در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور گرجستان


تور گرجستان

قیمت تور گرجستان

 

گرجستان یکی از زیباترین مناطق اروپا و آسیا است که اتفاقا سفر به آن هزینه زیادی ندارد. قیمت تور گرجستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان تر است که البته در زمان های خاص و یا با انتخاب هتل های ارزان تر می توان هزینه های معقولی تری پیدا کرد. قیمت ها معمولا از 1.5 تا 2 میلیون تومان شروع می شوند و با توجه به امکاناتی که می خواهید افزایش پیدا می کند. این هزینه بایت مواردی از جمله هزینه اقامت در هتل، بلیط هواپیما، گشت شهری، بیمه و ... در نظر گرفته می شود که به نسبت پولی که می دهید کیفیت متفاوتی خواهند داشت.

 

تور گرجستان ارزان

 

با وجود این که سفر به گرجستان هزینه های زیادی در بر ندارد اما با این حال با کمی درایت می توان باز هم هزینه ها را کاهش داد. غالبا یکی از اصلی ترین موضوعات که روی نرخ تور اثر می گذارد، هزینه اقامت در هتل است. درست است که گرجستان خیلی کشور گرانی نیست اما هتل های 5 ستاره و لوکس آن می توانند هزینه سفر را حسابی افزایش دهند. طبیعتا یکی از راه ها برای کاهش مخارج سفر انتخاب هتل های ارزان تر است. موضوع دیگر بلیط هواپیما است که آن هم بسته به شرکت هواپیمایی و نوع صندلی که رزرو می کنید متغیر خواهد بود.

 

تور گرجستان لحظه آخری

 

تورهای لحظه آخری معمولا یکی از پرطرفدار ترین تورها هستند چرا که همه چیز در زمان کوتاهی اتفاق می افتد و برنامه ریزی از قبل وجود ندارد. در واقع بعد از خرید بلیط نهایتا شاید یکی دو روز برای آماده شدن فرصت داشته باشید. ارزان بودن این تور ها گردشگران را به سمت خود کشانده است و اغلب، افرادی که اهل سفرند از این تورها استقبال می کنند. تورهای لحظه آخری در فصل هایی که مسافر کمتر است بهترین انتخاب است؛ به طور مثال اوایل مهر که سال تحصیلی آغاز می شود تقریبا سفرها به طرز چشم گیری کاهش می یابد و موقعیت برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری و ارزان بسیار مناسب خواهد بود.

 

بهترین زمان برای بازدید از کشور گرجستان

 

گرجستان از کشورهای زیبایی است که اتفاقا سفر در زمستان نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. البته به طور طبیعی در فصل سرما حجم سفرها کاهش می یابد و از آنجایی که آب و هوای گرجستان نیز در زمستان سرد است، بسیاری این فصل را انتخاب نمی کنند. این موضوع می تواند فرصت خوبی برای کسانی باشد که مشکلی با هوای سرد ندارند چون در این بازه معمولا سفرها ارزان تر می شود. از طرفی گرجستان چندین پیست اسکی پرطرفدار دارد که در فاصله کمی از تفلیس قرار گرفته اند. شاید این پیست ها را نتوان با بهترین پیست های اروپایی مقایسه کرد اما اتفاقا برای مردم این منطقه و گردشگران خصوصا گردشگران کشورهای مجاور بسیار جذاب است.

در بهار گرجستان با آفتابی بی پایان از شما استقبال می کند، البته همچنان در مناطق کوهستانی هوا سرد است و نمی توان تفریحاتی مانند کوهنوردی را انجام داد.

قطعا تابستان بهترین فصل برای قدم زدن در ساحل و کنار دریا است. هوایی گرم و مطبوع با انواع کافه رستوران ها که اوقاتی خوشی برایتان به همراه خواهد داشت.

پاییز کم کم رو به سرما می رود اما همچنان سفر به این کشور از رونق نیوفتاده است. این فصل بهترین زمان برای بازدید از منطقه کاکتی است.

گرجستان معمولا در زمستان از برف پوشیده شده و هوا سرد است اما اگر اهل تفریحات زمستانی باشید، این سفر می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

 

 

جمعیت تفلیس معمولا به دو دسته تقسیم می شوند، عده ای فوق العاده مذهبی و محافظه کار که غالبا به رسومات سنتی بسیار پایبند هستند و عده ای دیگر که بیشتر قشر جوان را تشکیل می دهند روشنفکر هستند.

زبان مردم گرجی است اما جوان تر ها به انگلیسی مسلط هستند البته این بیشتر در تفلیس دیده می شود و در شهرهای دیگر تسلطی بر این زبان ندارند. با این حال مردم بسیار مهربان و مهمان نوازی هستند و با همان زبان گرجی و حسی دوستانه و صمیمی از گردشگران استقبال می کنند.

 

دیدنی های گرجستان

 

دین رسمی مردم این کشور شاخه ای از مسیحیت است و به همین دلیل یکی از دیدنی های گرجستان را کلیساها تشکیل داده اند. باستانی ترین کلیساهای گرجستان را می توانید در این کشور پیدا کنید و با وجود تهاجم بیگانگان در طول تاریخ اما کماکان هویت و اصالت خود را حفظ کرده اند. در واقع گرجستان یکی از مذهبی ترین کشورها در بین مردم مسیحی است و کلیساهای آن نقطه برجسته جاذبه گردشگری این کشور محسوب می شوند. کلیساهایی با سبک معماری خاص و زیبا که زیبایی شگفتی به شهر داده است. حدود 10 درصد از مردم را نیز مسلمانان تشکیل داده اند که معمولا در قسمت های هم مرز با ترکیه زندگی می کنند چرا که قبلا این مناطق بخشی از امپراتوری عثمانی ها بوده است. ابلته که دیدنی های گرجستان تنها شامل کلیسا نمی شود بلکه آثار تاریخی، مناطق طبیعی و دیدنی های بسیاری در کشور وجود دارد.


آکواریوم باتومی

این آکواریوم یکی از جذاب ترین نقاط برای بازدید در شهر باتومی است و به طور حتم می توان گفت یکی از زیباترین و بزرگ ترین آکواریوم های دنیا است.

 

قلعه ناریقالا

ناریقالا یک قلعه باستانی در بالای یک تپه‌ در نزدیکی شهر تفلیس است. این قلعه مشرف به شهر تفلیس و رود کر می‌باشد و تاریخچه آن به قرن چهارم میلادی بر میگردد و گفته می شود به عنوان یک ارگ ایرانی ساخته شد.

 

اوپلیستسیخه

دیدن یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شهرهای سنگی دنیا می تواند بسیار هیجان انگیز باشد این جاذبه تاریخی که شهر اوپلیس نام دارد از سال ۲۰۰۷ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

آدرس سفارت گرجستان در تهران


سفارت گرجستان در پاسداران، خیابان گلستان دوم، پلااک ۹۲ قرار دارد. از طریق شماره تلفن 22764129 -021 و نیز آدرس ایمیل tehran.emb@mfa.gov.ge می توانید با این سفارتخانه در تماس باشید و از مراحل و ملزومات اخذ ویزا اطلاع کسب کنید.

در صورت مشاهده تور گرجستان لطفا اینجا را کلیک کنید.

  انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 47

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما