در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور چین


تور چین

سفر به سرزمین تمدن ها با تور چین

از جاذبه های تفریحی، شگفتی و راهنمای سفر با تور چین می نویسیم. پس با ما همراه شوید چین همان جایی است که ما آن را به واسطه تمدن بی نظیر و منحصر به فردش و پیشینه تاریخی پر فراز و نشیبش می شناسیم ، این سرزمین تاریخی با شکوه و با عظمت علاوه بر این که توانسته به عنوان پر جمعیت ترین سرزمین در جهان شناخته شود قادر شده تاریخی در حدود 6000 سال را در خود جای دهد که البته به این واسطه نیز افراد می توانند در آن شاهد هزاران هزار جاذبه تاریخی بی نظیر و بی همتا باشند و همچنین شاید جالب باشد بدانید پین که یک سرزمین در سمت شرقی قاره آسیا است توانسته بعد از کشور جالب و هیجان انگیز روسیه بیشترین مساحت خشکی و آبی کره زمین را به خود اختصاص دهد و از این رو به بزرگ ترین و پهناور ترین کشور البته بعد از کشور روسیه در سرتاسر جهان تبدیل شود ، پس ما با پر جمعیت ترین سرزمین ، باستانی و کهن ترین تمدن و طولانی ترین تاریخ و همچنین وسیع ترین کشور در جهان روبرو خواهیم بود و ضمنا نا گفته نماند که افراد در این سرزمین می توانند بیشترین خطوط مرزی را مشاهده کنند که البته این امر با توجه به مساحت وسیع و قابل توجه خشکی در این سرزمین چندان هم دور از ذهن نخواهد بود . همه این ویژگی ها به اضافه تاریخ کهن و پر رمز و راز باعث می شود گردشگران بسیاری به تور چین علاقه نشان بدهند تا تعطیلاتی متفاوت را برای خود رقم بزنند.

 

قیمت تور چین


قیمت تور چین به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت. در مورد مقصدی مثل چین که فاصله نسبتا زیادی با ایران دارد، قیمت ها طبیعتا نسبت به کشورهای همسایه بیشتر هستند. زمان سفر هم روی قیمت ها تاثیر می گذارد. هر چه مدت اقامت تان طولانی تر باشد و در فصول پر گردشگر سفر کنید، هزینه های بیشتری را خواهید پرداخت. در هر صورت، چین یک کشور پر توریست است و به همین دلیل طیف متنوعی از امکانات اقامتی و رفاهی را با قیمت های مختلف در اختیار مردم می گذارد. در حال حاضر برای سفر به این کشور به صورت گروهی و با تور، لازم است هزینه ای در حدود حداقل 14 میلیون تومان را در نظر بگیرید. با افزایش درجه کیفی هتل، این قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

 

تور چین ارزان


اساسا تور چین چندان ارزان محسوب نمی شود اما با در نظر گرفتن بعضی از نکات می توانید هزینه نهایی را برای خودتان کمتر کنید. برای مثال می توان به مقاصد سفر اشاره کرد. چین یک کشور پهناور است و هر کدام از شهرهای آن دیدنی های خاص خود را دارند. با توجه به این که تور به مقصد یک شهر برگزار می شود یا ترکیبی است و شامل بازدید از شهرهای مختلف خواهد شد، قیمت ها متفاوت هستند. نکته مهم دیگر، انتخاب پرواز است. ایرلاین های مختلفی به مقصد چین پرواز برگزار می کنند که هر کدام قیمت های خاص خود را دارند. با توجه به فهرست قیمت ها می توانید موردی را که ارزان تر است انتخاب کنید. از این ها گذشته، در پکیح های مسافرتی طیف متنوعی از هتل ها به شما ارائه می شود. با انتخاب هتل های لوکس و 5 ستاره، قیمت ها افزایش می یابند و هتل های سه ستاره طبیعتا قیمت کمتری دارند.

 

تور چین لحظه آخری


اگر شما هم از جمله افرادی هستید که همیشه آمادگی سفر دارند و از فرصت ها استفاده می کنند، با تورهای لحظه آخری می توانید قیمت های کمتری را تجربه کنید. بعضی از آژانس ها پرازها را چارتر می کنند و اگر ظرفیت تکمیل نشود، قیمت ها را برای جذب مشتری پایین می آورند. گاهی اوقات هم در نزدیکی زمان سفر شاهد افت قیمت ها خواهیم بود. به ویژه در فصولی که تعداد گردشگران کمتر است. اگر حواس تان را جمع کنید و به دنبال آفرهای ویژه بروید، ممکن است بتوانید تور را با قیمت کمتری خریداری کنید.

 

تور چین


جالب است بدانید که کشور باستانی و تماشایی چین علاوه بر این که توانسته بسیاری از برترین های دنیا را به خود اختصاص دهد توانسته از نظر اقتصادی نیز رده دوم اقتصاد جهان را به خود اختصاص دهد و از این نظر نیز به یک ابر قدرت تبدیل شود ، پس به نظر می رسد استقبال میلیون ها میلیون گردشگر از تور چین یک امر بسیار طبیعی است و همچنین یکی دیگر از نکاتی که می تواند نظر هر بیننده ای را در مورد این کشور وسیع و مسحور کننده به خود جذب کند به دست آوردن رتبه چهارم جهانی در بین کشورهای برتر در زمینه گردشگری می باشد که البته به نظر می رسد در این زمینه پیشینه تاریخی و فراز ها و فرودهای این سرزمین و برخورداری از جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بی همتا و بی نظیر چندان بی تاثیر نبوده است و همچنین تمامی این موارد توانسته چین را به یک انتخاب همیشگی از طرف گردشگران و توریست ها در اقصی نقاط جهان برای یک سفر عالی و بی دغدغه تبدیل کند .

افراد علاقه مند سفره به چین می توانند علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری از جاذبه های طبیعی نیز دیدن کنند و از این طریق به اوج لذت و هیجان برسند ، در واقع به بیان بهتر می توان گفت افراد در سرزمین چین به هیچ عنوان در زمینه تفریح و سرگرمی دچار مشکل نمی شوند چرا که این کشور که توانسته به سبب موقعیت جغرافیایی و قرار گیری ویژه از یک سمت به دریا و سواحل زیبا متصل شود و از سمت دیگر به رشته کوه های سر به فلک کشیده تیان شان و یا بلندترین رشته کوه های جهان یعنی هیمالیا راه پیدا کند می تواند برای گردشگران و افراد علاقه مند به خود این امکان را فراهم کند تا آن ها بتوانند هم از مهیج ترین و دلنشین ترین تفریحات زمستانی لذت ببرند و هم بتوانند بر روی شن های طلایی و سحر آمیز خیره کننده ترین و چشم نواز بهترین سواحل قدم بزنند و همچنین بهترین و جذاب ترین تفریحات آبی را تجربه کنند و البته نا گفته نماند که افراد در این سرزمین زیبا و تماشایی می توانند علاوه بر مشاهده موارد ذکر شده به نظاره تفلیق مسحور کننده و منحصر به فرد سنت و تکنولوژی شهرهای موجود در این کشور بنشینند ، به بیان بهتر افراد با ورود به شهرهای شگفت انگیز این سرزمین چون پکن و شانگهای می توانند هم بناهای تاریخی و فرهنگ ها و آداب و رسوم جذب را مشاهده کنند و هم می توانند از برترین تکنولوژی ها برخوردار شوند و همچنین خوب است بدانید که پکن به واسطه برخوردار از این موارد توانسته عنوان پایتخت سرزمین تمدن های برتر یعنی چین را به خود اختصاص دهد .

از جمله عواملی که سبب شده تا کشور چین بتواند از اقلیم و شرایط آب و هوایی بسیار بی نظیر و بی همتایی برخوردار شود قرار گیری این کشور در کنار سواحل رویایی و کوهستان های سحر آمیز می باشد و البته نا گفته نماند که همین آب و هوایی بی نظیر و بی همتا سبب شده تا سفر به این سرزمین در هر زمان و فصلی ممکن باشد چرا که این کشور توانسته از آب و هوایی بسیار متنوع و گوناگون برخوردار شود ، پس افراد با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی در هر ماه و فصلی از سال می توانند به این کشور فوق العاده سفر کنند .

 

تور چین با تخفیف ویژه سال 99 این امکان را فراهم کرده تا افراد علاقه مند به بازدید از این کشور بتوانند با شرایطی مقرون به صرفه تر اما با همان کیفیت قبلی به این کشور مسحور کننده و باستانی بروند ، در واقع همان طور که گفته شد چین از آن دسته کشورهایی است که در هر فصلی می توان به آن سفر کرد اما این مقصد توریستی عالی و بی عیب و نقص نیز مانند هر کشور دیگر در بعضی از ماه ها و فصل های سال مانند زمان های جز تاریخ برگزاری فستیوال ها و یا زمان های نامطلوب بودن هوا خالی از گردشگر می شود و درست در همین زمان قیمت هتل ها و بلیط هایی هواپیماها به دلیل عدم استقبال گردشگران مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کنند که البته خرید در این زمان نیز می تواند به افراد در به دست آوردن یک سفر ارزان و مقرون به صرفه بسیار کمک کند ، پس تنها نکته مهم برای یک سفر ارزان و اما با کیفیت به چین انتخاب درست با مشاوران سلام پرواز است .


مراحل دریافت ویزا چین


یکی از نکات بسیار مهم که گردشگران و توریست ها باید قبل از خرید بلیط یا رزرو هتل در چین به آن توجه کنند دریافت و ارائه ویزا کشور چین از سمت گردشگران ایرانی است ، پس افراد ایرانی علاقه مند به بازدید از کشور چین نمی توانند بدون دریافت ویزا از مرزهای این کشور عبور کنند و همچنین شاید جالب باشد که بدانید دریافت ویزا چین نسبت به سایر کشورها کمی متفاوت است چرا که گردشگران ایرانی خود به صورت مستقل و حضوری نمی توانند به سفارت چین در ایران مراجعه کنند و مراحل و روند دریافت ویزا را خود طی کنند بلکه می بایست تمامی امور این ویزا را به وکیل واگذار کنند و البته نا گفته نماند که افراد می توانند مدارک خود را به آژانس های هواپیمایی معتبر چون آژانس سلام پرواز ارائه دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن ویزا گروهی و یا انفرادی خود را دریافت کنند و همچنین گفتنی است که روند دریافت این ویزا یک ماه به صورت فوری نیز 9 روز کاری زمان خواهد برد ، پس تنها کافی کوله بار سفر خود را مهیا کنید و امور اخذ ویزا خود را به ما بسپارید .

 


جاذبه های گردشگری چین


در چین افراد می توانند از تماشای جاذبه ها و مناطق گردشگری بی شماری نهایت لذت را ببرند که البته از جمله این جاذبه های بی نظیر می توان به کوهستان خارق العاده زرد ، لشگر منحصر به فرد سفالین ، باغ وحش های بی همتا ، دیوار معروف و مشهور چین ، قصر تابستانی ، معبد آسمانی ، میدان تیان آن من ، معبد مینگ ، معبد لاما ، موزه ملی چین و پل مارکوپلو اشاره کرد .


رستوران های معروف چین


در این کشور گردشگران می توانند از طعم های لذیذ غذاهای گوناگون و متنوع بی شماری برخوردار شوند ، در واقع چین همان کشوری است که توانسته برای دوستداران و عاشقان غذا به یک سرزمین رویایی و بی نظیر تبدیل شود و همچنین خوب است بدانید که با ورود به رستوارن های چین علاوه بر این که می توانید از طعم های خوش مزه و بسیار لذیذ غذاها و دسرها بهره ببرید می توانید با فرهنگ ها و سنت های مختلف مردم این مرز و بوم نیز آشنا شوید و یک سفر بی همتا و تکرار نشدنی را تجربه کنید و از جمله این رستوران ها می توان به رستوران کینگز جوی ، رستوران دی لائو ، رستوران اپرا بومبانا ، رستوران کیپتال ام و رستوران مزون بولود اشاره کرد .


آب و هوای چین


همان طور که گفته شد کشور چین توانسته از اقلیم و شرایط آب و هوایی بسیار متنوع و گسترده ای برخوردار شود که از جمله آن ها می توان به آب و هوای سرد کوهستانی ، آب و هوای معتدل و مرطوب ، آب و هوای نیمه گرم و بارانی و آب و هوای گرم و خشک اشاره کرد که البته به سبب این امر نیز توانسته از فصل های زمستانی بسیار سرد اما خشک و همچنین از فصل های تابستانی بسیار گرم اما مرطوب تشکیل شود ، پس با توجه به این امر می توان بهترین زمان سفر به این کشور را در بین ماه های شهریور تا مهر که هوا معتدل تر و مطلوب تر است دانست .

آدرس سفارت چین در تهران:

سفارت چین در خيابان پاسداران ، چهارراه فرمانیه ، خيابان نارنجستان هفتم ، پلاک 13 قرار دارد. برای گرفتن اطلاعات و یا تعیین وقت سفارت می توانید با شماره های 22291240 - 22291241 - 22292566 (021) تماس بگیرید

جهت مشاهده قیمت تور چین می توانید سایت salamparvaz.com را مشاهده نمایید.

  انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 43

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما