می توانید این هزینه را کمتر یا بیشتر کنید.

تور پوکت

 

 

تور پوکت ارزان

 

پیدا کردن تور ارزان خیلی هم کار سختی نیست تنها باید چند مورد را مد نظر داشته باشید. به طور مثال اگر هتلی با درجه کیفی کمتر انتخاب کنید می توانید تا حد زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. البته این به معنای سفری بد و سطح پایین نیست چون بسیاری از هتل های سه ستاره نیز از برخی جهات مناسب و ایده آل هستند. موضوع دیگر انتخاب نوع پرواز و صندلی تان است. صندلی های فرست کلاس و بیزنس کلاس در همه هواپیما ها قیمت بیشتری دارد؛ به علاوه پروازهای خارجی کلا گران تر از پروازهای ایرانی هستند. رعایت تمام این ها و دقت در جزئیات سفر می تواند هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

تور پوکت لحظه آخری

 

تور لحظه آخری معمولا طرفداران زیادی دارد. این تورها بیشتر در زمان کم توریست توسط آژانس های چارتر کننده برگزار می شود. اگر می خواهید از این تورها استفاده کنید حتما باید پاستورتتان آماده باشد و اگر کشور مقصد نیاز به ویزا دارد باید برای آن هم از قبل برنامه ریزی کرده باشید. تورهای لحظه آخری به دلیل پر شدن ظرفیت هواپیما و هتل ها تخفیف های خوبی را به گردشگران ارائه می دهند. همین طور زمانی که به دلایلی مانند بدی آب و هوا مسافر کم است، این تورها فرصت خوبی برای سفر ارزان ایجاد می کنند.

 

سفر به جزیره پوکت و داشتن یک تعطیلات بسیارعالی دیگر یک رویای غیر ممکن نیست و نیازی به بودجه زیادی نیست و خیلی راحت می توانید با یک خرید ارزان بلیط و هتل، به این جزیره زیبا سفر کنید ، درست است که این جزیره هم یک روی لوکس دارد ولی در عوض جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که مجانی است و شما می توانید برای اقامت خود هتل های ارزان قیمت را رزرو نمایید و اگر رویای سفر به پوکت دارید ولی پول کافی ندارید ، با کمی تحقیق می توانید ارزان ترین موقع سال برای سفر به پوکت را شناسایی کنید ، زیرا در فصل هایی که این جزیره خلوت است و جشنواره یا فستیوالی در آن برگزار نمی شود ، تور پوکت ارزان می شود ، پس دیدید که به راحتی می شود با پول کم به رویای پوکت دست پیدا کرد ، معمولا ماه های پر باران سال ، پوکت خلوت است و همه چیز در آن بسیار ارزان می باشد و می توانید با هزینه بسیار کم از امکانات رفاهی هتل های آن و همچنین تفریحات مهیجش استفاده کنید.

 

باید و نبایدهای سفر به پوکت که باید از آن ها با خبر شوید

 

چه خوب است که قبل از سفر با تور پوکت ، تحقیقی راجع به این شهر داشته باشیم و باید و نبایدهایی که بر سر راهمان در سفر است را به خوبی بشناسیم تا سفر کاملا ایده آلی را داشته باشیم ، این کار را به سلام پرواز بسپارید .

 

بررسی اتاق هتل قبل از تحویل

مطمئن باشید هیچ جای نگرانی از لحاظ هتل و محل اقامت نخواهید داشت ولی باز هم برای احتیاط در زمان پذیرش از اتاقی که به شما میدهند ، دیدن نمایید و در صورت راضی نبودن با مسئول پذیرش در میان بگذارید و یا با تور لیدرتان تماس بگیرید تا مشکل را حل کند.

 

غواصی با لوله و ماسک را از دست ندهید

در جزیره " فی فی " که لوکیشن چندین فیلم مانند فیل‌های جیمز باند بوده ، حتما غواصی به کمک ماسک و لوله‌ مخصوص را که یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی است که وجود دارد ، تجربه نمایید ، علاوه بر این می‌توانید به جزایر کوچک اطراف نیز سرکی بکشید ، نهار بخورید ، از صخره‌های مرجانی دیدن کنید و با شنا کردن در آب‌های شفاف و زلال سواحل پوکت و فی فی ، یکی از تجربیات بی نظیر زندگی خودتان را رقم بزنید.

 

از پوکت سوغاتی نخرید

اگر در فکر خرید سوغاتی برای خانواده و یا دوستان خود هستید ، از پوکت نخرید زیرا در شهرهایی چون بانکوک و چیانگ مای قیمت کالا و سوغاتی بسیار ارزان تر از پوکت است و می توانید در این شهرها به خرید بپردازید ، در پوکت تقریبا قیمت ها دو برابر است.

 

اگر دوست ندارید انعام ندهید

از آنجایی که انعام دادن از فرهنگ غربی برخاسته ، در کشورهای آسیایی اجباری برای پرداخت انعام وجود ندارد ، در کشورهای شرقی برخلاف غرب که اگر انعام ندهید ممکن است گارسون یا خدمتکار مورد نظر ناراحت شود ، کسی ناراحت نمی شود و اجباری در این کار نیست و کاملا اختیاری است ، البته بهتر است که انعام بدهید و مقدار آن نیز مهم نیست هرچقدرهم که کم باشد ، بهتر از ندادنش است زیرا دستمزد کارگران پوکت بسیار کم است و شما با این انعام موجبات خوشحالی آنان را فراهم می کنید.

 

از آب شیر ننوشید

اگر با تور پوکت سفر می کنید به این نکته دقت داشته باشید که آب لوله کشی در پوکت آشامیدنی نیست و حتی الامکان از آب های معدنی استفاده نمایید ، در پوکت نوعی آب گازدار مخصوص وجود دارد که دو روز یکبار باید نوشید تا از نیش پشه ها در امان بمانید و در تمامی سوپر مارکت ها موجود است ، که قیمتی هم ندارند.

 

حمل و نقل در پوکت

 

در این شهر زیبا کرایه تاکسی گران نیست ولی باید قبل از سوار شدن کرایه را با راننده طی کنید تا بعد به مشکل برنخورید ، تاکسی راحت ترین وسیله حمل و نقل در پوکت است ، ولی شما موتور و اتومبیل نیز می توانید کرایه کنید ، همچنین در پوکت ون‌هایی که به توک توک معروف اند و برای حمل و نقل مسافرین هستند ، همیشه در دسترس هستند و با اینکه سرعت کمی دارند ولی خوب و مقرون به صرفه اند و رانندگی در پوکت باید با احتیاط باشد ، اگر خود روی شخصی اجاره کردید باید مراقب این طرف و آن طرف خود باشید ، مانند ایران که قوانین رعایت نمی شود ، در پوکت نیز بتید مراقب راننده های قانون شکن بود.

 

واحد پولی رایج در پوکت

واحد پولی در این جزیره نیز " بات " است که می توانید از بانک‌ها و صرافی‌های موجود در فرودگاه و سطح شهر تهیه نمایید.

 

برق شهری پوکت

اگر به لوازم الکترونیکی و فضای مجازی اعتیاد دارید و دائم باید لوازمتان شارژ شود تا در کنارتان باشد ، باید بگویم که هیچ جای نگرانی نیست ، زیرا پریزهای برق پوکت، از دو شاخه‌هایی هستند که با برق 220 ولت تغذیه می شوند و بدون نیاز به مبدل پریز برق قادر به شارژ دستگاهتان است.

 

آداب معاشرت در پوکت

قبل از سفر به پوکت بهتر است که با رسم و رسومات این شهر کمی آشنا شوید و به آن احترام بگذارید ، با توجه به اینکه پوکت مردمی گرم و صمیمی دارد ، مشکلی در ایجاد ارتباط پیش نمی آید ولی اگر نکاتی را رعیت کنید بسیار موجب رضایت مردم این کشور می شود مثلا سعی کنید همیشه لبخند روی لبانتان باشد ، مردم پوکت به دلیل مهربان بودنشان از خطاهای خارجی‌ها می گذرند مگر اینکه به مقدسات مذهبی یا پادشاه آنان توهینی شود ، خیلی بد برخورد می کنند ، بنابر این مراقب باشید.

 

معانی سر و پا در پوکت

پاها در فرهنگ مردمان این شهر از لحاظ فیزیکی و معنوی ، کم‌ ارزش‌ترین عضو بدن به شمار می آیند و اعتقاد مردم بر این است که با آن ها فقط باید راه رفت و نباید کار دیگری انجام داد مثلا اشاره با پا به شخص یا چیزی بی حرمتی محسوب می شود حتی اگر به طور اتفاقی باشد ، برعکس پا ، سر انسان در فرهنگ آن ها با ارزش‌ترین عضو بدن است و اگر سر کودکان را در پوکت نوازش کنید یا بدون اجازهی صریح کسی ، به سرش دست بزنید ، باعث خشمگین شدن این مردم می شوید.

 

کفش هایتان

در پوکت در اغلب موارد قبل از وارد شدن به مکانی باید کفش هایتان را در بیاورید ، پیش از ورود به خانه‌ی یک پوکتی، قبل از رفتن به برخی از فروشگاه‌ها و دفاتر اداری و اگر دیدید که کفش‌های زیادی در کنار درب ورودی وجود دارد ، باید بدانید که باید کفش‌هایتان را پشت در بگذارید و بعد وارد شوید.

 

با فروشندگان چانه بزنید

در هنگام خرید در مغازههای پوکت وقتی جنسی را می پسندین در درجه اول زیاد خوشحالی نکنید و وانمود کنید که خیلی فرقی نمیکند که کالا را بخرید یا نه ، این ترفند در پایین آوردن قیمت خیلی کمک می کند ، از آنجایی که قیمت اجناس در پوکت دو برابر شهرهای دیگر تایلند می باشد پس باید چانه زدن را دو برابر کنید تا بتوانید لااقل به قیمت شهرهایی مثل بانکوک بخرید ، چانه بزنید و کوتاه نیایید.

 

مروری بر آب و هوای پوکت

 

پوکت که بزرگ ترین جزیره تایلند است ، در سواحل شرقی دریای آندامان قرار دارد و بسیار سرسبز است و در 250 کیلومتری جنوب بانکوک واقع شده است ، یکی از خوش آب و هواترین نقاط جهان است که هر شخصی در زندگی اش باید لااقل یک بار به این جزیره زیبا سفر کند و نیز یکی از دلایل توریستی بودن این جزیره و اینکه پوکت در این سال ها به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دنیا تبدیل شده ، آب و هوای خوب و سواحل زیبای این جزیره می باشد.

اگر میخواهید با تور پوکت سفر کنید پیشنهاد ما مشاهده پکیج های سایت salamparvaz.com می باشد

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما