در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور کوالالامپور


تور کوالالامپور

سفر به شهر بلند ترین آسمان خراش های دنیا با تور کوالالامپور

 

یکی از مقاصد هیجان انگیز برای سفر کوالالامپور است، این شهر پایتخت کشور مالزی است و پر جمعیت ترین شهر این کشور محسوب می شود .همچنین تور کوالالامپور بهترین تور برای سفر به مالزی می باشد.

سفر به کوالالامپور تجربه ای نو و بسیار ناب و در نوع خود به یاد ماندنی و منحصر به فردی است که می تواند شما را با دنیایی جدید و کاملا متفاوت آشنا کند ؛ در این شهر که بیشترین جمعیتش را مسلمانان تشکیل می دهند ، افراد زیادی نیز با فرهنگ، نژاد و مذاهب متفاوت ، به خوبی در کنار یگدیگر با صلح و آزامش زندگی می کنند.

قیمت تور کوالالامپور


این شهر یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرهای آسیا است که در سفر به آن جاذبه های فراوانی را مشاهده خواهید کرد. هزینه ای که بابت تماشای جاذبه های این شهر می پردازید با توجه به رده سنی و سلیقه متفاوت خواهد بود اما می توانید مطمئن باشید که برای هر سن و سلیقه ای تفریحی پیدا می شود. قیمت تور مالزی به هتل و پروازی که انتخاب می کنید بستگی دارد. اگر هتل های لوکس و 5 ستاره را می پسندید، باید هزینه بیشتری بپردازید و اگر درجه کیفی هتل چندان اهمیتی برای تان ندارد، هتل ها و اقامت گاه های ارزان تری هم پیدا می شوند. تمامی جزئیات مربوط به قیمت را می توانید در پکیج های ما مشاهده کنید.در حال حاضر قیمت تور کوالالامپور از از حدود 5 میلیون تومان آغاز می شود.

 

تور کوالالامپور ارزان


هنگام انتخاب مقصد یکی از مهمترین عواملی که باید در نظر بگیریم قیمت و هزینه های سفر است. با توجه به بعد مسافت، قیمت سفر به کوالالامپور نسبت به کشورهای همسایه کمی بیشتر است اما در کل سفر مقرون به صرفه ای محسوب می شود. این نکته را هم در نظر بگریید که با سفر به این شهر جلوه های فرهنگی متنوعی را در کنار طبیعت بی نظیر استوایی مشاهده خواهید کرد. برای ارزان تر تمام شدن تور باید هتل های میان رده و ایرلاین های ایرانی را انتخاب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در فصولی که آب و هوا چندان مساعد نیست و دوره باران های موسمی، قیمت ها کاهش می یابند.

 

تور کوالالامپور لحظه آخری


گاهی آژانس ها به دلایل مختلفی، مثل پر نشدن ظرفیت مسافران، آفر هایی را برای جذب مسافران در نظر می گیرند. در این شرایط قیمت ها را پایین می آورند تا مسافران بیشتری به خرید تور علاقه مند شوند. در چنین حالتی معمولا مدت زمان کوتاهی تا موعد سفر باقی مانده است. برای کسانی که همیشه آمادگی سفر را دارند و از نظر تهیه ویزا هم مشکلی ندارند، تور لحظه آخری می تواند یک گزینه ارزان و عالی باشد.

بدون شک ، یک هفته و یک ماه برای بازدید از جاذبه های دیدنی و مکان های تفریحی شهر کوالالامپور قرار دهید تابا فرهنگ و آداب و رسوم مردم این دیار آشنا شوید. بدانید که مدت زمان مسافرت کم است پس در انتخاب گزینه ها هشیار باشید؛

کوالالامپور یکی از شهرهای جوان و بزرگ جهان است که در سال های اخیر تبدیل به یکی از توریستی ترین شهرهای جهان شده و بیشترین درآمد مردمش از صنعت گردشگریست. این صنعت سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از اقصی نقاط جهان می باشد.

اگر به رقص و آواز علاقه دارید ، شب های کوالالامپور را هرگز از دست ندهید چرا؟1- هوای مطبوع، 2- شب هایش عقل از هوش می برد، 3-بهترین کلاب های شبانه را دارد، 4- شهریست مدرن و ساختمان سازی منحصر به فرد

توصیه می کنیم به کوالالامپور سفر کنید تا یک تجربه وصف ناپذیر از مسافرتی هیجان انگیز پر مزاجرا را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

کوالالامپور

 

کوالالامپور شهریست لوکس و مدرن و آنچنان هم ارزان نیست، با مکان های تفریحی افزونی که دارد، مراکز خریدش از بهترین مراکز خریددر دنیا به خصوص آسیا به حساب می آید ، این موارد دلیل خوبی برای تبدیل شدن این شهر به یک شهر گرانه لاکچری می باشد.

اما بدانید هنوز امکان سفر به این کشور با بودجه کم وجود دارد نتوانید به این شهر زیبا سفر کنید، با خرید تور کوالالامپور شخصی سازی شده بر اساس هتل و نوع پرواز هم در دسته آن ها قرار دارد به راحتی می توانید سفر به این شهر را برای خود دست یافتنی کنید ، تور کوالالامپور ارزان در ماه های خاصی از سال برگزار می گردد ، معمولا در فصولی از سال که باران های موسمی بسیار زیاد است تعداد توریست در این شهر کم تر از زمان هایی است که هوا خنک تر است و شرجی کم تری دارد ، برای شرکت در تورهای کوالالامپور بهترین فصل بهار و اوایل تابستان است و شما می توانید با کم ترین قیمت این تورها را خریداری کنید و سفری یک هفته ای و رویایی در آرامش کامل را تجربه کنید.

 

فرودگاه کوالالامپور

 

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور شلوغ‌ ترین فرودگاه این شهر است و در نزدیکی مرکز قرار دارد؛ این شهر که سنت و قدمت و مدرنیزه را همزمان با هم در خود جمع کرده و در میان رقبای جنوب شرق آسیایی خود سریع‌ترین رشد جمعیتی و اقتصادی را داشته و بلندترین برج دوقلوی جهان را درون خود ساخته است؛ ساخت فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور 7 سال طول کشید 1991 آغاز شد در 1998 افتتاح شد و از آن زمان شروع به کار کرد.

این فرودگاه امروزه بیش از 52 میلیون مسافر را در سال جا به جا می کند با داشتن دو ترمینال دارد که ترمینال اصلی بوسیله " کیشو کوروکاوا " یک معمار ژاپنی طراحی شده و بین دو باند فرودگاه قرار دارد ، گیت‌های با حروف A و B مخصوص پروازهای داخلی و گیت‌های حروف G و H نشان پرواز‌های بین‌المللی می باشد.

در پایانه‌های فرودگاه امکاناتی مثل بانک، دستگاه‌ خودپرداز، دفتر پست، رستوران، فست‌فود، کافی شاپ و خدمات بهداشتی درمانی وجود دارد.

راه های دسترسی به این فرودگاه شلوغ و بزرگ کم نیست به آن ها اشاره می کنیم، اول داخل فرودگاه سیستم قطار‌های بدون سرنیشن که مسافران از آن‌ها برای جابه‌جایی داخل فرودگاه و بین پایانه ای استفاده می کنند ؛ در ضمن مترو سریع‌ ترین راه رسیدن به فرودگاه از مرکز شهر است و در 28 دقیقه این مسیر طی می شود.

هزینه بلیط برای افراد بزرگسال 8.5 دلار است از 5 صبح تا 12:30 بامداد باز بوده و هر 15 دقیقه یک قطار دارد، گرفتن تاکسی متداول‌ ترین روش رفتن به فرودگاه است چون هزینه از مرکز شهر تا فرودگاه بستگی به نوع اتومبیل دارد که معمولا بین 17 تا 24 دلار می باشد.

خلاصه اتوبوس ارزان‌ ترین روش برای رسیدن به فرودگاه است قیمت آن نیز برای افراد بزرگسال 4.5 دلار تغیین شده است.

 

به کدام رستوران ها در شهر کوالالامپور سر بزنیم؟

 

رستوران معروف Troika Sky Dining

این رستوران که جزو بهترین هاست، از دو قسمت تشکیل شده به نام های Cantaloupe و Strato در طبقه‌ی بیست و سوم برج B مجموعه Troika واقع شده و یکی از دلایل جذب مشتری اش همین ارتفاع زیادش است زیرا در آن ارتفاع زیاد مناظر بسیار زیبایی از شهر را می توان دید، در رستوران Cantaloupe غذاهای فرانسوی ، ایتالیایی ، یونانی و اسپانیایی را سرو می شود و در رستوران Strato می توانید از بهترین پیتزاها و پاستاها لدت ببرید.

 

رستوران Thirty8 KL

اگر به کوالالامپور سفر می کنید از این رستوران که در طبقه‌ی سی و هشتم ساختمان هتل " Grand Hyatt " قرار دارد حتما غذایی انتخاب کنید و بخورید و ببینید که چقدر کیفیت غذاهای این رستوران عالی است و این به دلیل این است که مشتریانش اغلب مشکل پسندان کیفیتی در غذا هستند و در این جا می توانید انواع غذاهای چینی ، تایلندی و ژاپنی را بیابید و اگر از عاشقان سوشی هستید به این جا بیایید و بهتریش را امتحان کنید ، ساشیمی ، استیک‌ و غذاهای تلفیقی را در این جا میل کنید زیرا نمونه اش در هیچ جای دنیا نیست.

 

رستوران Prego KL

در هتل " Westin Kuala Lumpur " رستورانی فوق العاده قرار دارد و غذاهای کلاسیک ایتالیایی درای جا سرو می شود و در دو طبقه می توانید انتخاب غذا داشته باشید زیرا منوی این رستوران بسیار متنوع است که " ریزوتو با سس قارچ وحشی و پنیر پارمزان " یا " راویولی با مرغ " از جمله غذاهای لذیذ ایتالیایی است که در این رستوران ارائه می دهد.

 

دیدنی ترین مراکز تفریحی در کوالالامپور

 

برج‌ های دوقلوی پتروناس

این دو برج ، معروف ترین جاذبه‌هایی هستند که هر گردشگری در سفر خود به کوالالامپور به دیدن آن ها می رود ، این دو به معنای واقعی کلمه آسمان خراش هستند و نمای بسیار زیبایی دارند که یکی از دلایل مهم زیبایی کوالالامپور نیز همین برج های دوقلو می باشند.

 

برج کی ال کوالالامپور

این برج هم در کنار برج‌های دوقلوی پتروناس قراردارد و مانند برج میلاد یک برج مخابراتی است که در دنیا از نظر بلندی چهارمین برج است ، تعداد برج های مخابراتی در جهان زیاد نیست.

 

بوکیت بیتانگ

این خیابان از معروف‌ترین خیابان‌های کوالالامپور به شمار می آید در آن هتل‌ها ، رستوران‌های بین‌المللی و مراکز خرید بسیاری وجود دارد و همیشه پر از توریست می باشد ، اگر به کوالالامپور می روید مطمئن باشید که روزی لااقل دو بار به این خیابان سر می زنید ، شب های بوکیت بیتانگ را از دست ندهید.

 

بازار مرکزی کوالالامپور

بازار مرکزی کوالالامپور ، یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور و کوالالامپور به شمار می رود که نشانگر فرهنگ و آداب و رسوم مردم کوالالامپور ، هنر و سبک زندگی آن ها می باشد ، این بازار که در قدیم محل عرضه تره‌بار بوده ، در حال حاضر به شکل ساختمانی کلاسیک درآمده و در آن صنایع‌ دستی و کارهای هنری و دستی می فروشند و شما می توانید سوغاتی‌های خود را از این جا تهیه نمایید.

 

مجموعه تفریحی سانوی لاگون

کمی از شهر فاصله دارد ولی ارزش رفتن را قطعا دارد ، در سفر به کوالالامپور مگر می شود به " پارک سان‌وی‌لاگون " نرفت! این پارک بزرگ و بسیار هیجان انگیز ، متشکل از پنج قسمت پارک ‌آبی ، پارک ‌وحشت ، شهربازی ، پارک ‌بی‌نهایت و باغ وحش می باشد که در بین این ها ، پارک آبی بسیار مهیج و پر طرفدار است و یک روز کامل برای گشت و گذار و بازی در این مجموعه تفریحی بسیار زمان کمی است ، این جا به سلایق همه اهمیت داده شده و حتی کسانی که عاشق خرید کردن هستند هم از این جا راضی به هتل بر می گردند چون مرکز خرید شیک و لوکسی در این مجموعه ساخته شده و همچنین علاقمندان به پاتیناژ می توانند در زمینی که مخصوص این کار ساخته شده ، لذت ببرند .

 

وضعیت تغییرات دما، آب و هوای کوالالامپور در فصول مختلف سال

 

در این شهر و به طور کلی تغییر دما و تغییرات آب و هوایی زیاد نیست و تقریبا در طول سال یک نوع آب و هوا را دارد ، هوا در کوالالامپور در طول روز داغ و مرطوب و شب‌ها هم گرم و مرطوب می باشد ولی شب های این شهر بسیار زیبا ، خیلی قشنگ است و خواب را از سر آدم می پراند ؛ کوالالامپور در بیشترماه‌های سال باران دارد و از ژوئن تا آگوست هوا کمی خشک‌تر می شود و لازم به ذکر است که این شهر همیشه در خطر سیل است و قبل از سفر به کوالالامپور حتما از شرایط آب و هوایی این شهر اطلاع داشته باشید .

جهت مشاهده قیمت تور کوالالامپور میتوانید وارد سایت https://www.salamparvaz.com شوید

  انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 44

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما