در این سایت به معرفی جاذبه های توریستی و نحوه سفر به آنها با کمترین هزینه می پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با شگفتی های گردشگری آشناتر کنیم

محل لوگو

ویزا برزیل


ویزا برزیل

برزیل کشوری چند ملیتی در آمریکای مرکزی است که زمانی کشور پرتغال به آن تسلط داشت و به همین دلیل زبان پرتغالی زبان اصلی آن ها به حساب می آید. برزیل منابع طبیعی زیادی دارد و همین هم باعث شده تا بستر خوبی برای رشد اقتصادی داشته باشد. در واقع برزیل یکی از کشورهای خوب برای تفریح و مهاجرت در قاره آمریکا به حساب می آید. تور برزیل طرفداران زیادی دارد و بخشی از جذابیت این کشور متاثر از طبیعت زیبایش است و بخش دیگر نیز بیشتر مربوط به کارنوال ها و آثار دیدنی اش دارد. مردم برزیل مردم شادی هستند و در طی سال جشن های مختلفی برگزار می کنند، فستیوال ریو یکی از معروف ترین آن هاست. قبل از سفر به برزیل باید بدانید که آب و هوای این منطقه بیشتر گرمسیر است. البته بارش های زیادی نیز خصوصا در منطقه آمازون دارد که دومین رود بلند دنیا را شکل داده است. با توجه به روند رو به رشد برزیل این کشور فرصت های خوبی برای کار و تجارت دارد. البته مهم ترین و اولین قدم برای مهاجرت اخذ ویزا برزیل است. این که چه ویزایی برای تان مناسب است و اصلا شرایط کدام ویزا مناسب حال تان است؛ اولین قدم برای شروع اخذ ویزا است.

 

برای کار کردن در برزیل حتما باید به زبان پرتغالی مسلط باشید

 

انواع ویزا و شرایط اخذ آن

 

ویزا برزیل و تعیین وقت سفارت

 

ویزا توریستی

همان طور که از نامش پیداست، ویزا توریستی به منظور تفریح و گردش صادر می شود. دیدنی ها و جاذبه های برزیل گردشگران زیادی را روانه این کشور کرده است اما به غیر از این موضوع ویزا توریستی برزیل کارایی های دیگری نیز دارد. می توانید از این ویزا برای دیدار دوستان، شرکت در رویدادهای هنری و ورزشی و حتی امور درمانی و ... نیز استفاده کنید. ویزا توریستی حداکثر برای 3 ماه صادر می شود.


ویزا کاری

کار کردن در کشورهایی که شرایط اقتصادی رو به رشدی دارند، موقعیت های بهتری پیش روی تان می گذارد. این موقعیت ها می تواند آینده زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهد. برزیل نیز جزو این کشورها قرار دارد و کار کردن در این کشور شرایط و موقعیت خوبی برای تان دارد. اخذ ویزا کار در برزیل راهکارهای مختلفی دارد اما بهترین راه داشتن دعوت نامه از شرکت کارفرما است که به سبب آن مشخص می شود که چه شغلی و با چه درآمدی خواهید داشت. البته برزیل جزو آن دسته از کشورهایی است که به دانشجویان نیز اجازه کار پاره وقت می دهد به همین دلیل می توانید بعد از ورود به کشور به دنبال کار بگیرید. فراموش نکنید مهم ترین موضوع برای کار کردن در برزیل یادگیری زبان پرتغالی است.


ویزا تحصیلی

دانشگاه های برزیل از نظر رتبه جهانی جایگاه خوبی دارند و همین هم باعث شده تا افراد زیادی خواهان تحصیل در این کشور باشند. برای تحصیل در برزیل باید به قدری تمکن مالی داشته باشید که بتوانید از پس هزینه های تان بر آیید. البته در زمان تحصیل در دانشگاه می توانید برای کار نیز اقدام نمایید اما نباید بی گدار به آب بزنید. از طرفی ویزا تحصیلی برزیل باعث نمی شود که بلافاصله دیگر اعضای خانواده را همراه خود ببرید و این پروسه چند ماهی طول می کشد. بنابراین پس از اخذ ویزا تحصیلی این کشور و ورود به خاک برزیل بهتر است برای ویزای خانواده تان نیز اقدام نمایید. مهم ترین مدرک برای اخذ ویزا تحصیلی داشتن پذیرش از دانشگاه مورد نظر و همین طور ترجمه ریز نمرات و مدرک تحصیلی تان است. در نامه پذیرش از دانشگاه مدت زمان اقامت تان نیز مشخص می شود.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا برزیل

مهم ترین قسمت در پروسه اخذ ویزا برزیل آماده کردن مدارک است. اگر مدارک تان کامل نباشد یا جعلی باشد شانسی برای اخذ ویزا نخواهید داشت. پس باید در هنگام آماده کردن مدارک دقت کافی داشته باشید. اصلی ترین مدارک همان مدارک شناسایی هستند. مدارکی مانند شناسنامه، پاسپورت، عکس، سند ازدواج و ... همین طور در تمام ویزاها شما نیاز به ارائه برگه تمکن مالی دارید که نشان می دهد می توانید هزینه های تان را در مدت اقامت به عهده بگیرید. بعد از این مدارک باید با توجه به نوع ویزای تان مدارک مرتبط با آن را ارائه دهید مثلا برای ویزا تحصیلی نامه پذیرش از دانشگاه و یا برای ویزا کار دعوت نامه کاری. البته بلیت رفت و برگشت، واچر هتل، پرینت حساب و ... از دیگر مدارک برای اخذ ویزا است.

 

وقت سفارت برزیل

بعد از آماده کردن مدارک باید آن ها را همراه خود به سفارت برزیل ببرید تا برای مصاحبه برای تان وقتی تعیین کنند. برای سفر به برزیل با هر نیت و قصدی که داشته باشید حتما باید شخصا در سفارت حضور به هم برسانید. بد نیست قبل از هر اقدامی با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید و مدارک مورد نیاز را به دقت بررسی کنید.

 

آدرس و مشخصات سفارت برزیل

سفارت برزیل در تهران، خیابان ولیعصر، خیابان سرلشگر فلاحی (زعفرانیه)، خیابان بهار، نبش خیابان یکتا، پلاک 26 قرار دارد. شماره های تلفن سفارت برزیل 22753108-021 الی 10 است. این سفارت از شنبه تا چهارشنبه طی ساعات 9 تا 14 باز است.

 

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 68

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما