در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

تور روسیه


تور روسیه

پهناور ترین کشور دنیا را با تور روسیه بگردید


روسیه پهناورترین کشور جهان و همچنین یکی از همسایه های ایران محسوب می گردد و از رو روسیه برای گردشگران و مسافران تور روسیه که به جاذبه های تاریخی و فرهنگی علاقمند هستند و همچنین کسانی که عاشق ماجراجویی در دل طبیعت های وحشی بوده می توان بهترین گزینه باشد پس با ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات تکمیل تری در اختیارتان قرار دهیم و توجه داشته باشید که فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه به شدت به چشم می خورد و شما را متوجه خود می سازد ، در واقع شما گردشگران روسیه باید این سرزمین جادویی را مانند یک مقصد گردشگری پهناور و مجموعه ‌ای از چند فرهنگ و جاذبه‌ های متفاوت ببینید . در ضمن سفر به نقاط مختلف دنیا و کسب تجربه های هیجان انگیز یکی از محبوب ترین فعالیت هایی است که افراد دوست دارد در زندگیشان انجامش دهند ، از این رو داشتن اطلاعات مهم و کافی درباره جاذبه ها و خود آن کشور بسیار مهم و اساسی بوده و همچنین چشم اندازی نسبت به آب و هوا و مناطق گردشگری و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که باید قبل از سفر در اختیار داشته باشید .

قیمت تور روسیه


روسیه یک مقصد گردشگری خاص محسوب می شود. جایی برای کسانی که به دیدن طبیعت وحشی، معماری های باشکوه و البته جلوه های بی نظیر فرهنگی و ادبی علاقه دارند. اقلیم آب و هوایی این کشور و یخ بندان های طولانی باعث می شود مدت زمان مناسب برای برگزاری تور کمتر و به تبع آن، هزینه ها بیشتر باشد. قیمت تور روسیه به مسائل متعددی بستگی دارد. در هنگام برگزاری جشن ها و فستیوال های خاص، فصول خوش آب و هوا، تعطیلات و امثال این ها، قیمت ها بیشتر می شود. مسئله درجه کیفی هتل و پرواز را هم باید در نظر گرفت. ایرلاین های خارجی و کلاس های پروازی بالاتر، قیمت های بیشتری خواهند داشت و هر چه تعداد ستاره های هتل بیشتر باشد، قیمت تور هم افزایش می یابد. به صورت کلی در حال حاضر برای سفر به روسیه باید حداقل هشت میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید. در مورد ایام عید قیمت ها کمی افزایش می یابد..

 

تور روسیه

 

تور ارزان روسیه


معمولا در زمستان و موقع یخ بندان های طولانی، تورهای روسیه به صورت موقت تعطیل می شوند. بنابراین نمی توانیم توصیه کنیم در وقت هایی که آب و هوا چندان مساعد نیست تور ارزان بخرید. البته باز هم در زمان فستیوال های مهم یا تعطیلات مثل نوروز، قیمت ها بیشتر می شوند و به همین دلیل اگر می خواهید تور ارزان تری داشته باشید، بهتر است از سفر در این زمان ها چشم پوشی کنید. نکته دیگر انتخاب هتل و پرواز است. هتل های سه ستاره و ایرلاین های ایرانی را انتخاب کنید تا سفر ارزان تری داشته باشید.

 

تور لحظه آخری روسیه


برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری، باید حواس تان را جمع کنید. گاهی اوقات آژانس ها پیشنهادها یا آفر های خاصی را برای مسافران در نظر می گیرند. این اتفاق معمولا وقتی رخ می دهد که پروازی را چارتر کرده باشند یا به هر دلیلی تعداد متقاضیان سفر کم شده باشد. در این صورت ازانس های مسافرتی و موسسات گردشگری قیمت های خود را کاهش می دهند تا بتوانند مسافران بیشتری جذب کنند. البته در چنین شرایطی دیگر زمان زیادی برای آمادگی قبل از سفر و اخذ ویزا نخواهید داشت و باید عجله کنید اما در عوض، هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد.


نگران نباشید در اینجا تنها منتخبی از شرایط سفر به روسیه را برای شما قرار داده است ، این شما هستید که با جستجو از طریق موتور جستجوی سایت و حتی تماس با ما ، زمان و مدت اقامت و هتل و حتی پرواز و سایر خدمات از جمله گشت شهری ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی ، خدمات CIP و ... را مشخص می کنید و مجری و برگزار کننده تور مستقیم روسیه به شما پیشنهاد می کند که با توجه به تنوع بی نظیری که در انتخاب این تورها دارید یکی را برگزینید و قول می دهیم که بهترین تجربه ها را در سفر به روسیه برای شما و خانواده محترمتان بسازیم پس برنامه ریزی را شروع کنید .

همچنین آژانس هواپیمایی و مسافرتی ما با پشتیبانی دفتر فعال خود در روسیه تمام مدت سال با آفرهای ویژه برای سفر به روسیه میزبان ایرانیان عزیز در سرزمین پهناور تزارها بوده است ، چراکه بر این باوریم ، همراه با ما سفری خاطره انگیز و متفاوتی را به کشور روسیه داشته باشید تا با اقامت در لوکس ترین هتل های 4 و 5 ستاره اوقات خوشی را تجربه کنید و برای همیشه به باشگاه مشتریان خاص ملحق می شوید.


برنامه تفریحات در روسیه


سنت پترزبورگ : بازدید از کلیسای کازان ، خیابان نوسکی ، جزیره واسیلی ، نمای بیرونی کلیسای اسـحاق ، بازدید از موزه هرمیتاژ و فروشگاه صنایع دستـی ، بازدید از پارک فواره ها پترهوف ، ساحل خلیج فنلاند و ...

مسکو : بازدید از میدان سرخ ، نمای بیرونی کلیسای سنت باسیل ، مقبره لنین ، بازدید از محوطه کرملین با ورود به کلیساها ، مقبره سرباز گمنام و باغ آلکساندر ، بازدید از پارک پیروزی ، خیابان آربات ، تپه گنجشک ، کلیسای عیسی منجی و بازدید از ایستگاه های مطرح و تاریخی مترو مسکو و ...

 

جمعیت ، فرهنگ مردم روسیه


بیشتر مردم روسیه مسیحی هستند ، ولی ادیان دیگری مانند " اسلام ، یهودیت ، بودا " نیز پیروانی دارند و با اينکه روسيه وسيع ترين کشور جهان است اما پايين ترين نرخ جمعيت را داراست ، همچنین فرهنگ روسيه از نظر ادبيات بسيار غنی می ‌باشد و حرفی برای گفتن دارد که در قرن نوزدهم با نويسندگانی مثل تولستوی ، داستايوسفکی ، پوشيکن و …. استارت خورد . در روسيه 160 قوم و نژاد و 100 زبان متفاوت وجود دارد که همين موضوع باعث فرهنگ غنی در اين کشور پهناور و زیبا شده است . شاید جالب باشد بدانید که يکی از مشخصات مردم روسيه روحيه سرد و خشک مانند آب و هوايشان است با اين حال مردمانی مهمان دوست و مهربان هستند و در ضمن روسیه چهارمین کشور پرجمعیت در سال 2015 میلادی با حدود 000/000/144 میلیون نفر شناخته شده است .

 

شهرهای مهم و توریستی روسیه


مسکو :

این شهر با جمعیتی در حدود 11.5 میلیون نفر ، بزرگترین و مهمترین شهر اروپا محسوب شده و اینکه مسکو در بخش غربی روسیه و بر روی رودخانه‌ ای به همین نام قرار گرفته است و ضمنا آب ‌وهوای سرد زمستانی و گرم و خشک تابستانی شاخص ترین مشخصه این شهر ثروتمند می باشد و معماری‌ های فوق‌ العاده روسی ، بناهای زیبا و نزدیکی جاذبه ‌های گردشگری به یکدیگر، گردشگران بسیاری را در تور روسیه سالانه به این شهر می ‌کشانند و کلی محبوبیت در بین آنها دارد ، توجه داشته باشید که کاخ کرملین ، میدان سرخ ، کلیسای سنت باسیل ، تئاتر بولشوی و آسمان نمای مسکو از مهمترین و بنام ترین جاذبه‌ های این شهر می باشند .


سنت پترزبورگ :

سنت پترزبورگ یا شهر پتر مقدس که با القابی مانند ونیز شمالی یا موزه ‌ای در فضای باز نیز در میان توریست ها و مسافران شناخته می ‌شود بدون اغراق یکی از زیباترین شهرهای جهان بشمار می رود که شما را محصور خود می کند . این شهر در شمال غربی روسیه و در کناره‌ های رود نوا قرار گرفته و شب‌ های سفید این شهر ، موزه آرمیتاژ ، کلیسای جامع سنت پتر و کاخ پطرهوف بخش کوچکی از دیدنی های این شهر نامبرده می گردد .

 

روسیه و جاذبه های های گردشگری آن


این شهر با توجه به زمستان های سرد روسیه ، هنوز تنوع فوق العاده و بی نظیری از فعالیت های فرهنگی را ارائه می دهد و شما بازدید کنندگان عزیز می توانید با خرید ارزان بلیط هواپیما مسکو ، یا رزرو هتل مسکو به سایت مراجعه و سفری خاطره انگیز به روسیه را تجربه نمایید که ما به شما این قول را می دهیم که در سفر به مسکو جاذبه ها و مناطق گردشگری متنوع و زیبایش شما را به وجد می آورد از مهمترین و پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری روسیه می توان به کاخ کرملین اشاره کرد.


" کرملین قلب تپنده مسکو "

مهمترین جاذبه گردشگری که در تور روسیه، هیچ گردشگر و مسافری قطعا آن را از دست نمیدهد ، کاخ کرملین بوده که برای بیش از 2000 سال در آن سکونت می کنند و یکی از معروفترین نماد های پایتخت روسیه محسوب می گردد . ضمنا ساختمان های کنونی که در این منطقه وجود دارند اکثرا به اواخر قرن پانزدهم میلادی باز میگردند و توسط معماران ایتالیایی زبردستی طراحی شده اند و دو ساختمان جدید کرملین که در قرن 17 رونمایی شدند تعداد کل این ساختمان ها را به عدد 20 رساند که به جرات می توان گفت مبهوت کننده هستند و بعضی از نقاط برجسته این مجموعه کلیسای ارتودکس Dormition ، برج ساعت قرمز و نمادین Spasskaya و همچنین کلیسای قرن هفدهمی و زیبای Twelve Apostles می باشد .

 

" کلیسای جامع سنت باسیل "

یکی از زیباترین جاذبه های مسکو " کلیسای جامع سنت باسیل " است که به قرن شانزدهم میلادی بر می گردد و به خاطر تزئینات و معماری با شکوه و منحصر به فرد گنبد خود بسیار به شهرت رسیده است و این ساختمان به همراه میدان قرمز مسکو و کاخ کرملین جزو آثار جهانی ثبت شده " یونسکو " محسوب می شود . ضمنا کلیسای جامع به عنوان نمایانگر نقطه عطف معماری روسی در قرن 16 مطرح شده و به مدت 40 سال تا قبل از ساخت برج Ivan the Great Bell ، بلندترین ساختمان مسکو به شمار می رفته است .

 

" میدان سرخ مسکو "

یکی دیگر از نمادهای مهم و محبوب پایتخت روسیه ، میدان سرخ مسکو است که در میان اقامتگاه سلطنتی رئیس جمهور روسیه و کاخ کرملین قرار گرفته است و مشرف به کلیسای جامع بوده و برای قرن ها مهمترین فضای باز روسیه محسوب می شده و دقیقا اینجا جاییست که می توانید جاذبه های دیدنی دیگر مثل مجسمه معروف لنین و موزه تاریخی دولت را مشاهده کرده و کلی لذت ببرید .


هزینه سفر به روسیه


نام مسکو پایتخت روسیه در فهرست گرانترین شهرهای دنیا قرار گرفته و واحد پول این کشور، روبل است و توجه داشته باشید که کارت ‌های اعتباری همه جا پذیرفته نمی ‌شوند و معمولا در این کشور چک‌ های مسافرتی را نیز نمی ‌پذیرند . بیشتر جاذبه‌ های گردشگری محبوب از جمله موزه‌ ارمیتاژ ، فقط پول نقد قبول میکنند و اینکه برای بازدید از کاخ کرملین می ‌توانید از کارت اعتباری استفاده کنید و لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه‌ قطار و هواپیما باید پول نقد داشته باشید و در صورتی که تمایل دارید هزینه‌ ها را با کارت اعتباری پرداخت کنید این امکان را دارید که از پرسنل هتل محل اقامت خود بخواهید که برای شما بلیط تهیه کنند و ضمنا در روسیه ، هزینه‌ ورودی برای موزه‌ ها و جاذبه ‌های فرهنگی شان برای خارجی ‌ها و توریست ها دو برابر اهالی روسیه می باشد .

همچنین یکی از پرهزینه‌ ترین بخش ‌های سفر به روسیه به خصوص شهر مسکو ، هزینه‌ اقامت در آن است و البته هتل ‌های ارزان هم در روسیه وجود دارد اما نباید انتظار خدمات و امکانات عالی از آنها را داشته باشید چون بسیار معمولی هستند و اگر مشکلی با اقامت در هاستل ندارید ، می ‌توانید یکی از هاستل ‌های خوب روسیه را برای اقامت خود امتحان نمایید و البته هاستل‌ ها هم رده‌ بندی متفاوت خودشان را دارند و بهترین هاستل ‌ها کمی گران ولی نسبت به هتل ارزان ‌تر می باشند .

نکته بعدی اینکه خوشبختانه هزینه‌ حمل و نقل عمومی در روسیه زیاد بالا نمی باشد و بازدید از جاذبه ‌های مهم گردشگری هم چندان گران برایتان تمام نمی ‌شود و یکی دیگر از هزینه‌ های سنگین سفر به روسیه به خصوص برای کسانی که تمایل دارند با کمترین هزینه سفر کنند ، غذا و نوشیدنی در این کشور است و اینکه رستوران ‌هایی که منویی به زبان انگلیسی دارند و توریستی تلقی می ‌شوند بسیار گران بوده پس سمتشان نروید و اگر از این رستوران‌ ها فاصله بگیرید و جاهایی را انتخاب کنید که مشتریان آن را اهالی روسیه تشکیل می ‌دهند، می‌ توانید با هزینه‌‌ مناسب و نسبتا معقولی در رستوران غذایتان را میل کنید .

 

آب‌ و هوای روسیه


این تفکر که سرمای همیشگی و برف و یخ در همه خیابان ‌ها و شهرهای روسیه را در بر گرفته در بین اکثر مردم جهان بخصوص گردشگران پذیرفته شده ‌است، اما این آب ‌وهوا فقط مربوط به بخش شمالی کشور روسیه می باشد ، ضمنا آب‌ وهوای ناحیه جنوب غربی معتدل و نیمه مرطوب و نواحی جنوب شرقی معتدل و خشک بوده و میانگین دمای مسکو و سنت ‌پترزبورگ در تابستان 32 درجه سانتی گراد و در زمستان به 25- درجه خواهد رسید .

 

بهترین زمان سفر به روسیه


برای سفر به کشور روسیه بسیار مهم است که در فصل مناسبی سفر کنید ، در برخی از ماه های سال اقامت در این شهر بسیار سخت و جان فرساست . بهترین زمان سفر در تابستان، ماه های تیر و مرداد که گرمترین ماه های سال در این کشور هستند می باشد و ضمنا زمستان ‌های روسیه فوق ‌العاده ‌هستند چراکه روزهایی را می بینید که برف جلوه ‌ای فوق ‌العاده به همه‌ چیز و شهر می ‌بخشد . همچنین روزهای پایانی اکتبر که برابر است با ماه مهر مصادف با بارش های اولیه برف و ماه‌های مارس و آوریل برابر با اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت ( آب شدن برف‌ های زمستانی ) برای سفر مناسب نبوده و در این روزها پیاده‌ روی در خیابان ‌ها تقریبا غیرممکن و خطرناک است و برف ‌های آب شده به همه جا نفوذ می ‌کنند .

آدرس سفارت روسیه در تهران:

سفارت روسیه در تهران در خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 37 قرار دارد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه دریافت ویزا و مسائل دیگر، می توانید با شماره تلفن 02166728

جهت مشاهده تور روسیه همراه با پرواز و هتل های متنوع می توانید سایت salamparvaz.com را مشاهده نمایید.

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 32

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما