در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور مالزی


تور مالزی

قیمت تور مالزی


مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می شود و جذابیت های طبیعی و فرهنگی فراوانی دارد. تنها مشکل این است که فاصله آن با ایران زیاد است و به همین دلیل، قیمت سفر به مالزی در مقایسه با کشورهای نزدیک تر، بیشتر خواهد بود. اولین نکته در مورد هزینه سفر، تعداد شهرهایی است که از آن ها بازدید می کنید. همه شهرها و ایالت های مالزی دیدنی هستند و اگر بخواهید به صورت ترکیبی به بازدید از آن ها بپردازید، هزینه بیشتر خواهد شد. نکته مهم دیگر، تعداد روزهای اقامت است. البته تورها معمولا در هفت شب و هشت روز برگزار می شوند اما هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر شود، هزینه ها نیز بیشتر خواهند شد. فصل و تاریخ سفر نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد. در زمان تعطیلات مهم، فصول خوش آب و هوا و تاریخ برگزاری فستیوال های معروف، قیمت ها بیشتر می شوند. در حال حاضر قیمت تور مالزی بسته به نوع هتل، بازه ای در حدود 5 تا 10 میلیون تومان را در بر می گیرد.

قیمت تور مالزی


مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می شود و جذابیت های طبیعی و فرهنگی فراوانی دارد. تنها مشکل این است که فاصله آن با ایران زیاد است و به همین دلیل، قیمت سفر به مالزی در مقایسه با کشورهای نزدیک تر، بیشتر خواهد بود. اولین نکته در مورد هزینه سفر، تعداد شهرهایی است که از آن ها بازدید می کنید. همه شهرها و ایالت های مالزی دیدنی هستند و اگر بخواهید به صورت ترکیبی به بازدید از آن ها بپردازید، هزینه بیشتر خواهد شد. نکته مهم دیگر، تعداد روزهای اقامت است. البته تورها معمولا در هفت شب و هشت روز برگزار می شوند اما هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر شود، هزینه ها نیز بیشتر خواهند شد. فصل و تاریخ سفر نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد. در زمان تعطیلات مهم، فصول خوش آب و هوا و تاریخ برگزاری فستیوال های معروف، قیمت ها بیشتر می شوند. در حال حاضر قیمت تور مالزی بسته به نوع هتل، بازه ای در حدود 5 تا 10 میلیون تومان را در بر می گیرد.

 

تور مالزی ارزان


راهکارهایی برای کمتر کردن هزینه سفر وجود دارد. قبل از هر چیز دقت کنید که در پکیج های مسافرتی، طیف متنوعی از هتل و گاهی پرواز به شما ارائه خواهد شد. اگر هتل های ارزان و ایرلاین های داخلی را انتخاب کنید، هزینه ها کمتر خواهند بود. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید و فصل و تاریخ سفر است. ایام تعطیلات، نوروز، سال نوی میلادی، زمان برگزاری فستیوال ها و جشن های معروف، قیمت تورها افزایش پیدا می کند و برعکس، در فصول کم گردشگر یا زمانی که وضعیت آب و هوا چندان مساعد نیست، می توانید تورهای ارزان تری پیدا کنید.

 

تور مالزی لحظه آخری


اگر شما هم از جمله افرادی هستید که چمدان سفرشان همیشه آماده است و پاسپورت شان همیشه اعتبار دارد، تور مالزی لحظه آخری گزینه بی نظیری برای تان خواهد بود. آژانس های مسافرتی گاهی اوقات آفر های خوبی ارائه می کنند که با استفاده از آن ها می توانید سفر ارزان تری تجربه کنید. ممکن است پرواز چارتر باشد و ظرفیت مسافران تکمیل نشده باشد یا در فصل کم گردشگری باشیم و به خاطر جذب مسافر، قیمت ها کمتر شده باشد. با استفاده به موقع از این پیشنهادها می توانید سفر ارزان تری را تجربه کنید. البته اگر زمان کافی برای تهیه ویزا در اختیار داشته باشید.

 

با پا گذاشتن به این کشور نوپا و شگفتی ساز و مردم مهمان نواز و فرهنگ غنی آن متعجب خواهید شد چرا که با خود می گویید چگونه مردم کشوری با این تنوع فرهنگی توانسته اند با این نظم و هماهنگی در کنار هم زندگی و پیشرفت کنند و مهمتر این گونه به تکامل رسیده و به این شکل مدرن درآمده است و از جالب است که چگونه با این همه تنوع فرهنگ و آداب و رسوم مردم با خوبی و خوشی و مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند و اینکه شما در واقع پا به جاذبه های متنوعی از دل کوه و جزایر مختلف که همگی از بهترین جاذبه های توریستی مالزی هستند می گذارید و همچنین به بازدید از برج های دوقلو پتروناس ، برج Klcc ، پارک پروانه کوالالامپور ، پارک ملی مالزی، موزه ‌های مهم مالزی ، مساجد مهم مالزی ، سواحل زیبا و معروف و کلی مناطق جدید و دیدنی در این شهر مدرن خواهد برد که شما را هیجان زده می کند .

 

 

لازم به ذکر است که جاذبه های گردشگری محدود به برج ها و ساختمان های ساخته دست بشر نمی شود، جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی بی‌ نظیر به چشم می خورد که می تواند تجربه‌ شیرین خاص و متفاوتی را از سفر به کشورهای آسیایی برای شما در به دنبال داشته باشد.

قطعا این کشور مناسب ماه عسل شماست چرا که پر از شهرهای ساحلی با آب و هوای چهار فصل دارد و کلی تفریگاه ها و مراکز تفریحی دور و برتان وجود دارد که خاطراتی دلچسب و دوست داشتنی برای شما به یادگار می گذارد و زبان مردم این کشور " مالایی " می باشد .

 

تور مالزی

13 استان در این کشور وجود دارد که هر استان یک " شاه " یا همان استاندار دارد ، لازم به ذکر است با وجود اینکه چندین مذهب و ادیان در مالزی وجود دارد ، با این حال اسلام دین رسمی در است ، چرا که از 30 میلیون جمعیتی که این کشور دارد ، در 61% آن‌ ها مسلمان هستند که مذهب اکثر آن ها شافعی است و فرقه‌ های دیگر مثل صوفیه و اسماعیلیه هم هستند و همچنین شیعیان 2% از جمعیت مسلمانان این کشور را تشکیل می‌ دهند که بسیاری از آن ها هموطنان خودمان هستند که در حدود 400 هزار نفر می باشند ، جالب است بدانید که رستوران‌ ها و فروشگاه‌ هایی وجود دارند که با آرم حلال مشخص شده اند تا مسلمانان به راحتی بتوانند خرید کنند .

 

علاوه بر خود کشور که بسیار گرم و مرطوب و کشوری گرمسیری است ، مردم این کشور نیز بسیار خونگرم و میهمان نواز هستند و جاذبه های گردشگری این مکان به قدری زیاد است که هر ساله میلیون ها گردشگر از کل دنیا به این سمت سرازیر می شوند و از جمله جاذبه های تاریخی شهرهای مدرن و ساحلی این کشور می توان به : مسجد هانا لنکاوی ، معبد ناتوکوتای چتیار ، معبد وات چایا مانگ کالارام ، موزه ملی ، معبد ناتوکوتای چتیار و ... که هر کدام لذت و جذابیت خاص خودشان را دارند و قطعا بازدید از آنها را به شما گردشگران توصیه می کنیم .

لیست تور مالزی

تور مالزی انواع مختلفی دارد که ما همه ی آنها را برای رزرو آنلاین قرار داده ایم:

  • تور کوالالامپور
  • تور لنکاوی
  • تور سنگاپور
  • تور پنانگ
  • تور مالزی ترکیبی

 

مالزی از جمله کشورهای پر توریستی است که همیشه پر از گردشگر و شلوغ است ولی این کشور در زمان هایی از سال بسیار خلوت تر از همیشه می شود و تقریبا تعداد توریست ها بسیار کم است ، در این زمان است که باید بار سفر ببندید و به این کشور زیبا بروید.

مالزی کشوری است که تنها دو فصل بارانی و پر بارش دارد ، یعنی در این کشور همیشه باران می بارد ، اگر می خواهید با قیمتی ارزان و منحصر به فرد سفر کنید باید در ماه های پر بارش سال مسافرت کنید، در تابستان هم می توانید ارزان تر سفر کنید چون دما و شرجی بودن هوا بسیار زیاد است و مسافر کمی به این جا سفر می کند و اکثر پکیج ها قیمت مناسبی دارند، یکی دیگر از مواقعی که می توانید ارزان سفر کنید ماه هایی از سال است که هیچ جشن یا فستیوالی در این کشور برگزار نمی شود و تقریبا خالی از توریست و گردشگر می باشد ، اما موضوع مهمی که لازم دونستیم در این مطلب به شما گردشگران ایرانی بگوییم این است که این موضوع مقرون به صرفه زمانی در ایران به اوج خود می رسد که مسافران ایرانی به دنبال آن در حال برنامه ریزی برای تعطیلات عید نوروز هستند با توجه به نزدیک شدن عید قیمت ها 30 الی 40 درصد بالاتر می رود و دلیل آن حجم بالای مسافران و محدودیت پرواز و اقامت در هتل ها می باشد و از آنجاییکه همه مسافران در این تایم به دنبال خرید ارزانتر هستند ، در اینجا پیشنهاد خوبی برای شما علاقه مندان به سفرهای نوروزی داریم ، شما می توانید در زمان های مناسب مثلا اوایل تا اواسط بهمن ماه اقدام به رزرو پکیج مورد نظرتان نمایید.

 

اگر به تنهایی سفر کنید ، بدون شک در آن جا به مشکلات زیادی بر می خورید و 80% زمانتان به هدر می رود ، زیرا مالزی کشوری بزرگ با شهرهای دیدنی و جذاب زیاد و جزایر و سواحل دیدنی فراوان است که این ها فقط درصدی از جاذبه های گردشگریبه شمار می رود ؛ در ادامه ما در این صفحه سعی کرده ایم برای راحت تر انتخاب کردن شما علاقه مندان ، روش های سفر را در دسته بندی متنوع و فوق العاده ای قرار دادیم..

در ضمن شما در کنار این همه تنوع در انتخاب پکیج ، می توانید از یک یا چند شهر و جزیره یا ساحل دیدن نمایید و لحظاتی خوش در کنار خانواده و دوستان خود با آب و هوای استوایی و دلپذیر داشته باشید ، ضمنا نگران هیچ موضوعی نباشید چرا که تور لیدرهای ما در همه حال آماده جواب گویی به شما و راهنمایی شما هستند.

 

 

 

ما با کلی تجربه مفید سالهاست در زمینه گردشگری توانسته موفقیت های بزرگی را در ارائه خدمات مسافرتی به مسافران ایرانی بدست آورد و توجه داشته باشید که این آژانس مجری و برگزار کننده مستقیم تور است و همین موضوع باعث شده است که در پایین ترین حالت لیست قیمت را به مسافرانش ارائه دهد ، این پکیج ها به صورت متنوع و عالی به شما معرفی می شود و شما با انتخاب مناسب ترین قیمت پکیج مورد نظر آژانس که عبارتند از : بهترین خطوط هوایی ، هتل های مناسب و با کیفیت و امکانات کامل رفاهی و ... است ، قطعا بهترین تجربه را برای شما می سازد ، لازم به ذکر است که آژانس ما در حال حاضر پکیج هایی که به این مقصد ارائه می کند با پرواز ماهان می باشد.

 

 

بهترین زمان برای سفر به مالزی

 

برای سفر ، بهترین زمان از ماه مارس تا اوایل اکتبر می باشد زیرا در این ماه ها ، بارندگی و رطوبت بسیار کم است ، ماه‌ های ژانویه و فوریه به دلیل برگزاری فستیوال‌ های زیاد و متنوع مثل سال نوی چینی یا جشن هندوی تایپوسام ، با وجود بارندگی زیاد ، برای سفر مناسب است ، اگر درست بعد از پایان فصل بارندگی سفر کنید ، بهترین تجربه زندگی خود را در سفر خواهید داشت ، همچنین لازم به ذکر است زمان شدیدترین بارندگی‌ ها از اواخر نوامبر تا اواسط فوریه است ، پس در ماه مارس و اکتبر حتما به جنگل ها ، باغ گیاه شناسی ، پارک موضوعی ادونچر زون ، باغ میمون ها ، آکواریوم پارک تامان لاگندا ، آبشار تلاگا توجو آبشار ، تفریح های دریایی ، پارک دریایی پولائوپایار ، خلوتگاه جنگلی ، ساحل چراتینگ ، تله کابین لنکاوی و مناظر بکر این کشور به ماجراجویی بپردازید و محو زیبایی های طبیعی این سرزمین دیدنی شوید .

سفارت مالزی در تهران:

سفارت کشور مالزی در شهرک غرب ، فاز 4 ، بلوار ایوانک ، خیابان زرافشان شمالی ، کوچه دوم ، پلاک 25 قرار دارد. برای تعیین وقت قبلی و کسب اطلاعات از نحوه دریافت ویزا با شماره تلفن 88078606-021 تماس بگیرید.

جهت رزرو و خرید تور مالزی با قیمت ارزان میتوانید سایت سلام پرواز را مشاده نمایید.

  انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما