در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور ترکیبی هند


تور ترکیبی هند

تور دهلی آگرا جیپور با بالاترین کیفیت هتل و پرواز ممکن برگزار می شود ، برای سفر به این دو شهر بهتر است که در تور ترکیبی شرکت کنید چرا که هم هزینه کم تری برای شما در بردارد و هم این که در یک سفر از 3 شهر زیبای هندوستان دیدن می کنید . سفر به کشور هندوستان در این سال ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده مخصوصا تور گوا و این به دلیل زیبایی های بیشماری که این کشور پهناور دارد ، می باشد ، ولی قبل از سفر به هندوستان بهتر است که اطلاعاتی راجع به این کشور بدست آورید تا بتوانید سفر با کیفیتی را تجربه کنید .

هندوستان کشوری پهناور در جنوب آسیا است که دهلی نو پایتخت آن می باشد ، هندوستان یکی از بزرگ ترین کشورهای دنیا و بعد از چین دومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود، این کشور زیبا همان طور که گفته شد دارای جاذبه های بسیار زیبا و مناطق گردشگری متنوعی است، در سفر با تور دهلی آگرا جیپور می توانید یک سفر خاص و رویایی را برای خود رقم بزنید.

هندوستان کشور شگفتی ها است و مردم این کشور زیبا، بسیار مهربان و خونگرم هستند و به زبان شیرین هندی که همگی تا حدودی با آن آشنایی داریم ، با یکدیگر سخن می گویند ، البته مردم این شهر ها ها اغلب به زبان انگلیسی مسلط هستند چرا که هند مدت های مدیدی مستعمره انگلستان بوده است ، در هندوستان می توانید با قدم زدن در سواحل زیبای آن به نوعی و یا اسکی در دامنه های هیمالیا به نوعی دیگر خوش بگذرانید و روزهای خود را سپری کنید ، ادویه های هندی ، عطرهای عالی از جمله سوغاتی هایی است که می توانید به ایران بیاورید ، همچنین می توانید از صومعه‌ های و معابد جذاب و عجیب ، شهرهای شلوغ و پر همهمه دیدن کنید و در کاخ‌ های بی نظیر و مجلل ، بازارها و مراکز خرید شلوغ این کشور زیبا به گشت و گذار بپردازید ، دهلی آثار تاریخی بسیاری دارد که با دیدن آن ها انگشت به دهان می مانید .

در تور دهلی اگرا و جیپور را مورد بازدید قرار می دهید و هر کدام از این شهرها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و بعد از پایان سفر بدون شک دلتان برای این شهرهای زیبا تنگ خواهد شد ، با انتخاب این تور ترکیبی هند می توانید به بهترین شهرهای هندوستان سفر کنید و دلی از عزا در بیاورید ، چرا که در این شهرها می توانید از بهترین جاذبه های گردشگری ، طبیعی و تاریخی دیدن کنید .

 

تور گوا، سفر به دولت کوچک در سواحل غربی هند


تور گوا در واقع می ‌تواند گزینه‌ بسیار مناسبی برای گذراندن تعطیلات شما باشد و گوا در اصل یک مقصد گردشگری کامل و پر از جذابیت است، فراتر از سواحل زیبایش ؛ ترکیبی از فرهنگ هندی و پرتغالی، غذای دریایی، سواحل شنی، ورزش ‌ها و تفریحات آبی ، همه و همه توانسته این مقصد مهم توریستی را زبانزد عام و خاص کند و البته مهمترین جاذبه‌ این منطقه، سواحل شنی زیبا و بکر آن است که هر کدام از ساحل‌ های این منطقه، حال و هوای خاص خود را دارند و می توان گفت که هم سواحل شلوغ و پرجنب و جوش در گوا وجود دارد و هم سواحل دنج و آرام ... و اینکه شما کاملا دستتان برای انتخاب باز است و شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از گردشگران و مسافران این منطقه برای شرکت در کلاس ‌های یوگا و مدیتیشن گوا را انتخاب می کنند و در کنار اینها تجربه ورزش ‌های آبی مختلف مثل موج ‌سواری، قایق‌ سواری و رود گردی، از گوا یک مقصد گردشگری ورزشی کامل و بسیار هیجان انگیز ساخته است و بعد از این غذاهای لذیذ هندی یکی دیگر از دلایل جذب گردشگران به این منطقه است چرا که عطر و طعم غذاهای این منطقه، هر گردشگری را شگفت ‌زده و متحیر خواهد کرد که همه این موارد باعث شده است که متقاضی های خاص خود را داشته باشد.

 

قیمت تور گوا

 

قیمت تور گوا ئر زمان های مختلف بسته به این که در فصل پر توریستی هستیم یا نه متفاوت است. اغلب تور گوا در تعطیلات و فصل های بهار و زمستان بیشتر طرفدار دارد و در این زمان گردشگران بیشتری این مقصد را برای سفر انتخاب می کنند. از طرفی سفر به کشورهای خارجی علاوه بر تاثیر اوضاع اقتصادی ایران به شرایط اقتصادی کشور مقصد و همین طور نرخ ارز نیز وابسته است. به طور کل سفر به گوا جز سفرهای خیلی گران محسوب نمی شود و برای زمانی 7 روزه حدودا 7 میلیون تومان نیز باید هزینه کرد.

 

تور گوا ارزان

 

ارزان بودن یک تور می تواند دلایل مختلفی داشته باشد به طور مثال انتخاب هتل با ستاره کمتر یا پروازهای ایرانی و ... همه می تواند در کاهش هزینه موثر باشد. از طرفی در بعضی فصل ها حجم سفر کم می شود و همین نیز باعث می شود در آن مدت قیمت ها کمتر باشد. مثلا برای سفر به گوا فصل تابستان یکی از فصل های بد است چرا که دما به شدت بالا می رود و گاهی تا 45 درجه هم می رسد اگر به این شرایط آب و هوایی عادت داشته باشید می توانید تورهای ارزانی را پیدا کنید. از طرفی اوایل پاییز اغلب مردم سرگرم درس و مدرسه کودکانشان هستند و خود به خود حجو سفر ها کاهش می یابد که باز هم فرصت خوبی برای تور ارزان گوا فراهم می شود.

 

تور گوا سلام پرواز

 

تور گوا لحظه آخری

 

خوب اگر مسافر تور گوا هستید و مهمتر به دنبال پکیج های ویژه ( خرید بلیط هواپیما به گوا و رزرو هتل در این شهر) هستید، خوشبختانه انتخاب آفرهای دقیقه 90 بهترین گزینه برایتان خواهد بود. در تورهای لحظه آخری می توان قیمت های خوبی پیدا کرد تنها باید همیشه آماده سفر باشید و پاسپورتتان نیز اعتبار داشته باشد. تورهای لحظه آخری تنها توسط آژانس های چارتر کننده اجرا می شوند، بنابراین منطقی ترین گزینه انتخاب همین آژانس ها است.

سفر به شهر توریستی گوا در تمامی فصل می تواند یکی از بهترین و خاطره ‌انگیزترین سفرهای شما در زندگیتان باشد ؛ همچنین آژانس سلام پرواز با ارائه بهترین تور گوا و تور ارزان گوا شرایط را به نحوی برای شما مسافران عزیز خود ایجاد کرده است تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را تجربه نمایید و این روزها با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز این آژانس مسافرتی قیمت های متنوع و مناسبی را برای تور گوا در پاییز و زمستان به مسافران ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در آخر توجه داشته باشید که قیمت با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و دیگر خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود.

در صورتی میخواهید از تورهای ترکیبی هند دیدن کنید پشنهاد می کنیم وبسایت سلام پرواز را مشاهده نمایید.

  انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 41

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما